Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Joulu

Juu, jouluja kaikille kovasti!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
uudeksivuodeksi, jolloin on lupa olla vähän tööt. :D

Mä kyllä teen semmosen uudenvuoden lupauksen, etten ole enään NIIN tööt, siis kyllä tööt voin olla mutta en ole enää töötööt. Kyllä tämäkin päivä vielä joskus loppuu, toivottavasti...
Siis miten voi olla pää vieläkin näin kipee....
 
Lyhyesti ja ytimekkäästi; Hyvää joulua itse kullekkin. Saunokaa ja syökää paljon. That's what X-mas is all about.
 
Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta! Syökää, juokaa, naikaa - vuosi on aikaa. Todella huonosti sopi tähän hetkeen.
 
Onpas hiljainen maanantaiaamu. Porukka pitää ilmeisestikin lomaa.
Hyvää joulua itse kullekin säädylle. © tiernaboys Inc.
 
Täällä nyt varmaan hiljeneekin loppu vuodeksi, mutta tammikuussa sitten uudella innolla.

Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta kaikille kävijöille. Niin rekisteröityneille kuin myös Konsolifinin hiljaisille lukijoille.
 
Juu hyvät joulut kaikille ja uudet vuodet myös! Muistakaa syödä ja juoda paljon! UV:na sitten järki mukana, kun pelataan niiden pommien kanssa. Jatketaan boardille kirjoittelua ensi vuonna samalla määrällä sormia, mitä on käytössä tällä hetkellä, eiks je?!
 
Hyvää Joulua kaikille!! Ja tottakai toivon teidän kaikkien puolesta että saatte pukinkontista muutakin kuin risuja;)
 
Jep jep... Rauhallista Joulua kaikille! :)
Ja tosiaan varovasti sit vuodenvaihteessa niiden paukkujen kanssa.
 
Talviloma 2004 (tm)

Tänään alkoi jo pitkään mielessä siintänyt Talviloma 2004. Perinteet kunniaan ja niin myös tällä kertaa kinkun ja sen kaiken makean sulatteluun on varattu näin kasvihuoneilmiön loskauttaman sään johdosta (joojoo, selitystä) mukavaa sisäohjelmaa pelien merkeissä.

Paketti pitää sisällään seuraavat tuorehkot julkaisut:

PC: Half-LIfe 2, Counter-Strike: Source, Unreal Tournament 2004
XBOX: Ghost Recon II, Halo2
PS2: Socom II: U.S. Navy Seals
DVD: Taru Sormusten Herrasta -trilogia, 12 DVD Extended -pläjäys

Että näillä eväin :)
 
Vastaus: Talviloma 2004 (tm)

Mun joululoma on olla töissä :eek: taas...

Mutta näperteltävää jouluksi antaa uusi kannettava ja WLAN:in asennus :)
 
Vastaus: Talviloma 2004 (tm)

Jep, lomalla on kiva kölliä. :D
Pakollisen joulushown jälkeen voi keskittyä täysipainoisesti rästiin jääneisiin peleihin, joita kyllä riittäisi toiseksikin viikoksi.
Ja onpa niitä postissa tulossa vielä pari lisää... :rolleyes:
 
Vastaus: Talviloma 2004 (tm)

Tämä Joulu menee IIDX 7th ja 8th Stylen kanssa. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Talviloma 2004 (tm)

Jouluaattona perinteiseen tapaan katsotaan Lumiukkoa, Joulupukin kuumaalinjaa ja Painajaista ennen joulua. Muuten loma menee mukavasti elokuvien ja pelien parissa ja ehkä sitä päätyy vielä risteilyllekin ennen uutta vuotta.
 
Ylös Bottom