Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Joululahjatoiveita?

Vastaus: Joululahjatoiveita?

Miten toi yks länkkäripeli eroo RDR:stä

Siinä pelataan First personista kun taas RDR:ssä pelataa Third personista. Mutta ikäraja on molemmissa 18.

Edit. Tähän voisin vielä suositella Burnout Paradise: The Ultimate Boxia.
 
Vastaus: Joululahjatoiveita?

Miten toi yks länkkäripeli eroo RDR:stä

Tuossa Call Of Juarez: Bound in Blood:ssa mennään hirveessä putkessa toisin kun RDR on taas erittäin laaja hiekkalaatikkopeli tyyliin GTA:t.

Kummatkin ovat hyviä ostoksia mutta on RDR paljon massiivisempi ja viimeistellympi länkkäripeli, mutta korkea ikä rajahan noissa kummassakin on joten voisin tähän omia suosituksia PS3:n peleistä heittää:

Gran Turismo 5
Loppuun saakka viimeistelty ja sisältö rikas autopeli vakavampaankin menoon, ajoapuja saa kyllä rukattua siihen malliin että aloittelijakin pysyy radalla.

Uncharted Indy Jones hengessä rakennettu seikkailu peli

Uncharted 2 Samaa kuin ensimmäinenkin osa, mutta tekee kaiken tyylikkäämmin.

Yllämainituista kun jonkun ostat niin ei voi mennä kovin pahasti pieleen, parasta antia mitä ps3:lla on tarjota ilman raajojen silpomista.
 
Vastaus: Joululahjatoiveita?

jos oot 13v niin ite suosittelisin mm. Ratchet and clankkeja, Sly collectionia, modnation raceria (vähän niinkuin noi mario kartit) tai vaikkapa LBP. Toki änäri ja fifa olis ihan jees idea. Kannattaa ihan joltain nettisivulta kattella mitä pelejä nyt jouluksi on tulossa, vilkaista trailereita ja sitä kautta alka myös miettimään.
 
Vastaus: Joululahjatoiveita?

LittleBigPlanetin toivoin toivottavasti täyttää odotukset jos sen saan :);):rolleyes::cool::p
 
Vastaus: Joululahjatoiveita?

Itse pelasin 5-6 vuotiaana Duke Nukem 3D:tä :p Ehkä maailman paras FPS peli.
FIFA 11 ehdottomasti ja GT 5. Assassin's Creed pelit ovat myös mahtavia, mutta en tiedä onko ne sitten liian raakoja.
 
Vastaus: Joululahjatoiveita?

muuta en voi toivoa, kuin sitä, että sä ja sun vanhemmat noudatatte pelien ikäraja merkintöjä :)
 
Vastaus: Joululahjatoiveita?

muuta en voi toivoa, kuin sitä, että sä ja sun vanhemmat noudatatte pelien ikäraja merkintöjä :)


Mitä ei kyllä kukaan(90 %) tee.

Kahden viimeisen Call of Dutyn pelaajien keski-ikä on varmaankin noin 12 vuotta. 12-vuotiaat tosin ovat melkosen paljon viisaampia kuin esimerkiksi pahimmassa murrosiässä olevat 14-vuotiaat, joten sanotaan demokraattisesti 14-vuotiaat, joille ei ole vielä tullut äänenmurrosta(oho, mutta eihän n. puolille ihmisistä äänenmurrosta tulekaan, miksiköhän jätän sen huomioimatta:confused:;)).
 
Vastaus: Joululahjatoiveita?

muuta en voi toivoa, kuin sitä, että sä ja sun vanhemmat noudatatte pelien ikäraja merkintöjä :)

Heikko toive mun mielestä :p Itse sain ekan k-18 pelin 6 tai 7 vuotiaana, silloin tosin pistin sormen 8 päälle että näytti 1:seltä:D Ei niitä paljoa oo tullu noudatettua, kun tuppaa noi alle K-16 pelit olemaan kovin laimeita :(
 
Vastaus: Joululahjatoiveita?

Kyllähän sitä aina toivoisi, että noissa pelien ikärajoissa oikeasti olisi jotain valvontaa, tosin onhan se mahdotonta kassaneidin alkaa esimerkiksi perheen isälle väittämään vastaan että "et sä tuota peliä pelaa, vaan tuo sun poikas 10v, en myy". Enemmän se on tosiaan vanhempien suhtautumisesta kiinni, että ostetaanko tiukasti ikärajojen mukaisia pelejä, vai saako pikku-Matti pelata K-18 peliä. :)
Muistan vieläkin kun ite sain 6-vuotiaana ensimmäisen K-18 pelin, Resident Evil ykkösen. :D Tosin se peli ei kauan viihtynyt meidän huushollissa, sillä olihan se ihan hemmetin pelottava tuonikäiselle! Veljen kans (4v. tuolloin) istuttiin kusisukassa ohjain kädessä.. :p

Tämän ketjun perustaja löysikin jo oman joululahjatoiveensa, mutta samalla linjalla jatkan kuin edellisetkin, eli Uncharted 1 & 2, Gran Turismo 5 jne. ovat takuuvarmasti pelejä, joihin ei pety. ;)
 
Vastaus: Joululahjatoiveita?

Eiköhän tämä riitä pelien ikäraja jutusteluista. Muuten ketjun aihe karkaa lapasesta.
 
Vastaus: Joululahjatoiveita?

"The Sly Trilogy" on varmaan 13v (ja itseasiassa kaikkien) pelaajan unelma joululahja. Pelattavaa riittää ja hinta on aika halpa.
 
Vastaus: Joululahjatoiveita?

Siinä pelataan First personista kun taas RDR:ssä pelataa Third personista. Mutta ikäraja on molemmissa 18.

Itse asiassa Call of juarezin ikäraja on 16v. Itse pidän COJ Bound In Blood pelistä enemmän kuin RDR, johtuu siitä että olen kyllästynyt GTA-peleihin. Mutta jos et ole paljoa pelannut GTA-pelejä, niin silloin toki RDR on myös hyvä vaihtoehto. FPS-peliksi Call of juarez on tosi hyvä!
 
Vastaus: Joululahjatoiveita?

Hyvää ruokaa ja hyvää seuraa, muuta en tarvitse ja sen myös saan :)
 
Vastaus: Joululahjatoiveita?

Voi ku joulupukki tois mulle ne uudet steelseriesin spectrumit. Vähä jo niistä viikonloppuna vihjailin. Jätin pitkin kämppää uusimpia gamereactoreita auki siltä sivulta, missä oli ne kuulokkeet :)
 
Vastaus: Joululahjatoiveita?

Joululahjatoiveita? Niitähän on paljon... Perus vaatteet, suklaat/mässyt sekä raha tulee toivomattakin mutta ne toiveet onkin jo sitten siellä pelien puolella:

- Sly Collection
- Pelaajalehden 12kk-tilaus (VIIMEINKIN!!!)
- Gran Turismo 5
- Call of Duty: Black (C)Ops
- Medal of Honor
- Jotain hieman vanhempia pelejä, joita en vielä omista, mutta lähtee jo semihalvalla.

Osa nuista tulee mutsilta/sukulaisilta mutta koita nyt sitten kaikkiin rahat pieraista... :rolleyes:
 
Vastaus: Joululahjatoiveita?

Itelläni ei pelien suhteen löydy oikein varsinaisia toiveita sillä monet odotetut pelit julkaistaan vastaan Q1. (Killzone 3, Dead Space 2)
Varmaan ensimmäistä kertaa kun käy näin. Yleensä saanut oikein pohtimalla pohtia mitkä toivoo ja mitkä ei.
 
Vastaus: Joululahjatoiveita?

Jouluruokaa tässä odotellaan, lahjatoiveita ei nyt ainakaan mieleen tule.
 
Vastaus: Joululahjatoiveita?

Joulumieltä ja villasukat (Noh Steelseriesin 5xB oli ainoa jota oikeastaan pyysin.) Liian tuhma olen ollut ei pukki tuo kuin risuja ;).
 
Ylös Bottom