Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Joulun pelit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lancer
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Lancer

New Member
Tarkoitus olisi listata pelejä, joíta aiot/haluaisit hankkia ennen joulua/jouluksi.
Täältä voisi toivon mukaan saada myös ideoita/suosituksia dilemmaan "mitä hankkisin?".
Ja kyllä, tällainen turha löpinä helpottaa kummasti kaipuutani marraskuun seitsemänteentoista päivään.

Itse hankin (omistan ntsc-konsolin):

TimSpitters 2:sen (eikös se noin kirjoiteta ;))

Mario Party 4:sen (jep, pikkusiskot maksavat puolet, ei olisi muuten ollut varaa)
ja
Star Fox Adventures:in.

Saapuvat tosin vasta ensi kuun 17-18 päivä.
(Btw, hintaa tuli yhteensä €150.)

Pelejä, joita tekisi mieli hankkia ennen joulua, mutta ei ole varaa/tulisi liikaa pelejä kerralla:

Metroid Prime (luultavasti ensi vuoden eka hankinta)

Animal Crossing (pelin parissa jaksaa kuulemma ikuisesti,kiinnostus on herännyt)

Star Wars: The Clone Wars (hell knows, saattaa olla hyväkin. Tosin jos se ei ole Factor 5:n tekemä, niin voipi olla huti)

Muita ei tule nyt mieleen, mutta varmaankin joudun editoimaan tätä postia, muistuu niitä varmaan mieleen lisääkin.

No ainakin Ajanhalkojat 2 on pakko hankkia tässä ennen joulua. Voisi kait tuon Star Foxinkin ostaa, vaikkei se niin hirveästi kiinnostakaan. Ai niin, melkein unohdin, Nightfire!

Mua kiinnostaa Clone Warsia enemmän Bounty Hunter;)

Muuten lista on miltei sama, siitä kyllä puuttui Eternal Darkness:mad:

omalla hankintalistalla jouluun mennessä:

Eternal Darkness
Super Mario Sunshine
Super Smash Bros Melee
Starfox Adventures
THPS 4
Mario Party 4
Nintendon Official RGB-kaapeli (tällä hetkellä lainassa olevalla halpakaapelilla kiinni -> liian vaalea kuva)
Lisää ohjaimia

Pitää nyt katella miten rahat riittää :) ens kuussa taitaa tulla onneksi vähän veronpalautuksia ^^

Edit: SMS, SSBM hommattu ;)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Tän vuoden puolella ehkä siis Animal Crossing kanssa. Vuodenvaihteen jälkeen sanotaankin: Uusi vuosi, uudet kujeet (oujee metroidi, SMB2 ja zelda ^^)

Minun pitäisi ostaa vuodenvaihteeseen mennessä ainakin TimeSplitters 2, Star Fox Adventures, Star Wars: The Clone Wars ja Star Wars: Jedi Knight II. Bounty Hunterkin on odotuslistalla mutta näyttää pahasti siltä, että julkaisu tapahtuu tuon pelin osalta ensi vuoden puolella.

Jos saan rahat riittämään pitänee ostaa myös pitkään hankintalistalla olleet Luigi's Mansion ja Pikmin, mutta katsotaan miten rahatilanne nuo siis sallii. Uusimman Bondin saatan hankkia, kuten myös Mortal Kombat: Deadly Alliancen. Saa nähdä miten käy...

Mikäs se virallinen Eternal Darknessin julkaisupäivä olikaan? Siksi kysyn, koska näin jo tänään Nummelan Kimmon pelit ja lehdessä tuon pelin. Vai onko se ollut jo kauankin myynnissä, ja itse olen ollut aivan pimennossa?

Mario Party 4 varmaan joululahjaksi, myös TimeSplitters 2 jos rahat riittävät. Hommaan AjanHalkojat kuitenkin varmaan vasta helmi/maaliskuussa, sillä Animal Crossing ilmestyy syntymäpäivääni mennessä.

Pikkuveli meinais hankkia Super Mario Sunshinen, kunhan se saa rahat kasaan.

StarFox Adventures on listan kärjessä.

TaimSplizerz"2" olisi FPS-pulan paikkaava peli, mutten sitä ihan kylmiltäni lähde hankkimaan.
Star Wars: Jedi Knight II: Jedi Outcast kiinnostaa. Jos rahat riittävät.:)
Ensi vuonna F-Zero (Loistavia nuo videot), 1080 Avalanche, Metroid Prime, Zelda.

Aika läjä...:rolleyes:

Tässä kahden viikon aikana postilaatikkoon kopsahti Star Fox Adventures(hyvä), Animal Crossing(parempi) ja TimeSplitters 2(paras).

Jouluksi ostan Metroid Primen ja Mario Partyn(4), ja siinä onkin pelitarjontaa Zeldaan asti :).

NHL2k3 ainakin, no tuskin ennen joulua sitä täällä näkyy..
Marioparty 4 voisi olla ihan jees jouluajantappaja..
Sunshineakin voisi kokeilla..

Varma hankinta Star Wars Jedi knight 2.
Clone wars ja Bounty hunter kiinostaa myös.
Eternal Darknes kiinostaa erittäin paljon.
Ensi vuonna Metroid Prime.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion

Star Wars: Jedi Knight II: Jedi Outcast kiinnostaa. Jos rahat riittävät.:)

On muuten ihan hyvä PC:llä, olen testannut useampaan otteeseen kaverin luona. Kyllä tuonkin voisi ostaa, riippuen vähän arvosteluista.

Ja todellakin, jos rahat riittävät :p
Ihan liikaa hankkimisen arvoista tavaraa tulossa, mutta ei en valita sitä, valitan sitä ettei ole varaa/aikaa kaikkiin...
Tälläkin hetkellä olen "duunissa", rahaa virtaa taskuun(=peli- ja lumilautakauppoihin) ja konsolifinissä hillutaan :rolleyes:
No ei, takaisin työn pariin.

Hankittuna on Eternal Darkness, Super Mario Sunshine ja Resident Evil... eikä mitään noista ole vielä ehtinyt kunnolla pelaamaan, joten niissäkin riittää ajankulua vielä pitkäksi aikaa.

Kuitenkin hankintalistallakin on vielä pelejä... ennen joulua pitäisi ostaa ainakin Starfox Adventures. NFS:HP2 oli vielä kuukausi sitten "varma" hankinta, mutta huonojen arvostelujen perusteella se jää hankkimatta. TimeSplitters 2:n ja NightFiren hankkiminen riippuu arvosteluista... luultavasti en kuitenkaan hommaa noita. Animal Crossing on myös aika kiinnostava, taidanpa ostaa, kunhan se täällä julkaistaan.

Niin, ja luultavasti WaveBird tulee kans hommattua...

Huoh, kiitos että muistutit Moguli :rolleyes: (=kiitos vaan, lisää menoja) , tuon jos hankkisin niin olisi neljä ohjainta plakkarissa... Ja DVDboxoffice.comista sen saa muistaakseni 30 eurolla (hankin Suomesta tavallisen lisäohjaimen jollain 45 eurolla)...

Argh, lisää menoja, pakko vastustaa kiusausta, kun tuo ei ole aivan elintärkeä vehje... Mutta olisihan se kiva omistaa...

Kaveri toi jenkeistä mulle Wavebirdin ja täytyy sanoa että on kyllä mainio vehje. Voi pelata vaikka viereisestä huoneesta, seinätkään eivät menoa haittaa :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Praevus
Kaveri toi jenkeistä mulle Wavebirdin ja täytyy sanoa että on kyllä mainio vehje. Voi pelata vaikka viereisestä huoneesta, seinätkään eivät menoa haittaa :)
Huomaako tärinäefektin puuttumisen, nyt kun siihen on jo tottunut ja se on joka pelissä mukana?

aah... pelejä...uuh

mulle heti

Metroid Prime
Zelda
Mortal Kombat: Deadly Alliance

noi ensialkuun :)

sitte noiden jälkeen ihmetellään josko vaikka Colin 3 ois tullu :D

Ylös Bottom