Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mm. Ljudia diilaa tuommoista 1.5 metristä RCA-jatkoa hintaan 3.20. Ljudia ei vaan toimita alle 26:n tilauksia ja toimituskulujakin tulee mellevästi. Vastaavaa löytyy kyllä lähes kaikista hyvin varustetuista tavarataloista tai elektroniikkapuodeista.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wavejp
Ostin tun s-video piuhan, mutta ääni johdot ovat todella lyhyet, jonka vuoksi ne ei yletä stereiohin. Eli onko (luulen että on) olemassa johtoja joilla ne saisi pidemmäksi ja mistähän näitä saisi ja mihin hintaan.
Kannattaa kysyä lähimmästä elektroniikkatarvikeliikkestä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wavejp
Ostin tun s-video piuhan, mutta ääni johdot ovat todella lyhyet, jonka vuoksi ne ei yletä stereiohin. Eli onko (luulen että on) olemassa johtoja joilla ne saisi pidemmäksi ja mistähän näitä saisi ja mihin hintaan.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wavejp
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wavejp
Kiitos kaikille vastanneille. Harmi vaa ku täällä korvessa ei oo oikein yhtään liikettä jossa ois jotain elektroniikkaa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan crashi
www.partco.fi tuolta löytyy ja vaikka postiennakolla tilaa, niin hinta on varmaan anttilaa halvempi =)
niin ylihintaisia kaapeleita/piuhoja anttilat/mustatpörssit myyvät.
Keskustellahan voi myös itsekseen...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JJarno
Kuulostaa äkkiseltään aika näppärältä systeemiltä, jos ymmärsin oikein... Eli kytkimellä voisi vaihtaa RGB-signaalista komposiittiin ja toisin päin ilman niitä v********ia kaapelin irrotteluja? (siis RGB-piuha saisi olla kokoajan kiinni?)
Yritin etsiä sitä aikaisempaa viestiä jos olisi ollut tarkempia ohjeita, mutta ei sattunut silmään... Siis kertokaapliis kuinka se viritys onnistuu:
1. Mihin väliin se kytkin pitää laittaa? (eli mikä piuha kaapelista katkaistaan? (kuva olis kiva))
2. Mahtuuko se kytkin SCART-liittimeen vai pitäisikö olla joku välikappale? (kuinka helposti liittimen yleensä saa ehjänä auki?)
3. Voiko kytkintä sitten huoletta napsutella päälle ja pois vaikka virrat on päällä?
Jos näihin löytyy jo vastaukset, niin pelkkä linkkikin riittää. Kiitos.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JJarno
Keskustellahan voi myös itsekseen...
1. Kytkimellä katkaistaan nastaan 8 juotettu piuha, eikö?
2. Liittimen avaaminen olikin helppoa, toinen juttu mahtuuko kytkin siihen siististi...
3. Eikös tämä toimi juuri näin kun ei koske maadoituksiin?
Heitähän spacedeep jotain kommenttia, jos näin ei pidä tehdä.
(luin tuolta että olet vastaavan virityksen rakentanut)
Vaihda PS2:n järjestelmäasetuksista TV Type 4:3-asentoon.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rakuuna
kun laitan PS2:n päälle, tulee kuvaksi 16:9
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan olaiho
Vaihda PS2:n järjestelmäasetuksista TV Type 4:3-asentoon.
t. Ola
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rakuuna
Eli kerroppa minun tilanteesta, saisiko tuon jotenkin silleen että TV:ssä ja PS2:ssa olisi aina kuva 4:3 ettei aina konsolin käynnistyttyä tarvii painaa kaukosta nappia kuvan muuttamiseksi.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan spacedeep
Jos haluat että laajakuvatelkka siirtyy automaattisesti 16:9 tilaan kun PS2 laitetaan päälle niin juota yhteen piuhalla SCARTin nastat 8 ja 16.
Kyllä vaan, mutta kiitoksia silti näistä tiedoista. Oman telkun kanssa paras vaihtoehto oli tosiaan laittaa se kytkin siihen 8-nastaan tulevaan piuhaan. Mun kaapelissa 8 ja 16 oli yhdistetty jonkin kokoisella vastuksella (en muista enää kuinka niitä väriraitoja laskettiin...) ja kytkimellä saadaan nyt siis 8 ja 16 "pois pelistä".Lainatun viestin kirjoitti alkujaan spacedeep
Sait ilmeisesti jo kytkennän toimimaan halutulla tavalla?
Jos ei ole ihan varma miten oma telkku käyttäytyy, niin itse työntelin niitä nastoja vaan sisäänpäin (vaatii pikkuruuvaria tms. siihen nastan "kielekkeeseen") ja testasin eri vaihtoehdot ennenkun katkoin mitään. (Tosin varovainen saa olla ettei vahingossa revi niitä piuhoja irti juotoksista.)Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rakuuna
Eli jos katkaisen nastat 8 ja 16 yhdistävän piuhan, TV:ni pitäisi pysyä samassa 4:3 tilassa kuin TV:tä katsottaessakin.
Ymmärsinkö oikein?