K
Keijo82
Guest
Toimiiko RGB-kaapeli kaikissa telkkareissa? Mulla on 21 tuumanen Nokian telkkari, joka on noin 5 vuotta vanha. Mahtaako siinä toimia RGB-kaapeli? S-Video ei ainakaan toimi.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei kaikki telkkarit tue RGBtä. Jos sulla esim av kanava näyttää kuvaruudussa jotain AV-RGB tai vastaavaa niin silloin voit olla melko varma, että telkkarisi tukee RGBtä, mutta muuten suosittelen ottamaan selvää asiasta. RGB kaapeli näyttää kyllä mun käsittääkseni kuvan vaikka telkkari ei tuekkaan RGBtä, mutta silloin kuva on tavallista komposiittia.Toimiiko RGB-kaapeli kaikissa telkkareissa? Mulla on 21 tuumanen Nokian telkkari, joka on noin 5 vuotta vanha. Mahtaako siinä toimia RGB-kaapeli? S-Video ei ainakaan toimi.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Ei kaikki telkkarit tue RGBtä. Jos sulla esim av kanava näyttää kuvaruudussa jotain AV-RGB tai vastaavaa niin silloin voit olla melko varma, että telkkarisi tukee RGBtä, mutta muuten suosittelen ottamaan selvää asiasta. RGB kaapeli näyttää kyllä mun käsittääkseni kuvan vaikka telkkari ei tuekkaan RGBtä, mutta silloin kuva on tavallista komposiittia.
RGB:n "logo" on neliö, minkä päällä on kolme pistettä/palluraa. Muistaakseni. Jos sellanen löytyy scart-aukon kohdalta, niin hyvin menee.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Keijo82
Ei lue ku pelkkä AV. Mulla on tosin videokameran ääni ja kuva liittimet etupaneelissa. Mahtaako tosta selvitä mitään lisää???
Ne on komposiittia ne sisäänmenot siinä etupaneelissa.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Keijo82
Ei lue ku pelkkä AV. Mulla on tosin videokameran ääni ja kuva liittimet etupaneelissa. Mahtaako tosta selvitä mitään lisää???
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
RGB:n "logo" on neliö, minkä päällä on kolme pistettä/palluraa. Muistaakseni. Jos sellanen löytyy scart-aukon kohdalta, niin hyvin menee.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Keijo82
Täytyy koittaa kattoa telkkarista tai ohjekirjasta. Täytyy varmaan ostaa uusi telkkari
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Pystyykö S-videolla katsomaan TV:ä pleikkarin ollessa ppäälä, toisin kuin RGB:llä?
Paina sitä AV3 (tai AV2) napulaa vielä verran. Se on siis joko toinen tai kolmas niistä värillisistä nappuloista. Ruudun vasemaan yläkulmaan pitäisi tulla teksti "AV3S" (tai "AV2S") jolloin TV on S-videota ymmärtävässä tilassa.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan booster
Elikkä aika erikoinen ongelma mulla on tv:n edessä S-vhs liitin jossa käytän Sonyn omaa S-VHS piuhaa mutta silti kuva näkyy harmaasävynä??? Telkku on vuoden vanha 28" wide Panasonic... Joten missähän mahtaa olla vika???
Jos viisaammat viittii neuvoa.
koska eikös ton ikäisen telkun pitäisi tukea ihan hyvin s-vhs signaalia
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Joo, se on selvillä mitä NTSC tarkottaa... Pitää vaan saada tietää, että voiko tekn. tiedoissa lukea kirjaimet N, T, S ja C niin että ne tarkottaa jotain muuta kun sitä mitä tässä olin haeskellu? Eli voiko TV tukea sitä signaalia jotenkin muulla tavalla, niin ettei pelit pyöri 60 fps?