Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Känni- ja krapulathread

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Känni- ja krapulathread

missä vika kun alkoholi ei maistu. pitää varmaan ottaa itteään niskasta kiinni ettei ihan absolutismi iske :rolleyes:

En ole lääkäri, mutta sinulla vaikuttaisi olevan alkoholiongelman piirteitä. Suosittelisin etsimään pikaisesti apua, jotta se ei pahene. Ystäviin kannattaa ottaa yhteyttä ongelman ratkaisemiseksi. Uusivuosi on tulossa joten se on hyvä hetki aloittaa jopa pitkäkin parannusprosessi.
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

ai silloin on alkoholismin piirteitä kun alkoholi ei maistu.
sitten mulla ei ole mitään hätää kun se maistuu enemmän kuin tarpeeksi.
kiitos tästä, olo helpotti kummasti.:cool:
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Jep,oon varmaan ymmärtänny koko käsitteen ihan väärin,oon aina luullu että jos sitä ei oo tarpeeksi
niin on alkohooli ongelma
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Känni- ja krapulathread

ja jos sitä kaataa viemäriin on alkoholin väärinkäyttäjä.
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Joo,tullimiehet edustaa tätä yhteiskunnasta irrallaan olevaa suurta väärinkäyttäjä ryhmää.on muutama litra aikoinaan lorahtanut viemäriin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Tässä kämpillä ollin kanssa ollaan uutta vuotta vietetty. Ollaan tanssittu ja laulettu koko ilta.. Niin ja vähän pelattu pelejä myös.
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

HJYVÄÄ uuttavuotta 09...

ettei men ihan ohi aiheen ni promilleja on tarpeeks....

:cool:
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Hyvät uudet vuodet kaikille! Ei tullut tänä vuonna saatua onneksi raketista naamaan vaikka lähellä :eek:
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Hyvää uuttavuotta :) kohta vois mennä nukkumaan eipä tullu paljoo otettua vaan 6 siideriä :/
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Kuis moni muu on käyny synnytysosastolla pienessä kännisä :D
Siel tuli käytyä tosa viiden jälkeen aamulla ku eukko halus lähtee sinne... just ku olin koisaamaa käymässä... ja nyt noi hemmetin pikku-ukot rakentaa jotain valtamerialusta mun päässä, eikä tajua ruokataukojakaan pitää :mad:
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Kuis moni muu on käyny synnytysosastolla pienessä kännisä :D
Siel tuli käytyä tosa viiden jälkeen aamulla ku eukko halus lähtee sinne... just ku olin koisaamaa käymässä... ja nyt noi hemmetin pikku-ukot rakentaa jotain valtamerialusta mun päässä, eikä tajua ruokataukojakaan pitää :mad:
Hirveen moni muu ei oo niin tyhmä :D

Ei vaa.. Vitsi vitsinä
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Kuis moni muu on käyny synnytysosastolla pienessä kännisä :D
QUOTE]


Minä. Viimesin penska kun syntyi, piti lähteä taksilla, ei uskaltanut ajaa. Oli jo poika viikon myöhässä, tein pientä remppaa himassa ja join siinä sivussa sixpäkin. Yöllä tuli sitten lähtö kolmen aikaan.... Hyvin se sujui joka tapauksessa, onneksi vaimo oli täysin selvä!!!
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

heh... aika paha, et kai laatottanu synnytyssalissa synnytyksen aikana :D
No mutta enköhän mäkin palaa alkon pariin huomenissa kun taas tuli lähtö synnytysosastolle :rolleyes: Jipii... pirän varpajaiset Pleikkarin tsätissä sitte :D
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

heh... aika paha, et kai laatottanu synnytyssalissa synnytyksen aikana :D
No mutta enköhän mäkin palaa alkon pariin huomenissa kun taas tuli lähtö synnytysosastolle :rolleyes: Jipii... pirän varpajaiset Pleikkarin tsätissä sitte :D

En nyt sentään, oli vaan krapulainen olo. Onneks veri sun muut ei tee pahaa, on se lapsen syntyminen sentään aika roisin näköistä hommaa... Onneksi olkoon näin etukäteen jos se mukula nyt sitten ulos pullahtaa.
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Nyt pääsi vasta sängystä ylös uudenvuoden jäljiltä, aikamoin krapula ollut. Sammunu näköjään suklaalevyn päälle uutenavuotena, on meinaan koko sänky ihan suklaassa. Joku piru roudannu noita oransseja heijastin keppejä tänne kämppään mitä on tienvarsilla.
 
Vastaus: Känni- ja krapulathread

Nyt pääsi vasta sängystä ylös uudenvuoden jäljiltä, aikamoin krapula ollut. Sammunu näköjään suklaalevyn päälle uutenavuotena, on meinaan koko sänky ihan suklaassa. Joku piru roudannu noita oransseja heijastin keppejä tänne kämppään mitä on tienvarsilla.

Ootkos varma, että se on suklaata ;)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom