Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kaikki E3-pelit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Corca
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Re: Re: Lisää PS2 Pelejä E3 Messuilla

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake

Kun PS2:n pelaajat pelaavat jo GTA4:sta, PC ja X-Box pelaajat saavat vielä tyytyä GTA3:n pelaamiseen.

Paitsi että GTA3:sta ei Xboxille ole enää tulossa. Voi, mikä harmi.. :p

Re: jaa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nali Lord
PC:n GT4:.sta pelataan samaan aikaan kuin PS2:n versiota. Yksinoikeus koskee vain konsoli alustoja.

Jos tarkoitat Gran Turismo 4:ää niin pahoin pelkään että se tulee olemaan vain PS2:lla, ei PC:llä.
GTA4 voi olla että tulee myös PC:lle

Re: jaa

PC:n GT4:.sta pelataan samaan aikaan kuin PS2:n versiota. Yksinoikeus koskee vain konsoli alustoja.

enpä usko...pc-pelaajat joutuivat odottamaan puoli vuotta gta3:sta ja uskon että sama toistuu gta4:n kanssa myös...

Re: Re: jaa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Neidhart

enpä usko...pc-pelaajat joutuivat odottamaan puoli vuotta gta3:sta ja uskon että sama toistuu gta4:n kanssa myös...

Paitsi PC pelaajat pääsevät kerskumaan paremmilla graffoilla... Rehellisesti sanottuna, mielummin pelaan peliä kuusi kuukautta aikaisemmin ja otan sen vähän huonomman näköisenä... Tosin GTA4 joutuu mahdollisesti väistymään The Getawayn tieltä, jota ei muuten tulla ikinä näkemään PC:llä... lällällää!:D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ArskaA
luuletteko että toi Shenmue2 on hyvä peli?:confused:

DC versio on ainakin erittäin hyvä. X-Boxilla se voi olla paska, huono käännöksen takia, mutta en usko. ShenMue 2 on oikeastaan ainut peli mitä X-Box poikien kannattaa odottaa.

DC versio on ainakin erittäin hyvä. X-Boxilla se voi olla paska, huono käännöksen takia, mutta en usko. ShenMue 2 on oikeastaan ainut peli mitä X-Box poikien kannattaa odottaa.

Vaikuttaa todella hätäiseltä käännökseltä. Kauankos ne on sitä jo kääntänyt? Ja miksi niitä kaikkia muita hyviä pelejä ei sais odottaa? Ne ei tule ps2:lle? Ei tällästä tänne hei pliiis.

Viimeksi muokannut moderaattori:
HUOM!, PC pelejä on lähes puolet esiteltävistä E3 peleistä. mm Doom III, War Craft III, Tomb Raider ja Unreal pelit ovat PC:n kohokohtia.

On muuten perkuleen hieno se demo minkä ne siellä E3ssa näytti!
En ollu paikanpäällä mutta nähty on.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TeKe

Vaikuttaa todella hätäiseltä käännökseltä. Kauankos ne on sitä jo kääntänyt? Ja miksi niitä kaikkia muita hyviä pelejä ei sais odottaa? Ne ei tule ps2:lle? Ei tällästä tänne hei pliiis.

Mitäs muita huippupelejä sille on tulossa? Miksei tänne saisi laittaa tälläisiä viestejä? Ai ettei mielipiteeni vain mitenkään mollaa X-Boxia? Jos minä en tykkää X-Boxin tämän hetkeisestä pelivalikoimasta enkä ole kyllä järin kiinnostunut tulevastakaan, niin sekö tarkoittaa, että minun pitäisi pitää se sisälläni. No, okei, kyllä siellä on muutama ihan kiinnostava peli tulossa, kuten juuri mainitsemani ShenMue 2 ja Metal Gear Solid2, Silent Hill2 ym., mutta kyllä esim. GC:n pelivalikoima näyttää paljon mielenkiintoisemmalta, sanoo X-Box fanboyt mitä sanoo. Niin ja osa kiinnostavista XB peleistä tulee myös joko PS2:lle tai GC:lle, jotka minulla jo on.

Mitäs muita huippupelejä sille on tulossa? Miksei tänne saisi laittaa tälläisiä viestejä?

Siksi kun sinä et ole maailman napa etkä makujen majakka. Tuommoisiin voisi laittaa sanan "mielestäni" tai jonkun sen synonyymeista, ihan niinkuin älykkäässäkin keskustelussa mielipiteet erotellaan faktoista. Ja miksi minun ei kannattaisi odottaa vaikka Fablea tai Yageria? Siksi kun sinä et niistä pidä? Just joo. Mielipiteissä ei ole mitään vikaa ja ne saakin tuoda esille, mutta voisit hieman ajatella miten ne esität, eiköstä vaan? Huomaat varmaan erot seuraavien lauseiden trolliarvoissa:
"Minä en ostaisi plököä, koska en pidä sen ulkopoliittisesta suuntauksesta" ja "Älä osta plököä, koska se on paska".

ShenMue 2 on oikeastaan ainut peli mitä X-Box poikien kannattaa odottaa.
No huh huh! Luulin, että vain 1 nimeltämainitsematon boardin jäsen olisi kykenevä kirjoittamaan tuon tasoista juttua, mutta näyttää siltä, että xxxxxx on saanut uuden haastajan?:confused:

Jos toi oli joku vitsi, niin ei sitten mitään...

Ja voin kertoa, että ainakaan meikäläistä ei mitkään "kävele kaupungilla" pelit voisi vähempää kiinnostaa. Sen sijaan xboxillekkin tulee lähiaikoina roppakaupalla kiinnostavia huippupelejä joka genressä! Ja niitä tulee vähintäänkin yhtä paljon, kun muille konsoleille...poikkeuksena pokemoni ja muut eläinpelit.:D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
No huh huh! Luulin, että vain 1 nimeltämainitsematon boardin jäsen olisi kykenevä kirjoittamaan tuon tasoista juttua, mutta näyttää siltä, että xxxxxx on saanut uuden haastajan?:confused:

Jos toi oli joku vitsi, niin ei sitten mitään...

Ja voin kertoa, että ainakaan meikäläistä ei mitkään "kävele kaupungilla" pelit voisi vähempää kiinnostaa. Sen sijaan xboxillekkin tulee lähiaikoina roppakaupalla kiinnostavia huippupelejä joka genressä! Ja niitä tulee vähintäänkin yhtä paljon, kun muille konsoleille...poikkeuksena pokemoni ja muut eläinpelit.:D

Minä en ole haastamassa yhtäkään fanipoikaa täällä, koska itsekään en ole minkään konsolin fanipoika. Ja jos sanon jotain jostain pelistä se on luultavasti vain minun mielipide, eikä koko maailman mielipide. Olisihan se pitänyt arvata, että X-Box fanboyt vetää herneen nenään, jos sanoo vähän jotain pahaa heidän jumalakonsolistaan. Ja sinäkään et tainnut lukea koko viestiäni. Minähän sanoin, että sille on tulossa muutamia ihan lupaaviakin pelejä, mutta jos sanon että Gamecuben tulevaisuus pelien kannalta näyttää valoisammalta, niin se näyttää minun mielestä valoisammalta. Ei siinä auta vaikka miljoona X-Box poikaa olisi erimieltä ja yrittäisi minua huutaa täällä suohon. Ei teidän tarvitse kenekään mielipiteistä suuttua täällä. Jos meinaa hermot mennä, niin laittakaa tietokone kiinni ja lähtekää lenkille.
Ps. Eikös se ole tärkeintä, että te tykkäätte peleistä jota sille tulee, eikä se, että minä tykkään?

Doom 3 oli kyllä aika hehkeän näköinen, joten nyt vain odottamaan että Carmack pitää lupauksestaan kiinni ja peli tulee Xboxille.

Mulla tulee edelleenkin menemään liikaa rahaa peleihin tulevaisuudessa, jos haluan ostaa kaikki pelit jotka kiinnostaa. Sanoisin, että olen hyvin tyytyväinen siihen mitä Xboxin tulevien pelejen listalta löytyy. Ja minun kaikki-pelityypit-käy-en-ole-nirso -makuuni se on paljon lupaavampi kuin GC:n tai PS2:n tulevien pelien tarjonta. Toki siinä on osa samoja multi-platform pelejä kuten Soul Calibur 2, mutta ei se niiden pelien arvoa ainakaan vähennä. GC:ltä olisi ihan kiva kyllä saada Animal Forest ja Pikmin, sekä PS2:lta Final Fantasy X, mutta muut ei oikein ole innostaneet.

No ei tässä kait kukaan mitään hernettä nekkuun ole vetämässä, lähinnä vaan huvitti toi sun täysin naurettava postaus! Onneksi sentään tajusit vähän lieventää kantaasi tossa toisessa viestissä.

Ja mitä niihin tuleviin julkaisuihin tulee, niin kyllä xboxille on tulossa paaaaljon enemmän laatukamaa...ainakin sellasta kamaa, mistä henk. koht. pidän. Mua kun noi "ammu mörköjä ilmapalloilla avaruusmaassa" pelit ei niin hirveesti kiinnosta...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
No ei tässä kait kukaan mitään hernettä nekkuun ole vetämässä, lähinnä vaan huvitti toi sun täysin naurettava postaus! Onneksi sentään tajusit vähän lieventää kantaasi tossa toisessa viestissä.

Ja mitä niihin tuleviin julkaisuihin tulee, niin kyllä xboxille on tulossa paaaaljon enemmän laatukamaa...ainakin sellasta kamaa, mistä henk. koht. pidän. Mua kun noi "ammu mörköjä ilmapalloilla avaruusmaassa" pelit ei niin hirveesti kiinnosta...

Mielipiteitä, mielipiteitä... Noh, myönnettäköön, että olen itsekin ostamassa X-Boxia. Onhan sillä kivaa pelata näitä hyviä multiplatform pelejä, koska ne on Boxilla aivan sairaan hienonnäköisiä... Olen silti edelleen sitä mieltä, ettei X-Boxin tulevat pelit vaikuta niin hyviltä, kuin GC:n. Mutta mitäs me siitä nyt tappelemaan kun on kesä, linnut laulaa ja aurinko paistaa.

Ylös Bottom