Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Joo siis tosiaan, USB-receiver on kyllä paikoillaan. Kahdessa eri pleikkarissa olen kokeillut ohjekirjan ohjeiden mukaan, eli laittanut vastaanottimen pleikkaan kiinni, ohjaimen päälle ja naputellut home -näppäintä ohjeiden mukaisesti. Ohjeiden mukaan tuon resetoinnin pitäisi olla vastaus ongelmiin, mutta niin...

Ohjekirjassa näkyy varmaan se reset-napin paikka ja jossei sitä ole siinä, eiköhän kannata palauttaa/valittaa asiasta.
Kokeile ohjainta koneessa, ja ajurin(tarvittaessa) löydät täältä: Drivers Archive - Logic3
Jos et saa myöskään koneessa toimimaan, vika on todennäköisesti ohjaimessa/vastaanottimessa. :)
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Ei kyllä mun on nyt jo melkein pakko sanoa SILTI että nuo gioteckit on aika hauraat. Mulla on toiset tälläiset nyt 3 päivää käytössä ja ovat halki jo tuosta samasta kohtaa. Ei ole ohjain tippunut eikä mitään tällä kertaa.

Alkaa harmittaa kun nämä oikeasti ovat hyvät mutta hajalla heti :(
 
Vastaus: PlayStation 3

Mulla on alkanu ohjaimen tatit natisemaan aika lailla niin miten sen natinan saisi loppumaan? Öljyämällä vai?
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Ei kyllä mun on nyt jo melkein pakko sanoa SILTI että nuo gioteckit on aika hauraat. Mulla on toiset tälläiset nyt 3 päivää käytössä ja ovat halki jo tuosta samasta kohtaa. Ei ole ohjain tippunut eikä mitään tällä kertaa.

Alkaa harmittaa kun nämä oikeasti ovat hyvät mutta hajalla heti :(

Kolmatta viikkoa täällä kyseiset kiinni eikä huolta huomisesta. Melko hatariltahan noi tuntu, jäi jonkulaiset jäljet kynsiin jo siinä vaiheessa kun ekoja kertoja yritin kiinni saada. Play.comista kuiten saa noita 4€ kotiinkuljetettuna niin ei se paha hinta ole. Onko tässäkin asiassa "vika" sitten tuossa COD pelissä? :D Lukenu monia tarinoita että sitä pelatessa ohjaimen kesto on koetuksella! :D
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Ei kyllä mun on nyt jo melkein pakko sanoa SILTI että nuo gioteckit on aika hauraat. Mulla on toiset tälläiset nyt 3 päivää käytössä ja ovat halki jo tuosta samasta kohtaa. Ei ole ohjain tippunut eikä mitään tällä kertaa.

Alkaa harmittaa kun nämä oikeasti ovat hyvät mutta hajalla heti :(

Nonni nyt se sitten tapahtu täälläkin! :D Pelailin tuossa GTA:ta niin *naps* lipsahti sormi trikkeriltä ja giotecin koroke näkyy lattialla. :mad: Toimiskohan jos liimais L2:n ja R2:n sellaset "pehmusteet" joita käytetään penkkien jalkojen pohjassa? Kaveri tuossa ehdotti että ois voinu kokeilla pikaliimalla lämässä pysyvästi sen siihen kii.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko muilla ps3 ohjainten tatit menny huonoon kuntoon codia pelaten? Itellä vasen tatti tuppaa menee surkeeks. Eli kun juoksen ja pidätän hengitystä alas paino nappula ei tahdo ottaa. Haittaa aikalailla sniputtelua ja juoksua. Joskus oon vaan kävelly roundit :) En haluis hyppiä tatin päällä et se toimis. Vai oonko niin poro että ohjain hajoo kädessä?
Täällä myös yksi codilla ohjainta rankaissut :D Minulla ohjaimen tatti on löystynyt niin paljon, että huitaisu tulee vähäväliä kun yrittää tähtäillä. Todella ärsyttävää pelata ja niin monet hengenlähdöt tullu tuon takia. Pitäisi vissiin ostaa uusi kapula jos aikoo jatkaa codin pelaamista.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Mulla on sellane ongelma että ohjaimen start-näppäin ei toimi. Onko jollain ollut samanlaista ongelmaa ? :confused:
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Kokemuksia kellään tuosta? Onko enempi ps3 vai boxin tyylinen toiminaltaan?

Vanha kysymys, mutta vastataan. Itselläni on ilman liikkeentunnistusta oleva versio. On helvetin hyvä ohjain, jos boxin ohjain miellyttää niin tuo on juuri hyvä korvike sille PS3-puolella. Kyseessä siis tämä: http://www.dreamgear.net/shop-by-platform/sony-playstation-3/shadow-wireless-controller-with-rumble-in-gift-box.html

Ohjaimeen liittyen on myös yksi ongelma, kun se joskus tuppaa hukkaamaan langattoman yhteyden ohjaimen ja pleikkarissa kiinni olevan USB-väyläisen sovittimen välillä. Mistä voisi johtua? Voiko esim. WLAN häiritä ohjaimen toimintaa? Ohjain toimii 2,4Ghz alueella.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Mistä voisi johtua? Voiko esim. WLAN häiritä ohjaimen toimintaa? Ohjain toimii 2,4Ghz alueella.
Useimmat WLANit toimivat samalla 2,4 gigahertsin taajuusaluella, samoin kuin kaikki Bluetooth-laitteet ja useimmat muutkin langattomat laitteet (esim. langattomat kuulokkeet). Joskus ne saattavat aiheuttaa häiriötä toisilleen, ja siitä voi seurata esim. tuon kaltaisia ongelmia.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

En usko että tähän löytyy ratkaisua, mutta koitetaan kumminkin: Guitar Hero rumpujen pedaali on mennyt rikki. Sisällä ei mikään kilise eikä kolise. Löytyykö pedaalin pohjassa olevien "stoppareiden" alta ruuvit, että pääsisi sisälle kurkkimaan?
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Multa hajosi konsolin mukana tullut latauspiuha (testattu kaverin piuhaa minun konsolilla), niin kuuluisiko Dual Shockin mukana tulla latauspiuha. Mun sinisen Dual Shockin mukana ei tullut, niin päätin kysyä :)
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Multa hajosi konsolin mukana tullut latauspiuha (testattu kaverin piuhaa minun konsolilla), niin kuuluisiko Dual Shockin mukana tulla latauspiuha. Mun sinisen Dual Shockin mukana ei tullut, niin päätin kysyä :)
Ei kuulu. Eihän toi piuha paljoa maksa viimeks kun kävin gameparadisessa niitä oli ale lootasta 3€/kpl. Myös joissain digikameroissa ja navigaattoreissa on samanlaisia johtoja.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Multa hajosi konsolin mukana tullut latauspiuha (testattu kaverin piuhaa minun konsolilla), niin kuuluisiko Dual Shockin mukana tulla latauspiuha. Mun sinisen Dual Shockin mukana ei tullut, niin päätin kysyä :)

Ei kuulu tulla.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Olisi tarvetta uudelle ohjaimelle... Mietin vaan, että minkälainen tuo GameTech:n valmistama ohjain on verrattuna siihen ihan "aitoon" PS3 DualShockiin? Hinnassa on kuitenkin noin parikymmentä euroa eroa, joten mikä siinä mahdollisesti on huonompaa tms? Vai onko ihan vastaava ohjain kuin Sony oma ohjain?
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Minulla on viime päivinä ilmennyt ongelmia PS3:ssa ohjaimessa. Aluksi luulin, että vika on ohjaimessa, mutta sitten kun ostin uuden ohjaimen, eikä sekään toiminut, niin aloin ajattelemaan, että ehkä vika onkin itse PS3:ssa. Ohjain ei suostu menemään päälle eikä toimi, vaikka se on kytkettynä USB-kaapelilla PS3:een. Osaisiko joku auttaa?
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Minulla on viime päivinä ilmennyt ongelmia PS3:ssa ohjaimessa. Aluksi luulin, että vika on ohjaimessa, mutta sitten kun ostin uuden ohjaimen, eikä sekään toiminut, niin aloin ajattelemaan, että ehkä vika onkin itse PS3:ssa. Ohjain ei suostu menemään päälle eikä toimi, vaikka se on kytkettynä USB-kaapelilla PS3:een. Osaisiko joku auttaa?

Apupiirilevy (en tiedä virallista nimeä, mutta joka tapauksessa piirilevy joka on liitetty lattakaapelilla emolevyyn) saattaa olla rikki tai huonosti kiinni emolevyssä. USB-portit ja Bluetooth-siru sijaitsevat tuolla levyllä.
 
Vastaus: PS3-yhteensopivat USB-lisälaitteet

Kovasti vanha aihe ja ei tämä USB-lisälaitettakaan vaadi mutta pistetään nyt vastaus kuitenkin.

Onko PlayStation-ohjaimesta olemassa sellaista versiota, joka muistuttaisi Xboxin ohjainta tai tarjoaisi koverat tatit ja liipaisimet?

Itse olen tuunannut ohjaimeni Giotechin liipasimilla ja Exspectin, öh, kumeilla.
Gioteck Real Triggers For PS3 PlayStation3 Game - Play.com (UK) - Free Delivery
Exspect PS3 Silicone Analogue Caps PlayStation3 Game - Play.com (UK) - Free Delivery

Nuo on naurettavana halpoja ja varsinkin liipaisimet ovat itselleni ihan ehdottomat!
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Olisi tarvetta uudelle ohjaimelle... Mietin vaan, että minkälainen tuo GameTech:n valmistama ohjain on verrattuna siihen ihan "aitoon" PS3 DualShockiin? Hinnassa on kuitenkin noin parikymmentä euroa eroa, joten mikä siinä mahdollisesti on huonompaa tms? Vai onko ihan vastaava ohjain kuin Sony oma ohjain?

Multa löytyy justiinki tuo gametekin ohjain ja suosittelen ostaan suoraan sen orkkis ohjaimen! 3kk käytön jälkeen hieman kaduttaa kun "säästö" mielessä jätin orkkis ohjaimen hyllyyn, mutta menkööt tuollaisena vara-ohjaimena tai jotain..

Heti ekasta kosketuksesta huomaat että kyseessä on tarvike ohjain.
-huono viimeistely. (terävät nurkat)
-akku kuluu itestää. (eli vaikka sen sammuttaa niin joutuu taas parin päivän päästä lataileen.)
-epätarkka ja "halpiksen oloinen" (L2 ja R2 heiluu sivuttain, ohjain nitisee ja natisee ja se usb- vastaanottimen kans pelleily...) :rolleyes:



Suunnitelmissa kolmannen ps3-ohjaimen osto ja tuo valkoinen sixaxis miellyttäis silmää, onko se muuten samanlainen kuin orkkis ohjain (bluetooth?) mut väri vain eri? Mistä tuollaisen kannattais tilata? :)
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Suunnitelmissa kolmannen ps3-ohjaimen osto ja tuo valkoinen sixaxis miellyttäis silmää, onko se muuten samanlainen kuin orkkis ohjain (bluetooth?) mut väri vain eri? Mistä tuollaisen kannattais tilata? :)

Ihan on samanlainen kuin musta. Itse olen ostanut eri värivalikoimat videogamesplus.comista. Hyvät hinnat ja pikaisesti perillä.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Ihan on samanlainen kuin musta. Itse olen ostanut eri värivalikoimat videogamesplus.comista. Hyvät hinnat ja pikaisesti perillä.
Pakko kysyä, että onko esimerkiksi tämä samanlainen ohjain kuin se musta original joka tulee konsolin mukana? Ihmetyttää tuo yhteensopivuuslista tuossa.
 
Ylös Bottom