Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shocky
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 ohjaimet

BlackSunRa sanoi:
Pitäisi hankkia kakkosohjain PS3:lle. Suosituksia? Sonyn oman mallin hankala liipasin, onneton akku, lyhyt piuha ja pikkuruinen koko eivät innosta toisen samanlaisen ostamista.

Suosituksia mulla ei ole, mutta. Kaikkea muuta kuin onneton akku. Aivan loistava akkuhan tuossa on. En ole aikaa ottanut mutta kyllä todella monta tuntia menee yhdellä latauksella (Sonyhan lupaa täydellä latauksella 33h peliajan).
Itse ostin latausta varten 3m miniusb piuhan Clas Ohlssonilta makso noin 10e. Saas nähdä kauan vielä menee että rumblemalli tulee myyntiin, joten voipi olla että pian tulee lisätarjontaa ohjaimiin.

Ja sen lisäksi akku latautuu pirun nopeasti.
En ole kyllä aikaa ottanut, mutta alle tunnissa se minulla latautuu kolmeen palkkiin..

Onkohan mulla sitten joku sunnuntaikappale kun ainakin tuntuu siltä että se vaatii vähän väliä lisälatausta. Tai sitten en vaan lyhyen piuhan takia malta sille sitä tarpeeksi antaa. No joka tapauksessa pieni koko ja kupera liipasin ovat riittävät syyt vaihtoehtoisen mallin hankkimiseen.

Ohjainta pystyy lataamaan myös PC:n USB-väylästä. Jos et pelaa pleikkarilla eikä kiinnosta pitää sitä päällä latauksen aikaa, lataa ohjain PC:llä samalla kun surffailet vaikka netissä.

Muistaakseni jostain luin kauan ennen PS3:n julkaisua että PS -näppäimeen pitäisi syttyä punainen valo silloin kun akku alkaa olla lopussa. Näköjään se on sitten otettu pois tai jotain. Onkohan ominaisuus tulossa takaisin kun tuossa pakkauksen kyljessä kerran on tuollainen kuva ohjaimesta?

player_fin sanoi:
Muistaakseni jostain luin kauan ennen PS3:n julkaisua että PS -näppäimeen pitäisi syttyä punainen valo silloin kun akku alkaa olla lopussa.

Juu tuo toiminto oli ohjaimissa jossakin välissä. Viime Marraskuussa messuilla olleissa PS3 oli tuollaiset ohjaimet. Punanen valo PS napissa syttyi tuon lisäksi myös silloin, kun sitä latasi.

Ja myyntiversiossa tuota ei sitten enään ollut. Ehkä ne nyt toivat sen takasin tai viimeksi ottivat väärän mallin tuotantoon :D

Sonyn ohjaimet ovat mielestäni tällä hetkellä markkinoiden parhaat- yleensä kannattaa noudattaa valmistajan suosituksia ja tuotteita jo yhteensopivuuskin saattaa muuten koitua ongelmaksi

Eikö kenelläkään muulla tosiaankaan ole ollut ongelmia esimerkiksi Resistancessa aseenvaihtamisessa kun sitä hiton kuperaa, lipsuvaa liipasinta piti näpäyttää?

Viimeksi muokannut moderaattori:

BlackSunRa sanoi:
Eikö kenelläkään muulla tosiaankaan ole ollut ongelmia esimerkiksi Resistancessa aseenvaihtamisessa kun sitä hiton kuperaa, lipsuvaa liipasinta piti näpäyttää?

Jep...itse kaipaisin myös hiukan isompaa ohjainta ja liipasin näppäin on mielestäni huono...se kaartuu väärään suuntaan :mad:

Uusi rumble-peliohjain?

newsixaxis.jpg

(lähde)

Nisupulla sanoi:
Uusi rumble-peliohjain?

newsixaxis.jpg

(lähde)
Tatti ja ristiohjain on vaihdettu tietokoneella. Ainakin minun mielestä...

edit: Tuossa näkyy se ihan selvästi kun tuon vasemman tatin alla on nuo nuolien syvennökset.

PS-nappi puuttuu ja näyttää muutenkin niin naurettavalta ettei "edes" sony tuota tekisi.

Ylös Bottom