Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Itse tilasin aikoinaan tuon xeox ohjaimen mutta jo jäänyt tarpeettomaksi kun ei omaan käteen sopinut ollenkaan. omasta mielestäni liipasin napit turhan ns lelumaisia. Tatit olivat hyvin sijoiteltu ja sopivan jämäkät. kaikesta huolimatta sonyn oma virallinen ohjain tuntuu parhaimmalta valinnalta. Eli jos jotain kiinnostaa täysin toimiva viikon käytetty xeox ohjain niin viestiä tulemaan :)
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Kiitos avusta! Eli tässä päästiin taas siihen että kaikki on parempaa tietokoneella :D myös hinta...
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Kun noita 500mA akulla olevia ohjaimia on näköjään liikkeellä, niin osaisiko joku sanoa onko semmoisen ohjaimen pakkauksessa mitään eroa aikaisempiin? Tuotenumero vanhalle DualShockille on CECHZC2E ja uudelle CECHZC2EB1 tai A1, mutta lukeeko tuo B1 tai A1 loppuliite pakkauksessakin? Kaikissa kaupoissa missä olen pakkauksia pyöritellyt käsissä tuotenumerona on vain tuo vanhan DualShockin numero.
 
Kun noita 500mA akulla olevia ohjaimia on näköjään liikkeellä, niin osaisiko joku sanoa onko semmoisen ohjaimen pakkauksessa mitään eroa aikaisempiin? Tuotenumero vanhalle DualShockille on CECHZC2E ja uudelle CECHZC2EB1 tai A1, mutta lukeeko tuo B1 tai A1 loppuliite pakkauksessakin? Kaikissa kaupoissa missä olen pakkauksia pyöritellyt käsissä tuotenumerona on vain tuo vanhan DualShockin numero.
En osaa sanoa onko aikaisempaan eroa kun juuri tilasin ensimmäisen uuden ohjaimen, mutta sen pakkauksen kyljessä lukee vain CECHZC2E ja ohjaimessa A1 perässä. 500mA:n kapula, brittien Amazonista kotiin n.43€.
 
Vastaus: Re: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

En osaa sanoa onko aikaisempaan eroa kun juuri tilasin ensimmäisen uuden ohjaimen, mutta sen pakkauksen kyljessä lukee vain CECHZC2E ja ohjaimessa A1 perässä. 500mA:n kapula, brittien Amazonista kotiin n.43€.

Kävin poistamassa Pirkkalan Verkkokaupan hyllystä ohjaimen ja uutta mallia näyttäisi tosiaan olevan vaikka paketissa sitä ei sanotakaan. Vanhempaan malliin verrattuna tuntuu hieman tukevammalta, voi myös johtua siitä että vanha ohjaimeni on käytössä löystynyt ja alkanut nitisemään kovemmassa menossa.
 
Vastaus: Re: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

En osaa sanoa onko aikaisempaan eroa kun juuri tilasin ensimmäisen uuden ohjaimen, mutta sen pakkauksen kyljessä lukee vain CECHZC2E ja ohjaimessa A1 perässä. 500mA:n kapula, brittien Amazonista kotiin n.43€.

Samat koodit täälläkin, paitsi ostin ohjaimeni Konsolinetin Ahvenanmaan varastosta jo viime vuonna lokakuun loppupuolella.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Mikähän mahtaa olla vikana kun ohjain ei suostu latautumaan ollenkaan? Toinen ohjain kyllä latautuu aivan normaalisti.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Akku ja/tai elektroniikka rikki.

Okei. Tuo ohjain on siis aika uusi eli se tuli pleikan mukana jonka ostin syksyllä ja olen käyttänyt sitä lähinnä toisena ohjaimena. Eli kannattaako mennä kuitin kanssa kauppaan vaatimaan uutta?
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Elikkäs osaisiko joku neuvoa onko mahdollista korjata kapula! Vikana on se että kapula itsestään muuttelee asetuksia esim nhl 12 pelissä, vaikka kapula ei oo kädessä se vaihtelee pelitatkiikkoja syöksyy ja kaikkea mahdollista, myös muissakin peleissä temppuilee. Toinen kapula jo joka tekee samaa, mutta molemmat kapulat toimivat kavereiden pleikkareilla!
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Edellisellä sivulla taitaa olla linkki youtube videoon jossa näytetään miten toi fixataan. Sun pitää avata ohjain ja lisätä yhteen kohtaan vähän täytettä. Löydät kyllä youtubesta ohjeet jos se linkki olikin jossain toisessa ketjussa.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Onko olemassa ainetta, jolla saisi tattien liikettä sulavammiksi? Tai jotain muuta keinoa? Tällä hetkellä kun liike on kovin töksähtelevää.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Oon ny vähä miettiny, et minkä langattoman ohjaimen ostais Pleikalle. Boxin langaton ollut käytössä jo vähän yli neljä vuotta, mutta nyt kun hommasin Pleikankin, niin pitää siihenkin joku langaton ohjain ostaa. Onhan ne paljon parempia musta kuin langalliset...joten, tuo Dualshock se varmaan kannattaa ostaa vai mitä olette mieltä?? Tuskin on ongelmaa tottua siihen vaikka Boxin ohjaimella on neljä vuotta mentykin. Onhan se aika kalliskin, joten tietäiskö kukaan, että mistä saisi halvimmalla, vai kannattaako esim. käytettynä metsästää? Toki muitakin langattomia ohjaimia saa ehdotella. :)

Tai mites esim. nuo halvat Bluetooth-/tarvikeohjaimet?? Onko edes toimivia, vähän epäilyttää halpa hinta ja toimivuus...
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Tapeltuani monta vuotta ps ohjaimien kanssa ostin keväällä kiinasta 15€lla välimutikan jolla saa x360 ohjaimen pleikkaan.
Eio sen jälkeen enää ongelmia ollut. Sama ohjainhan on itselläni ollut x360 julkaistusta lähtien boxilla ja pcllä käytössä. Ainut mitä on tarvinnut tehdä niin tatit piti vaihtaa koska kuluivat puhki!
Sitä ennen n.6-8 kertaa ps ohjain hajosi vuoden sisällä vaikka takuun kautta onnistuukin niin kun kyseinen kauppa on 25km matkan päässä ja tuote lähetetään takuuseen ilmeisesti ulkomaille (kesti 3-4viikkoa huollossa jokakerta) niin ei sitä enää jaksanut. Ensimmäinen ohjain kesti hyvin eli varmaan 3vuotta mutta sen jälkeen on selkeästi sonyltä laatu heikentynyt. Veikkaan että tahallaan jotta saadaan tuloja ohjaimista.

Enkä ole xbox fanipoika. En tule ostamaan tulevaa boxia, mutta toivon vain että ps4 ohjain ei ole samanlainen rihveli kuin nykyiset ps3 ohjaimet.
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Minä olen ihan samaa mieltä näistä Sonyn ohjaimista kyllä tätä nykyä. Pari ensimmäistä ohjainta kesti todella rankassa käytössä n.2 vuotta kipales ja näissäkin lähinnä oli lopussa tatit niin loppu, että niissä ei juuri tuntoa ollut. Tänä vuonna mulla on menossa jo kolmas ohjain enkä edes pelaa enää niin paljon. Ensimmäisestä hajosi n. viikon jälkeen d-padin oikea nappi ja syötti Call of Dutyssa pointstreakit taivaalle aivan omaa tahtia. Toinen kesti 3kk ja lopulta siitä hajosi vasen tatti(L3 klik, ääriasento eteen päin). Nyt tämä kolmas on ollut jonkun 1.5kk mulla ja vasen tatti oireilee jo välillä samalla tavalla kuin tuo toinen. Lisäksi mulla on yksi sininen läpinäkyvä ohjain(Sonyn), jolla olen pelannut varmaan alle 5 tuntia ja siinäkin on se L3 nappi aivan hämärä ja ei siis pysty pelaamaan mitään missä pitäisi juosta käyttäen tuota nappia.

Kaikki olen onneksi takuuseen saanut mutta kyllähän tuo rassaa juosta liikkeessä ohjaimen kera ja vaatia taas uutta. :rolleyes:
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Tätä lukiessa ei kyllä löydy montakaan ohjainta jotka ois mennyt kunnolla rikki, suurin osa noista, randomit napinpainallukset, ja L3:n toimimattomuus kun tatti on ylhäällä olisi ihan korjattavissa kun itse avaa ohjaimen ja asettelee tatit keskelle ja lisää vähän teippiä sinne tiettyyn kohtaan. Kai se pitää tännekin laittaa tää video, on varmasti ollut aikasemminkin:
[video=youtube;7cnXHaHw1qA]https://www.youtube.com/watch?v=7cnXHaHw1qA[/video]
 
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

Itellä hajos kahdesti molemmat orkkis ohjaimet tateista ja vaihdoin eka tatit ja sit fiksailin ite. Ei kyllä hyväksi tullu kumpikaan missään vaiheessa ja lopulta ostin uudet ohjaimet kokonaan
 
Ylös Bottom