Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kakuto Chojin

  • Viestiketjun aloittaja KAVVE
  • Aloituspäivämäärä
K

KAVVE

Guest
onks joku muuki kuolannu ton kakuto chojinin perään?
luin tänää et se on iha paska joltai sivulta, eikä sil kai menny metacriticissa kovi hyvin....:(
toivottavasti ei ole hirvee pettymys
pelihän tulee ennen joulua vai?
 
kauheata tuubaa, huomaa kyllä että se aluksi oli pelkkä techdemo ja sitten rakennettu peli päälle. en ole vähäänaikaan näin keskinkertaiseen beatemuppiin törmännyt, ei siinä mitään ollut oikeastaan vialla mutta ei mitään hyvääkään. pelaan bloody roaria psx:llä mielummin kun tätä.
 
Noita IGNin Xbox-livevideoita katsellessa ei voi paljon kehua...perusjäykkää mätkintää muutamalla spesiaaliliikkeellä ja Matrix-kamerakulmahidastuksilla. Ei vakuuttanut Soul Caliburia ja DOA3:sta aktiivisesti pelanneena.

Eli varauksella suosittelen innostumaan.
 
nii no joo, sellast se on, kakuto chojinissa on hikea ja verta lentää ja vaateet repeilee mätkimisen aikana, hyvä idea ehkä toteutuski mut jos pelattavuuteenki panostetais yhtä paljon nii peli ois varmaan parempi, Blinxin timesweeper idea oli musta aivan loistava mut sen varaan peli jäikin...kenttä suunittelu jäi vähän laimeeksi....blinx jossa olisi vähän mario sunshine kenttä tuntumaa ois iha loistava speli
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan X-Goose
....blinx jossa olisi vähän mario sunshine kenttä tuntumaa ois iha loistava speli
Miten tämä liittyy Kakuto Chojiniin tai edes taistelupeleihin yleensä? Mopo taisi karata...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Corca
Miten tämä liittyy Kakuto Chojiniin tai edes taistelupeleihin yleensä? Mopo taisi karata...

Esimerkki siitä kuinka hieno toteutus pilataan huonolla toteutuksella, ehkä kannattaisi lukea juttu kunnolla ennenkuin kirjoittaa.

Kakuto Chojinissa on siis hyvä idea, joka on pilattu huonolla toteutuksella, ainakin arvosteluiden perusteella. Eli siis varauksella kannattaa odottaa...

EDIT: Niin siis Blinxin idea olisi vaatinut viimeistelyä, jota Mario Sunshinestä löytyy...Tai niin ainakin tekstin tulkitsin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan avanto
Esimerkki siitä kuinka hieno toteutus pilataan huonolla toteutuksella, ehkä kannattaisi lukea juttu kunnolla ennenkuin kirjoittaa.

Njooh, käyhän tuo vertailu tietenkin noinkin.
Vielä paremmin olisin ymmärtänyt, jos esimerkki olisi laitettu tyyliin: Kakuto Chojin olisi mainio tappelupeli, jos siinä olisi ollut Dead or Alive 3:n grafiikat ja kentät ja Soul Caliburin pelattavuus, äänet ja musiikki. ;)

Täytynee laajentaa peligenrien sekoitusvertailuja jos jatkossa vertaillaan samalla tyylillä eri genren edustajasta. :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Corca
Täytynee laajentaa peligenrien sekoitusvertailuja jos jatkossa vertaillaan samalla tyylillä eri genren edustajasta. :p

Ette sitten vie minun pizza-vertaustani :)
 
no minusta kakutossa ei ollut edes mitään hyvää ideaa :) siinä ei ollut muutakun hyvä engine minkä päälle lätkästiin keskinkertainen beatemuppi. vähän sama kun johonkin leffaan lätkästäs hullut rahat ja parhaat erikoisefektifirmat työhön ja sitten nakkastas paska käsikirjoitus ja ohjaaja b-luokan näyttelijöillä ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan darkven
no minusta kakutossa ei ollut edes mitään hyvää ideaa :) siinä ei ollut muutakun hyvä engine minkä päälle lätkästiin keskinkertainen beatemuppi. vähän sama kun johonkin leffaan lätkästäs hullut rahat ja parhaat erikoisefektifirmat työhön ja sitten nakkastas paska käsikirjoitus ja ohjaaja b-luokan näyttelijöillä ;)
vrt. Muumio 2

Mutta tosiaan sääli joitain uutuuspelejä. Rima pitäisi aina asettaa hieman korkeammalle kun peliä ollaan tekemässä. Homma palvelee loppupäässä sekä pelinkehittäjiä että pelaajia...laatu kun lisäisi sekä halukkaita ostajia että tyytyväisiä pelaajia, tulisi myös se oikein käytetty rahamäärä takaisin pelinkehittäjälle korkojen kera ahkerasta työstä ja vaivannäöstä pelin tekemisen eteen.
 
jep, mutta pelkällä hienolla kansikuvalla ja pienellä hypelläkin myydän jo ihan älyttömästi pelejä.
 
Ylös Bottom