Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kane & Lynch: Dead Men [Xbox 360]

Vastaus: Kane & Lynch: Dead Men [Xbox 360 Hype]

ohjaussysteemi oli kyl huono, eikä grafiikkakaan mitää parasta ollu, odotin kyl paljo enemmä..
 
Vastaus: Kane & Lynch: Dead Men [Xbox 360 Hype]

Aika epäkekseliään näköistä mättöä, alkaa jo hiukan harmittamaan että kävin varaamassa.
 
Vastaus: Kane & Lynch: Dead Men [Xbox 360 Hype]

nothing sanoi:
Mielestäni näyttää kyllä aika karuilta. Siis itse toiminta ok, mutta graafinen ulkoasu aikamoinen pettymys.

Jep, toivottavasti vielä muuttavat ulkoasua.
 
Vastaus: Kane & Lynch: Dead Men [Xbox 360 Hype]

Voi helvetti, toivottavasti tää nyt ei pettäis. Noi pelivideot kyl kieltämättä näyttää tosi kankeilta. Harmittaa kyl, odottanut tätä pitkään ja Heat-leffan suurena fanina vieläkin enemmän, se pankkiryöstö olis hieno pelata ja kokea sitä kautta itse
 
Vastaus: Kane & Lynch: Dead Men [Xbox 360 Hype]

Tämän gameplayn perusteella näyttäisi taas GoW-tyyppiseltä toiminnalta primitiivisillä grafiikoilla ja kahden markan tekoälyllä.

Veikkaan keskinkertaisuutta.
 
Vastaus: Kane & Lynch: Dead Men [Xbox 360 Hype]

Noniin, pari viikkoa enää jäljellä. Oon nyt roppakaupalla katellut gameplay videoita ja tullut siihen tulokseen että vaikka tästä ei ehkä sittenkään tuu niin mullistavaa kuin oli vuosi sitten puheet niin hyvä peli tästä tulee ja aion tän hankkia. Viholliset ei tosiaan puupäitä fiksummalta näytä, mutta elokuvamaisuus ja varmasti hyvä juoni sekä tarinankerronta pelastaa paljon.
 
Vastaus: Kane & Lynch: Dead Men [Xbox 360 Hype]

Calimero sanoi:
Noniin, pari viikkoa enää jäljellä. Oon nyt roppakaupalla katellut gameplay videoita ja tullut siihen tulokseen että vaikka tästä ei ehkä sittenkään tuu niin mullistavaa kuin oli vuosi sitten puheet niin hyvä peli tästä tulee ja aion tän hankkia. Viholliset ei tosiaan puupäitä fiksummalta näytä, mutta elokuvamaisuus ja varmasti hyvä juoni sekä tarinankerronta pelastaa paljon.

Kyllähän tuo itselläkin on ennakkotilauksessa. No mennee hyllyyn odottamaan parempia päiviä. Eli siis pelisuman COD4, AC ja ME selvittämistä. Kuullut vaan juttua, että ampuminen ei oikein toimi kunnolla pelissä.

Toivotaan että tästä nyt jonkinmoinen tekele edes tulisi. Ehtivät odotukset käydä kuitenkin sen verran korkealla.
 
Vastaus: Kane & Lynch: Dead Men [Xbox 360 Hype]

Tulis tästäkin jo videoarvostelu, viikonloppuna tuli kauhea himo päästä pelaamaan tätä ja tunne että tää sittenkin on hyvä! Perjantaista tulee kyllä mahtava, tämä ja AC :D Jossain välissä sit vielä COD4 ja Halo 3:lle aikaa, Fifaa pitäis vääntää ja sit onkin jo Mass Effectin aika. Sille tarvii kyl varata kaikki aika että pääsee syventyyn siihen kunnolla
 
Vastaus: Kane & Lynch: Dead Men [Xbox 360 Hype]

Itseä ainakin kovasti epäilyttää tuo ampuminen ja toiminta yleensä. Ei vaan vakuuta, kun poliiseja lahdataan kymmenittäin ja nämä vaan kököttävät näkyvillä ja vastaavaa.

Saa nähdä vaihtuuko varaus johonkin muuhun vai miten käy.
 
Vastaus: Kane & Lynch: Dead Men [Xbox 360 Hype]

Videoiden perusteella näyttää siltä, että viholliset kuolevat yhdestä osumasta, riippumatta siitä, että mihin osuu.

No, jospa demo ilmestyy liveen jossain vaiheessa, niin voi vähän testata tuota. Lähinnä co-opin takia tämä peli kiinnostaa.
 
Vastaus: Kane & Lynch: Dead Men [Xbox 360 Hype]

http://www.peterstack7.com/

Ja ihan päteviä arvosteluja saanut, keskiarvo varmaankin semmonen vankka 8. Tekoälyn paikottaista tyhmyyttä haukuttu, mutta tarinaa, hahmoja, pelin rakennetta kehuttu, joten kyllä tässä enemmän hyvää on kuin paskaa. Hieno homma, itse odottanut vuoden tätä hartaasti ja kohta pääsee pelailemaan
 
Vastaus: Kane & Lynch: Dead Men [Xbox 360 Hype]

Calimero sanoi:
Ja ihan päteviä arvosteluja saanut, keskiarvo varmaankin semmonen vankka 8. Tekoälyn paikottaista tyhmyyttä haukuttu, mutta tarinaa, hahmoja, pelin rakennetta kehuttu, joten kyllä tässä enemmän hyvää on kuin paskaa. Hieno homma, itse odottanut vuoden tätä hartaasti ja kohta pääsee pelailemaan
Keskiarvo metacriticin mukaan 68. Sääli että peli ilmeisestikin osoittautui pettymykseksi, Army of Twon feidatessa ensi vuoteen tässä olisi ollut sauma hyvälle co-op räiskinnälle.
 
Vastaus: Kane & Lynch: Dead Men [Xbox 360 Hype]

Gamespotissakin arvostelija on antanut tälle kuutosen mutta käyttäjien pisteiden keskiarvo on siellä kahdeksassa. Itse aijon kyllä PC:lle hommata-
 
Vastaus: Kane & Lynch: Dead Men [Xbox 360 Hype]

Onko tääkin nyt sitten tulossa vasta ens viikon perjantaina täällä? Tää suomi on kans yks saatanan periferia mitä tulee elektroniikan suhteen
 
Vastaus: Kane & Lynch: Dead Men [Xbox 360 Hype]

Calimero sanoi:
Onko tääkin nyt sitten tulossa vasta ens viikon perjantaina täällä? Tää suomi on kans yks saatanan periferia mitä tulee elektroniikan suhteen


Piti sulle just heittää privaa toiselle foorumille mut veny ens viikkoon...
 
Vastaus: Kane & Lynch: Dead Men [Xbox 360 Hype]

ara sanoi:
Piti sulle just heittää privaa toiselle foorumille mut veny ens viikkoon...

Arvelinkin kun et oo viestitellyt, noh orotellaan. Kiitos tiedosta ja anteeks off topicista!
 
Vastaus: Kane & Lynch: Dead Men [Xbox 360 Hype]

Tilasimpa pelin Play Asiasta kun kylillä kerrotaan että olisi aluekooditon. Saapa nähdä.

Päädyin ostamaan katsottuani GameTrailersin arvostelun, jossa peliä ei lytätty ollenkaan rumasti. Saapahan vähän uutta co-op hupia kun Halo 3 on atm menossa broidin kanssa kolmatta kertaan läpi, tällä kertaa legendaarisella :D
 
Ylös Bottom