Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kannattaako/kannattiko ostaa?

Paavi

KonsoliFIN Alumni
Joo, vähän turha aihe taas mutta haluan tietää teidän omia kokemuiksianne ja siitä että kannattiko todella pulittaa rahat tuosta microsftin mahti tekeleestä?
 
Joo, kyllähän se kannatti. Nyt on kyllä pelitilanne todella vaisu, mutta toivottavasti homma paranee nyt syksyn mittaan.
 
Turha pohtia. En olisi voinut olla ostamatta.
Aika rauhassahan tuo äkspoks on viimeaikoina taas saanut olla, mutta kyllä se tästä. Dreamcast vaan on niiiiiiin hyvä, ettei mulla riitä kaikille koneille aina aikaa.
 
Pelitarjonta on vielä surkea. Ostoa kannattaisi harkita joulun alla kun on enemmän tarjolla hyviä pelejä mistä valita.
 
kannatti, päässyt DVD elokuvien makuun =) ainut mikä harmittaa on roolipelien loistaminen poissaolollaan, tosin tämäkin asia korjaantuu kun antaa ajan hetken edetä.
 
Kannatti. Taino minut tuntien lompakolleni se ei ollut kannattavaa. Minut pitäisi pitää kaukana kaikesta mikä liittyy pelaamiseen etten ala keräämään pelihyllyä. :p

No kuitenkin, Xboxissa on riittävästi pelikonetta omaan makuuni ja DVD-tuki on loistohomma koska nyt ei tarvitse maksaa 200 euroa ylimääräistä erillisestä soittimesta.

Lyhyesti: Hauskaa on ollut. Ja hauskemmaksi menee.
 
Kyllähän tuo kannatti. Ainoa, mikä todella ottaa päähän, on se että pelit myöhästelevät jatkuvasti. Saisi alkaa pian tulla hyviäkin pelejä, muuten...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Kyllähän tuo kannatti. Ainoa, mikä todella ottaa päähän, on se että pelit myöhästelevät jatkuvasti. Saisi alkaa pian tulla hyviäkin pelejä, muuten...


Mutta näinhän se oli Dreamcastillakin alussa. Julkaisuajat venyivät venymistään, mutta sitten yhtäkkiä niitä alkoikin sadella oikein kunnolla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Silkki
Mutta näinhän se oli Dreamcastillakin alussa. Julkaisuajat venyivät venymistään, mutta sitten yhtäkkiä niitä alkoikin sadella oikein kunnolla.
Niin, no siinä vaiheessa sitten huomattiinkin, että jengi olikin siinä hyviä pelejä odotellessa ostanut Pleikkarit ja koko homma muuttui kannattamattomaksi ja laitettiin jäihin.

Itsellänikin on kovasti harkinnassa tuo XBOX (ei siis chicken pox), mutta ei tuo julkaisulista vakuuta. Pelkästään HALOn takia en viitsisi laiteta ostaa.
 
Ehdottomasti. Paras pelikone mitä markkinoilla on, pelintekijät eivät vain ole ehtineet ohjelmoida pelejä, mutta syksy-talvi akselilla sekin erhe korjaantuu monin kerroin. Haiskaa pahalle ps2-miehet (ei koske söpöjä tyttöjä).
 
Juu, kyllä kannatti. Tällä hetkellä on pelirintamalla aika hiljasta, mutta eiköhän se muutu joulua kohden paremmaksi.
 
Kyllä kannatti.

Pelejä on tulossa syksyllä roppakaupalla eikä PS2:llekaan viimeiseen puoleen vuoteen ole mitään mielenkiintoista tullut sitten Metal Gear Solid 2:n.

Kone on soundtrackejä täynnä ja DVD-videoitakin on tullut katsottua tässä pelejä odotellessa.

Ainoa asia mikä XBOX:ssa harmittaa on tuo CD ja DVD-levyjen tiukka laatukontrolli. Eli XBOX ei soita kaikkia levyjä. On rantumpi kuin PS2 minun kokemuksien mukaan. PS2 ei mulla kertaakaan valittanut, että levyssä ois vikaa. Hrmph.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Barca
eikä PS2:llekaan viimeiseen puoleen vuoteen ole mitään mielenkiintoista tullut sitten Metal Gear Solid 2:n.
Ahaa. Entäpä Medal of Honour, Deus Ex, Virtua Fighter 4, Final Fantasy X ... Ei taida kiinnostaa, vai?
 
Mun tietääksen kaikki on tulossa FFX:ää lukuunottamatta ÄksPoksille. Ja vaikkei tuliskaan, niin saahan ne vittu PS2:hdelle. Oon ajatellu itekin ton Äksän ostaa, mut taidan eka ottaa GayKuben halvan hintansa tähden...ei vittu, eihän sekää ny niin halpa liene...hmm...ehkä kumminkin se eka ja sitten hieman myöhemmin, jahka Äksän hinta vähän tipahtaa (ja pelienkin) niin se sitten kanssa. Vituttaa kyl DC:n myyminen hiukan....oli kuitenkin paras konsoli, mihin oon koskenu tähän mennessä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mr.Dr. [/i]
Mun tietääksen kaikki on tulossa FFX:ää lukuunottamatta ÄksPoksille. Ja vaikkei tuliskaan, niin saahan ne vittu PS2:hdelle. Oon ajatellu itekin ton Äksän ostaa, mut taidan eka ottaa GayKuben halvan hintansa tähden...ei vittu, eihän sekää ny niin halpa liene...hmm...ehkä kumminkin se eka ja sitten hieman myöhemmin, jahka Äksän hinta vähän tipahtaa (ja pelienkin) niin se sitten kanssa. Vituttaa kyl DC:n myyminen hiukan....oli kuitenkin paras konsoli, mihin oon koskenu tähän mennessä.

Ja katu-uskottavuus nousee kirosanoilla yhtälailla, kuin minä menisin tuolla jossain ja huutaisin "Tzsiigaa mikä rotsi, tai vedän sua...!!!"
 
feldon on selvästikkin 100%:nen ps2 mies. Vaikka oletkin epävarma teitkö oikean ostoksen kun ostit ps2:sen etkä niinkin mahtavaa konsolia kun Xbox, niin eihän se meidän ongelma ole? Emme tarvitse sinun pätemistä.. :D

Eivaan..saahan kaikki mielipiteensä ilmaista, mutta mietin vaan kun threadi kuitenkin oli aiheesta "Kannattiko Xboxin osto vai ei", niin en oikein tiedä miten feldonin "anti-xbox" kommentit tähän liittyvät. :D
 
Ylös Bottom