Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kannattaisiko mun hankkia GC?

Ei muistikortti ole miinus. Mutta kovalevy on pikkuinen plussa. Ja mulla on sellanen 59 blockin kortti ja 7 GC peliä (pitäneen ostaa seuraavaa peliä varten uusi kortti kun jäljellä on vain 2 blockii =D)
 
Jaa ei muistikortti ole miinus?

Mitään tilastoa ei tietysti ole, mutta olisi kiva tietää kuinka moni oikeasti kuljettaa muistikorttiansa jonnekin. Veikkaan, että aika harva. Siksi muistikortin olisikin parempi olla lisävaruste, ei pakollinen rahastus, joka vielä rajoittaa pelejä ja hidastaa tallennuksia. Konsolien kovalevyjen myötä tähän suuntaan ollaan menemässäkin.

PS2:n muistikortissa paloi hihat hinnan kanssa ja Cuben ensimmäisen kortin pieni koko oli aika törkeää. Kaikesta huolimatta muistikortit eivät ole mikään iso miinus vaan vain pieni kiusa. Jos muistikorttivaatimusta tai muistikortittomuutta käyttää pelikoneen ostokriteerinä, on ihan väärillä jäljillä.
 
Joo, Mä hankein nyt kummiskin Xb:n ja GC:n. En katsokaas osannut päättää. Mutta nyt on ainakin kaikki kolme konsolia. GC:llä on Eternal Darknessia ja Zelda:WW:tä pelaillut.
 
No toivottavasti saan rippilahjaksi paljon rahaa niin ostan vissiin guben jollei tule muuta hankittavaa. Mä jostain syystä kammoan muistikortteja kun ne on niin pieniä kooltaan niin kuitenkin hukkaan semmosen, ja yleensä mulla on outo tapa tapa savettaa aina uuteen kohtaan (tais joskus olla falloutissa parisataa savea).
Laskin että tulis hintaa jotain 300e jos ottais sen 8mb muistin, metroidin (käytetyn) ja wavebirdin. Muistikortti on edelleen iso miinus.
 
GameCuben ostajille suosittelen ehdottomasti peliä SuperSmashBross.Melee! Siis aivan mahtava tappelupeli, jota olen pelannut kaikista peleistäni eniten; About 1000tuntia! Vaikka olen pelannut peliä jo vuoden, se on vieläkin päivittäinen pelinautinto. Päivän piristys ruiske.

SSBM. On siis komedinen tappelupeli jonka juonena on saada tehtyä vastustajalle paljon vahinkoa ja sitten saada se pois pelialueelta, vähän niinkuin kukkulan kuningasta.
Pelissä toisiaan pieksevät yli 20 Nintendo hahmoa, esim. Mario, Samus, Link, Pikachu ja Bowser on mukaan ahdettu.

Monin pelinä SSBM on parhaimmillaan, siis aivan mahtavaa viihdettä jota tulee kavereiden kanssa tahkottua vielä myöhään yöhön. Mahtavan tournament- ominaisuuden ansiosta pelipippaloihin voi osallistua jopa 63 pelaajaa!

Mahtava moninpeli ja loistava yksin peli. Mätkimisen lisäksi pelissä on myös adventuremoodi, jossa taisteluiden lomassa on pientä tasohyppelyä ja toimintaa tutuissa Nintendo-maisemissa kuten Marion MushroomKindomissa, Zeldan Luolastoissa ja Metroidin avaruusasemilla. Peli sisältää myös liutan erillaisia tuhoamis ja mätkimis tehtäviä joita ratkoessa vierähtää tovi jos toinenkin. Parhaimmillaan tehtävät ovat huikean vaikeita, mutta erittäin palkitsevia.

Kaiken tämän lisäksi pelissä voi ansaita ja kerätä erillaisia pokaaleita, jotka ovat nintendo pelihahmoja ja pelikoneita menneisyydestä ja tulevaisuudesta. Pystit sisältävät myös suuren määrän infoa.

Eikä tässäkään vielä kaikki, pelissä on vinopino specialmoodeja joista mainittakoon ainakin cameramoodi. Cameramoodissa voi ottaa kuvia taistelun tiimellyksestä, parhaimmat otokset voi tarvittaessa tallentaa muistikortille ja näyttää kavereille.

Sen enempää specialmoodeista pölisemättä sanottakoon vielä että, pelissä on mahtava määrä erillaisia kenttiä nintendopeleistä esim. pokemon areena ja F-zero rata. Myös pelin musiikit ovat mahtavat ja korviahivelevät. Musiikit ovat suurimmaksi osaksi tuttua Nintendo kamaa, sekä remiksauksia Nintendo pelejen biiseistä.

Pelin melkeinpä parasta antia ovat grafiikat, en olisi ihmetellyt hetkeäkään vaikka Mario olisi kävellyt ulos telkkarista. Kuvan päivitys nopeus on niin nopea ettei pelipääse pätkimään missään tilanteessa, meno on välillä niinkin hurjaa ettei silmät pysy perässä. Lataus ajat ovat pelissä huomaamattomat.

Erikois maininnan ansaitsee myös pelattavuus ja hahmojen iskut. Hahmoilla on kaikilla omat erikois iskunsa, joita en nyt jaksa alkaa luettelemaan, iskuja on jokatapauksessa enemmän kuin missään muussa tappelupelissä, ja ennen kaikkea ne ovat näyttävämpiä ja monipuolisempia. Iskuja täydentämässä on iso määrä kentälle tippuilevia tavaroita joilla vastustajan mätkiminen on entistä hauskempaa. Tavaroita ovat esim nessin pesäpallomaila ja pokepallot joista tulee joku 30 pokemonista omistajaansa auttamaan.

Aina sanotaan että SSBM toimii vain porukassa. Pötyä, tämä peli on pakko hankinta KAIKILLE!!!

Graffat=10
Soundit=10
moninpeli=10
Elinikä=10
Pelattavuus/kontrollit=10-
Yht. 99%

+Kaikki

-Kontrollien(vaikka hyvät ovatkin), opettelu vie puolituntia aikaa.
 
Et yoshi taida olla Suomen Nintendon markkinointiosastolla töissä?;) Tekstisi on kuin suoraan Nintendo Newsistä. Yhdys sanojakin :)p ) voisit harjoitella.

Mutta SSBMn mahtavuudesta olen kieltämättä kanssasi samaa mieltä. 99 pistettä en tosin antaisi, mutten antaisi muillekaan peleille.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
-Kontrollien(vaikka hyvät ovatkin), opettelu vie puolituntia aikaa.
Puoli tuntia? Huh huh, miten kukaan jaksaa noin kauan opetella jotain kontrolleja ;)
 
Vaikutus

Saan tänään RiistaKuution. Täytyy myöntää, että jos peli on tehnyt johonkin niin suuren vaikutuksen, että tämä tilittää ylistyksensä siitä niin kuin se olisi hänen elämäntehtävänsä, alan ainakin minä harkita pelin ostoa(selkeähkö lause). Eli yoshille sellaista palautetta, ettei vuodatuksesi mennyt täysin hukkaan. ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Et yoshi taida olla Suomen Nintendon markkinointiosastolla töissä?;) Tekstisi on kuin suoraan Nintendo Newsistä.

Se voi olla hyvinkin mahdollista, kun sellasta on liikkeellä. Se on kyllä sitten säälittävää sellaset jotka palkkaa ihmisiä tekemään "hyviä" arvosteluita niitten tekemistä peleistä (kun ei taida muuten pelit myydä, mutta SSBM ON hyvä peli en kuitenkaan antaisi itse sille 9/10 koska minusta elinikä ei ole niin pitkä kuin mitä yoshi sanoi)foorumeissa etc.

Vielä lisäisin että yoshi kirjoitti niin markinointiin tarkoitettuun arvostelua. Että hyi !
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Mahtavan tournament- ominaisuuden ansiosta pelipippaloihin voi osallistua jopa 63 pelaajaa!
Koska yksiössä?

Minkäs hintainen toi GameCuben isompi muistikortti muuten on? Ostin juuri kaverilta Cuben, mutten ole vielä ehtinyt kattella noita varusteita tai edes pelejä siihen...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Et yoshi taida olla Suomen Nintendon markkinointiosastolla töissä?;) Tekstisi on kuin suoraan Nintendo Newsistä. Yhdys sanojakin :)p ) voisit harjoitella.

Ei edes yoshi taida suoltaa niin huonoa suomea kuin Nintendo Newsissä on nähty. Voisivat itseasiassa palkata yoshin sinne, tuo teksti on melkeinpä parempaa kuin kyseisen mainoksen tasoton roska; "pelissä on vihollisia, joiden päälle voidaan hyppiä" tai "shortsit ylös ja donkkaamaan" :)
 
Edellä on tullut hyviä perusteluja joten en niitä ala lisäilemään.
Kyllä nyt joka itseään kunnioittavalla pelaajalla GCN pitää olla, joten miksei sinullakin?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Ei edes yoshi taida suoltaa niin huonoa suomea kuin Nintendo Newsissä on nähty. Voisivat itseasiassa palkata yoshin sinne, tuo teksti on melkeinpä parempaa kuin kyseisen mainoksen tasoton roska; "pelissä on vihollisia, joiden päälle voidaan hyppiä" tai "shortsit ylös ja donkkaamaan" :)
Nintendonews on tosiaan lähempänä vitsikirjaa, kuin pelilehteä. Mutta sillä saa takan helposti syttymään, koska paperi on juuri oikean laatuista sytyke paperia. Otankin Anttilasta aina repullisen Newsejä mukaan kun lähden mökille. Suosittelen syttykkeeksi!
Nuo mainitsemasi lainaukset osuivat todellakin oikeaan!(=
Lähes jokaisen NintendoNewsin peli mainoksen lopussa lukee "Ei muuta kuin...(jokin peliin liittyvä verbi)"

Ja tuosta kirjoittamastani Melee mainoksesta. En käsitä miten saatoin kirjoittaa sen tänne. Olin ilmeisesti jotenkin sekavassa mielen tilassa (niin kuin aina). Siinä oli tosiaan "pari" alkeellista kirjoitus virhettä, joita edes eskarilaiset eivät voisi selvin päin tehdä. Mutta hyvä jos siitä oli hyötyä jonkun osto päätökseen.:)
 
Knight, Saisit vaihtaa signaturesi,
samalla voisit toki vaihtaa myös paskaiset kalsarisi jotka haisevat tänne asti. Hyi, Hyi!:eek:
 
Paras hyve on minusta GC:n omistuksessa sinnikkyys, mulla on ollu jo puolvuotta toi yks ja sama peli ku odotellu hyvien pelien saapumista :) (mulla oli tosiaan vähän väärä ajankohta hommaa GC, mutta nyt pian odotus palkitaan kun Metal gear solid: Twin Snakes ja Teenagemutant ninja turtles ilmestyy :D)

Kyllä GC on loppujen lopuksi ihan jees kone, ainoa vaan ettei konsoliharrastus sovi kaikille (rahasta puute)....sulle nähtävästi ei.
 
Ylös Bottom