Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kännykät

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaps
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kännykät

Itseltä löytyy Nokia 5800 XpressMusic, on hyvä puhelin natisevia kuoria ja käyttiksen pikkubugeja huomioimatta :)
 
Vastaus: Kännykät

Ei viitsi kytkyjä ostaa :) Muuten laittaisin harkintaan, huonosta rahatilanteesta huolimatta.kytkynä Tuon pitäisi lähteä reippaasti alle suositushinnan muutenkin. Mitäs se halvimmillaan on, jotain 200? :) Toki vertailukohtaisesti elisalla ollut kalliimpi, luulisin.
 
Vastaus: Kännykät

Ei viitsi kytkyjä ostaa :) Muuten laittaisin harkintaan, huonosta rahatilanteesta huolimatta.kytkynä Tuon pitäisi lähteä reippaasti alle suositushinnan muutenkin. Mitäs se halvimmillaan on, jotain 200? :) Toki vertailukohtaisesti elisalla ollut kalliimpi, luulisin.

Jees, mulla oli edellinen LOISTAVA Sony Ericsson K800i kanssa Elisan kytkynä, kyseessähän on loistava puhelin mutta kulutus teki sitte tepposensa. Nyt sitte koska oli rahatilanne heikoilla ja tarttin uuden puhelimen ni tuli hommattua toi LG ja olis kyllä pitäny sitäki miettiä pitempää ku sen 2vk. Joo pixmaniassa näyttää olevan 200e.
 
Vastaus: Kännykät

Kiinostaisko ketään vaihtaa puhelinta.
Mulla löytyis tämmönen Samsungin liukuläppä puhelin. Ominaisuuksia mm 3.0 kamera ja mp3 soitin. Sivuilla oleva "kromi" on kulunut joistakin kohtaa, mutta näyttö on naarmuton. Kuvia saa jos vaihto kiinostaa
 
Vastaus: Kännykät

Kysymys kaikille keillä on Samsung TouchWiz, mitä siellä videokameran asetuksissa se ISO tarkoittaa, ja miten se vaikuttaa.

En kyllä suosittele tätä kapulaa kenellekkään joka aikoo kuvata jotain koska kamera on paska. Valokuvat on ihan hyviä mutta pitäähän niitten olla kerran 5.0mp kamera on..
 
Vastaus: Kännykät

siis kamera on paska mutta silti kuvat on hyviä?:rolleyes:
eikä ne megapikseli määrät edelleenkään kerro mitään siitä kameran laadusta.
hyvin on mainokset tehonneet kun tuntuu 90% luurin ostajista niin luulevan.
 
Vastaus: Kännykät

kyllä mulle ainakin riittää erittäin hyvin n82:n video kuvaus. (640*480 30fps)
 
Vastaus: Kännykät

Moi. En tiedä voinko laittaa tämän viestin tänne, mutta laitan kuitenkin. mul on uus Nokian N96 ja hyvin on pelannut, mutta aamulla kun katoin niin vasempaan ylälaitaan oli tullut screensaver, eikä se vastaa mihinkään toimintoon. Mitä teen?
 
Vastaus: Kännykät

Eikös noissa Nokian puhelimissa ole tapana tehdä viikottainen virrat pois -resetti että kaikki toimii kuten pitää? Dokumentoimaton ominaisuus kaiketi :-D
 
Vastaus: Kännykät

Jees, tälläkin suunnalla tuli sitten loppujen lopuksi päivitettyä kännykkä uuteen uskoon. Aikaisempi kännykkä olikin palvellut jo jostain 2000- luvun alkupuolelta asti. Mitään ihan ökyluuria en sentään kehdannut ostaa.

Aikaisemmin tässä ketjussa haikailin E63- luurin perään ja nyt olen sen onnellinen omistaja. Tämäkin viesti on kirjoitettu ns. kokeilumielessä tällä uudella luurilla. Jonkun verran olen kerennyt puhelinta jo räpläämään ja oikein pätevälle pelille tämä vaikuttaa.
 
Vastaus: Kännykät

aattelin tossa nyt ]vanhan luurin päivittää ja oon aatellu Nokia 5800 Xpress Music palikkaa. oon aika paljon lukenut et oisi ihan kelvollinen vehje mut onko jollain täällä jotain syytä miks ei kannata ostaa?? Kertokaa toki kokemuksistanne :)
 
Vastaus: Kännykät

aattelin tossa nyt ]vanhan luurin päivittää ja oon aatellu Nokia 5800 Xpress Music palikkaa. oon aika paljon lukenut et oisi ihan kelvollinen vehje mut onko jollain täällä jotain syytä miks ei kannata ostaa?? Kertokaa toki kokemuksistanne :)
Ei oo mulla kokemuksia tosta mutta luulen että se on kyllä ostamisen arvonen. Ite oisin ton halunnu mutta tilalle tuli joku samsung touchwiz. Tossa nokian kapulassahan on ihan hyvä videokamerakin ja muutenkin ihan kelpo vehe varmaan.
 
Vastaus: Kännykät

aattelin tossa nyt ]vanhan luurin päivittää ja oon aatellu Nokia 5800 Xpress Music palikkaa. oon aika paljon lukenut et oisi ihan kelvollinen vehje mut onko jollain täällä jotain syytä miks ei kannata ostaa?? Kertokaa toki kokemuksistanne :)

Pari viikkoa sitten vaihdoin kaksi ja puoli vuotta vanhan N73:n juuri tuohon 5800 Xpress Musiciin ja olen ollut erittäin tyytyväinen.
Eniten etukäteen mietitytti kosketusnäytöllä viestin kirjoittaminen, mutta sekin luonnistuu kuin vettä vaan.

Omalta osaltani voin suositella kyseistä vekotinta.
 
Ylös Bottom