Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jaa-a. Kyseessä kun on kytky niin sitä ei taida saada unlockattua. Kait tuon parilla huntilla möis. Paha sanoo.
Ei viitsi kytkyjä ostaa Muuten laittaisin harkintaan, huonosta rahatilanteesta huolimatta.kytkynä Tuon pitäisi lähteä reippaasti alle suositushinnan muutenkin. Mitäs se halvimmillaan on, jotain 200? Toki vertailukohtaisesti elisalla ollut kalliimpi, luulisin.
Videokamera on paska.
mitä siellä videokameran asetuksissa se ISO tarkoittaa, ja miten se vaikuttaa.
Ei oo mulla kokemuksia tosta mutta luulen että se on kyllä ostamisen arvonen. Ite oisin ton halunnu mutta tilalle tuli joku samsung touchwiz. Tossa nokian kapulassahan on ihan hyvä videokamerakin ja muutenkin ihan kelpo vehe varmaan.aattelin tossa nyt ]vanhan luurin päivittää ja oon aatellu Nokia 5800 Xpress Music palikkaa. oon aika paljon lukenut et oisi ihan kelvollinen vehje mut onko jollain täällä jotain syytä miks ei kannata ostaa?? Kertokaa toki kokemuksistanne
aattelin tossa nyt ]vanhan luurin päivittää ja oon aatellu Nokia 5800 Xpress Music palikkaa. oon aika paljon lukenut et oisi ihan kelvollinen vehje mut onko jollain täällä jotain syytä miks ei kannata ostaa?? Kertokaa toki kokemuksistanne