Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kännykät

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaps
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kännykät

Varmaankin tyhmä kysymys mutta miten siinä voi kirjoittaa tekstiviestejä? Kun on se touchscreen. (ei ole mitään kokemusta tuollaisista)

Virtuaalinäppis tulee ruutuun, josta tökitään sormella kirjaimia. Esim. TomTomin navigaattoreissa on samanlainen tapa kirjoitella.
 
Vastaus: Kännykät

Saakos Iphonella jaettua nettiä mitenkään muille koneille? Bluetooth on tuon osalta fiksusti rampautettu ko laitteessa. Onnistuuko edes USB-kaapelin kautta?

Ei tällä hetkellä. Myöhemmin ilmestyvässä 3.0 softaan pitäisi tulla kyseinen ominaisuus. Kuten myös copy/paste.
 
Vastaus: Kännykät

Haha, kaveri heitti tänään pienellä yllytyksellä hyvin toimivan Nokia 6101 läppäpuhelimen sellaisen majan seinään. Ei irronnut kuin akku, antennin suoja ja antenni :). Lisäksi sisä-, sekä ulkonäyttö menivät rikki. Entinen koko puhelin :D.
 
Vastaus: Kännykät

Buranalle, en tiedä että saako nettiä jaettua koneelle, en ole ikinä kokeillut. Uskoisin että ei saa kuitenkaan. Joo bluetooth tais olla vaan hands freetä varten että sillä ei tarvii yhteyksiä ottaa mihinkään.
 
Vastaus: Kännykät

Noniin nyt sain tän Samsung TouchWiz, hemmetin siisti puhelin kyllä, toi on hieno toi widget juttu kun saa ite laittaa siihen mitkä jutut haluaa, kamera on hyvä mielestäni, videokamera on ihan hyvä, kattoo nyt miltä näyttää esim. youtubessa mutta puhelimen näytöllä näyttää hyvältä. (pelivideot..). Vituttaa vaan kun ei ole tollasta pientä microSD mikälie korttia... vaan tollanen isompi.. siinä menee sitten kaikki musiikit, yhteystiedot.. :(
 
Vastaus: Kännykät

Noniin nyt sain tän Samsung TouchWiz, hemmetin siisti puhelin kyllä, toi on hieno toi widget juttu kun saa ite laittaa siihen mitkä jutut haluaa, kamera on hyvä mielestäni, videokamera on ihan hyvä, kattoo nyt miltä näyttää esim. youtubessa mutta puhelimen näytöllä näyttää hyvältä. (pelivideot..). Vituttaa vaan kun ei ole tollasta pientä microSD mikälie korttia... vaan tollanen isompi.. siinä menee sitten kaikki musiikit, yhteystiedot.. :(

Onhan sitä varten adaptereita myynissä. Ei itellä linkkii oo antaa mut vähä googlettaa nii löytyy.
 
Vastaus: Kännykät

Siis mikä helvetti on adapteri? Aattelin kyllä mennä ostaa uuden muistikortin, luulen että pystyy tehä sillee että liitän ton vanhan puhelimen USB:lla koneeseen ja otan sieltä ne tiedostot (pystyyköhän yhteystiedot?) ja siirrän ne koneelle ja sitten laitan ne sinne uudelle kortille.. pitäs vaan käydä ostamassa se uus kortti.
 
Vastaus: Kännykät

Siis mikä helvetti on adapteri? Aattelin kyllä mennä ostaa uuden muistikortin, luulen että pystyy tehä sillee että liitän ton vanhan puhelimen USB:lla koneeseen ja otan sieltä ne tiedostot (pystyyköhän yhteystiedot?) ja siirrän ne koneelle ja sitten laitan ne sinne uudelle kortille.. pitäs vaan käydä ostamassa se uus kortti.

kokeile seuraavaa cheattiä/bugia/glichtiä: mee kauppaan ja sanot myyjälle: mää tahron muistikortin tähän mun luuriini :p:D
 
Vastaus: Kännykät

Uusi Nokia E75 alkaa pikku hiljaa löytyä kaupoista. Vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta kapistukselta. Harmi vaan, että näyttö on ainoastaan 2,4 tuumaa...
 
Vastaus: Kännykät

Tuli sitten tilattua Nokia 5800 Xpress Music vanhan N73:n korvaamaan. Kovat on odotukset kyseistä luuria kohtaan.
 
Vastaus: Kännykät

Löytyy 4 vuotta vanha Nokia 6020 ja hyvin porskuttaa.. Tosin kaksi vuotta ollut mielessä ostaa uusi.. :rolleyes:
 
Vastaus: Kännykät

Tuli sitten tilattua Nokia 5800 Xpress Music vanhan N73:n korvaamaan. Kovat on odotukset kyseistä luuria kohtaan.

Paljon maksoit? Ja laitappas muutakin raporttia luurista tänne foorumille. Olen meinaan tekemässä täysin samaa temppua, oma n73 rupeaa olemaan jo kaikinpuolin risa. Ja on alle kaksi vuotta vanha..
 
Vastaus: Kännykät

^kaveri teki tuon tempun ja on ollut erittäin tyytyväinen.
Itsekin sitä hieman räpläsin ja ihan toimivalta peliltä vaikutti.
 
Vastaus: Kännykät

Paljon maksoit? Ja laitappas muutakin raporttia luurista tänne foorumille. Olen meinaan tekemässä täysin samaa temppua, oma n73 rupeaa olemaan jo kaikinpuolin risa. Ja on alle kaksi vuotta vanha..
Ei ole käynyt mielessä vaihtaa merkkiä tai edes kunnon bisnesmalliin noksulta jos ei luuri kestä edes kahta vuotta? :-D
 
Vastaus: Kännykät

Itselläni LG KU990 "Viewty", kaduttaa että menin moisen kapistuksen ostamaan.

+Internet toteutettu käytännöllisesti ainut miinus Youtube videoiden surkea laatu
+Tekstiviestien kirjoitus virtuaaliqwertyllä
+Leffojen katselu suoraan .divx:nä
+Videokamera ja fps120-moodi

-Kamera on mukamas 5mpx, mutta surkea kuin mikä esim. verrattuna Sony Ericsson K800i 3,2mpxiin
-Valikoiden hitaus ja lagiminen
-Oudot käytännöllisyysratkaisut tietyissä valikoissa
-PALJON lastentauteja mm. väittää tietyissä mp3-tiedostoissa, että kelvottomia soittoääneksi, profiili pitää vaihtaa kaksi kertaa jotta vaihtuu.
 
Vastaus: Kännykät

Itselläni LG KU990 "Viewty", kaduttaa että menin moisen kapistuksen ostamaan.

+Internet toteutettu käytännöllisesti ainut miinus Youtube videoiden surkea laatu
+Tekstiviestien kirjoitus virtuaaliqwertyllä
+Leffojen katselu suoraan .divx:nä
+Videokamera ja fps120-moodi

-Kamera on mukamas 5mpx, mutta surkea kuin mikä esim. verrattuna Sony Ericsson K800i 3,2mpxiin
-Valikoiden hitaus ja lagiminen
-Oudot käytännöllisyysratkaisut tietyissä valikoissa
-PALJON lastentauteja mm. väittää tietyissä mp3-tiedostoissa, että kelvottomia soittoääneksi, profiili pitää vaihtaa kaksi kertaa jotta vaihtuu.


Paljonko pyydät? :p
 
Vastaus: Kännykät

Paljon maksoit? Ja laitappas muutakin raporttia luurista tänne foorumille. Olen meinaan tekemässä täysin samaa temppua, oma n73 rupeaa olemaan jo kaikinpuolin risa. Ja on alle kaksi vuotta vanha..
Itse kyseisen luurin Verkkokauppa.comista tilasin ja hintaa tuli 269,90. Hinta sen takia halvempi kuin muuten, koska mukana ei tullut Guitar Rock Tour peliä eikä 3kk Navigointi lisenssiä. Huomiseksi lupas verkkokauppa sitä mulle ja saas nähä tuleeko, jos tulee laitan kommentit heti tänne. :)
 
Ylös Bottom