Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Nyt tarvitaan taas KonsoliFINistien apua joululahjahankintaa ajatellen.
Minkä seuraavista puhelimista ostaisistte lähes miehen ikään ehtineelle nuorukaiselle?
Ajatuksena on hankkia puhelin kosketusnäytöllä, keskivertokameralla ja jonnin sortin musiikkiominaisuuksilla.
Käytössä on lahjan saajalla ollut aina Nokian tuote, joten miten esimerkiksi Samsungin käyttämiseen tottuu?
Itse en tiedä, kun olen henkeen ja vereen Sony Ericssonin miehiä.
Samsung Jét
Samsung Omnia II
Nokia N97 Mini Comes With Music
Sony Ericsson Aino
Ja kytky-mallisena numeronsiirrolla tätä on mietitty hankittavaksi, joten taitaa liittymävaihtoehdot rajautua Saunalahden ja DNAn tarjontaan?
Omakohtaiset kokemukset ovat siis enemmän kuin tervetulleita.
Kuuminta hottia Noksu rintamalla on tietty N900.
Rontin viikon ollut käytössä ja ei voi kuin kehua. Vaatii tietty vähän totuttelua kun ei ihan perus sympparilaite ole, mutta kaikin puoli loistolaite.
Nyt tarvitaan taas KonsoliFINistien apua joululahjahankintaa ajatellen.
Minkä seuraavista puhelimista ostaisistte lähes miehen ikään ehtineelle nuorukaiselle?
Ajatuksena on hankkia puhelin kosketusnäytöllä, keskivertokameralla ja jonnin sortin musiikkiominaisuuksilla.
Käytössä on lahjan saajalla ollut aina Nokian tuote, joten miten esimerkiksi Samsungin käyttämiseen tottuu?
Itse en tiedä, kun olen henkeen ja vereen Sony Ericssonin miehiä.
Samsung Jét
Samsung Omnia II
Nokia N97 Mini Comes With Music
Sony Ericsson Aino
Ja kytky-mallisena numeronsiirrolla tätä on mietitty hankittavaksi, joten taitaa liittymävaihtoehdot rajautua Saunalahden ja DNAn tarjontaan?
Omakohtaiset kokemukset ovat siis enemmän kuin tervetulleita.
Mitenkäs muilla N900:n akunkesto? Mä joudun lataamaan joka yön akun. En välttämättä edes puhu puhelimella päaivän aikana. Vähän surffailua vain. Onko mulla taas viallinen mailli vai onko tässä oikeesti noin kova virran kulutus että se ei kestä edes sitä käyttöä mihin puhelin on tarkoitettu?
Virrankulutus on kova, onhan kyseessä enemmän tietokone kuin puhelin. Mutta ainakin kalenteri-widget ja aMSN imee virtaa ihan homona. aMSN imee vaikka sovellus ei olisi edes päällä, joten poistoon ehdottomasti.
Mitenkäs muilla N900:n akunkesto? Mä joudun lataamaan joka yön akun. En välttämättä edes puhu puhelimella päaivän aikana. Vähän surffailua vain. Onko mulla taas viallinen mailli vai onko tässä oikeesti noin kova virran kulutus että se ei kestä edes sitä käyttöä mihin puhelin on tarkoitettu?
Täh? Ei kai ohjelma voi laitetta rasittaa jos se ei ole ede käynnissä? aMSN on kyllä muuten aika raskas ja kömpelö, joten odottelen mielellään parempaa. Siksi en ole sitä kuin pari kertaa kokeillut.
Kuinka kuluneet kuoret? Noissa N70 on käsittämättömän huonolaatuiset maalit/materiaalit kuorissa, en ole vielä yhtään N70 nähnyt joka olisi ollut käytössä 2+ vuotta ja kuoret olisivat vielä kohtuullisen näköiset. Itsellänikin oli tuo joskus, 3x kävi takuuhuollossa ja ongelmia oli muutenkin reilusti, ei jäänyt hyvät muistot kyseisestä kännystä..Nokia N70, käytössä ollut parivuotta ja hyvin toimii.
http://www.about-nokia.com/blog/media/phones/20060207-nokia-n70.jpg
Nokia N97. Siinä puhelimeni, joka säätöjen ja pakollisen* GPS-korjauksen jälkeen on muodostunut käsissäni kerrassaan loistavaksi yksilöksi! Voi sentään, mistä kaikesta luurini suoriutuukaan!