Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kännykät

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaps
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kännykät

N900 alkanut kiinnostamaan. Tosin varmaan kannattaisi odotella E-sarjalaista linux-puhelinta...
 
Vastaus: Kännykät

Tänään sain Iphone 3 GS, loistavaa! Vielä ei osaa sanoa mitään, mutta oikein lupaavalta vaikuttaa.. Myöhemmin pitää laittaa tarkempaa käyttökokemusta..
 
Vastaus: Kännykät

Meikun Hero-odotus sen sijaan jatkuu edelleen. LG:n puhelin palautui Saunalahdelle vasta tänään (vaikka jo viime viikon perjantaina ilmoitin postiin, että paketin saa lähettää takaisin lähettäjälle), ja eiköhän vajaassa viikossa Saunalahden Hero-varasto ollut ehtinyt tyhjentyä. Kuulemma noin 30 tilausta on jonossa ennen mua, ja puhelimia tulee lisää "lähiaikoina".
Odotus jatkuu ja jatkuu... LG-luurin palautumisesta Saunalahdelle on pian jo kuukausi, mutta silti se tiedoissani edelleen kummittelee. Vähän reilu kaksi viikkoa sitten asiasta kysellessäni Saunalahdelta vastattiin, että "palautusten käsittely on pahasti ruuhkautunut". Olen aika kärsivällinen mies, mutta maanantaina aamulla lähetin uuden kyselyn. Siihen ei ole vieläkään vastattu, vaikka aiemmin Saunalahden asiakaspalvelu on kiitettävän ripeästi aina kyselyihin reagoinut.

Vaikea sanoa, mistä kiikastaa, mutta tällainen odottelu alkaa jättää happaman maun suuhun ennen kuin olen ehtinyt koko laitetta edes saada. Saunalahden sivujen mukaan HTC Heroa on heti saatavilla, eli ei siitäkään pitäisi kiikastaa, ettei laitteita heillä olisi. Jostain ihmeen syystä eivät saa systeemeihinsä naputettua tietoa LG-kapulan palautumisesta, joten sen vuoksi uuttakaan puhelinta ei voi lähettää.

Mutta olen myös aika positiivinen mies: tässä odotellessa Heron softan suhteen on ehtinyt tapahtua aika paljonkin, ja epävirallisia kanavia pitkin uuden firmwaren jo saakin. Se korjaa lähes kaikki arvosteluissakin mainitut käyttöliittymän hidastelut ja parantaa kamerankin toimintaa. Eli kunhan oma sankaripuhelimeni jossain vaiheessa saapuu, pääsen toivottavasti heti ensitöikseni asentamaan siihen päivityksen, ja sillä lailla jää nuo pahimmat lastentaudit kokematta. :)
 
Vastaus: Kännykät

Jes!

Luettuani mystisesti kadonneista iPhone tilauksista, olen soitellut kuukauden aikana pari kertaa Soneran asiakaspalveluun ja kysellyt oman tilaukseni tilaa ja samalla udellut mahdollista Itellan seurantakoodia. Soittelin tänään parin viikon tauon jälkeen ja tilaus oli edelleen voimassa. Ja tällä kertaa oli antaa jo seurantakoodikin! Asiakaspalvelija tarkisti ystävällisesti Itellan sivuilta paketin sijainnin. Ei näkynyt vielä heidän järjestelmässään, mutta tieto siitä, että luuri saapuu ens viikolla helpottaa odotusta. Kestihän sitä odottelua se 6 viikkoa. :)
 
Vastaus: Kännykät

Nyt 2vkon kokemuksella voin todella suositella Iphone 3GS puhelinta. Internet on siinä parempi ja nopeampi mitä uskoin. Käytettävyys loistava ja kosketusnäyttö toimii ku ajatus. Käyttöönotto oli oikein helppoa ja homman sai helposti käyntiin. Puhelimen desing iskee ainakin muhun ku kilo dynamiittia. Appstoresta löytyy kaikki mitä vaan voi kuvitella yli 50 000 kpl ohjelmaa. Kamera on nyt hyvällä tasolla lisäksi appstoren camera ohjelmilla pystyy päivittää kameraa vielä paremmaksi. Vaikee tässä on muuta sanoa ku paras puhelin mitä mulla on koskaan ollut ja niitä on ollut ennen Iphonea paljon. Käyttäessä pieni hymyhuulilla, koska on kerrassaa loistava käytettävyys.. Oikeastaan Iphone 3GS nopeus tekee nautintoa, kun kaikki ohjelmat ja internet toimii niin nopeasti.. Ei yhtään turhaa odottelua kerrassaan loistava.. En olisi hankkiessani ikinä uskonut, että 3GS on noin hyvä luuri. 10/10 pistettä ehdottomasti. Ainoastaan pieni rukkanen tulee siitä, että kun luurilla leikkii paljon niin akku kuluu nopeasti, mutta niinhän se on muissakin puhelimissa. Loistava luuri suosittelen!
 
Vastaus: Kännykät

Voiko Iphonella ostaa pelejä, musaa ja softaa kortilla. Eli oon alaikäinen ja saan koht kortin, nii olis helppo itse asioida Iphonen kaupoissa. Koska muuten pitäis käyttää isän korttia. Eli voisinko ite ostaa, koska esim. PS storessa pitää olla täysikäinen. Ku eihän Iphonelle oo kai mitään latausseteleitä, niiku pleikalle tuli nyt.
 
Wlan ongelma

Mulla ei toimi kännykällä (N81) langaton verkko kotona. Tietokoneella se toimii moitteettomasti. Kännykällä toimii myös elisan verkon kautta ja löytää tuon oman verkonkin, mutta "verkkoa ei ole saatavana"-ilmoitus tulee näytölle, kun yrittää yhdistää. Suojausongelma?

Signaali:Vahva 100%
Tila:infrastruktuuri
suojaus: WPA/WPA2
Peitto: 1 tukiasema
Nopeus 54 Mbit/s
 
Vastaus: Wlan ongelma

Mulla ei toimi kännykällä (N81) langaton verkko kotona. Tietokoneella se toimii moitteettomasti. Kännykällä toimii myös elisan verkon kautta ja löytää tuon oman verkonkin, mutta "verkkoa ei ole saatavana"-ilmoitus tulee näytölle, kun yrittää yhdistää. Suojausongelma?

Signaali:Vahva 100%
Tila:infrastruktuuri
suojaus: WPA/WPA2
Peitto: 1 tukiasema
Nopeus 54 Mbit/s

Mullakin on n81 ja kirjotan sil just tällä hetkellä. Jos sul normisti toimii siin se WLAN, nii mul rupee toimii jos buuttaan, eli otan johdon pois pistorasiasta ja pistän takas. Siten asia onnistuu mulla yleensä. Tai sit odotan huomiseen ja sit taas pelittää :)

En mä osannu mitään nerompia ohjeita selittää, mut noi toimii mul aina. Vaihdan tän n81 tilalle Iphonen, koska oon kyllästyny tähän nokiaan. Nyt tää mun n81 akku on jotenkin sekasin. Ei koskaan tiedä et paljon on varausta. Ennen toimi musan kuuntelus tosi pitkään, ja nykyään tunnin kuluttua tulee teksti: " Akku on lähes tyhjä" :mad:
 
Vastaus: Kännykät

Voiko Iphonella ostaa pelejä, musaa ja softaa kortilla. Eli oon alaikäinen ja saan koht kortin, nii olis helppo itse asioida Iphonen kaupoissa.
App Storen ostokset maksetaan iTunes-tunnuksella, joten jonkinlainen luottokortti on pakko olla olemassa. Visa Electron saattaa käydä myös, mutta en ole varma. Maailmalla myydään kyllä iTunes-lahjakortteja, mutta niitä ei taida Suomesta saada.
 
Vastaus: Kännykät

Joo Itunes tiliin kelpaa visa electron eli se kun on niin hoituu ostokset iStoresta iPhonella. :)
 
Vastaus: Kännykät

Voi voi poikia kun jäätäviä summia syytävät tuollaisiin vimpaimiin. :)
Vanha 3110c lensi *krhm* "kalareissun" aikana jorpakkoon, ja jostain varaston uumenista kaivelin siihen tilapäisratkaisuksi jonkun 90-luvun Nokialaisen halon, joka täyttää taskun melkein kokonaan, ja johon itseensä mahtuu noin kymmenen viestiä.
...Ja olenpas niin tyytyväinen, että tämä tilapäisratkaisu on ollut käytössä jo noin vuoden. :)
 
Vastaus: Kännykät

Joko TT on saanut Heronsa? Vai olisiko iPhone ollut nopeammin käsissäsi, jos olisit sen tilannut? ;)
 
Ylös Bottom