Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kännykät

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaps
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kännykät

Sori pienoinen OT, mutta koska tästä ei juurikaan missään ole niin laitan tänne.

Kellään muilla ollut ongelmia saunalahden liittymän kanssa tänään? Kentät häviää ja tulee takas about 5min välein. Pari muuta kaveria ilmoitti facebookissa, että on sama ongelma. Yksi oli soittanut asiakaspalveluun, jossa he sanoivat sim-kortin olevan vioittunut. Vähän epäilimme, ettei näin olisi, koska kaikilla tämä sama vaiva on alkanut about eilen/tänä aamuna. Muilla ongelmia? Itse hätäpäissäni jo päivitin luurin, boottailin jne. mutta sama ongelma vaivaa.

Mulla oli ainakain yönaikana kello kello jääny kännykäs jumiin ei muuttunu miksikää meinasin myöhästyä koulusta ja koulussa sain taas viestin saunalahdelta että uusi puhelin on havaittu verkossa haluatko vastaanottaa WAP tiedostot plaaplaa
 
Vastaus: Kännykät

Täällä suunnalla odotellaan edelleen Iphone 3GS sais nyt ensviikolla tulla.. ei jaksa odottaa enää.. Muutamat tuttavat on jo luurin ehtinyt saada, mutta osalta puuttuu niin kuin minulta.. Vaikka Soneralta sanottiin, että saattaa ehtiä ennakkotilauksiin, mutta ilmeisesti ei ennättänyt.. Ei voi muuta toivoa ku tulis nyt nopeasti.. Niin pääsis leikkimään sen kanssa sitten..
 
Vastaus: Kännykät

Täällä suunnalla odotellaan edelleen Iphone 3GS sais nyt ensviikolla tulla.. ei jaksa odottaa enää.. Muutamat tuttavat on jo luurin ehtinyt saada, mutta osalta puuttuu niin kuin minulta.. Vaikka Soneralta sanottiin, että saattaa ehtiä ennakkotilauksiin, mutta ilmeisesti ei ennättänyt.. Ei voi muuta toivoa ku tulis nyt nopeasti.. Niin pääsis leikkimään sen kanssa sitten..

Onnea orja.. älä ota henkilökohtaisesti sillä et valitettavasti ole ainut... :rolleyes:

Onkos sinulla jo IPhone ennestään?

EDIT: Itsellä siis 5610 EM, eli olen välttänyt IPhonen.
 
Vastaus: Kännykät

Mulla oli ainakain yönaikana kello kello jääny kännykäs jumiin ei muuttunu miksikää meinasin myöhästyä koulusta ja koulussa sain taas viestin saunalahdelta että uusi puhelin on havaittu verkossa haluatko vastaanottaa WAP tiedostot plaaplaa

Tilanne selvisi kun kävin saunalahden liikkeessä. Oli parikymmentä muutakin käynyt ja vielä samaisesta kaupunginosasta. Siellä oli huoltotyöt menossa jossain 3g mastossa. Kuuleman mukaan viikonlopun yli voipi kestää. Että sellaista. Ongelma ratkesi sitten vaihtamalla käynnyn asetuksista 3g pois ja pitämällä se GSM asetuksilla.
 
Vastaus: Kännykät

Tulipa muuten tossa jonkun aikaa (melko lailla heti kuin tuli myytiin) hommattua N97, ja totaaliMAX kylkeen Saunalahdelta. Hintaa on 59,99e/kk hintaan sisältyvät nämä: 3000kpl; viestejä,puheluita,multsareita,3g-puheluita, ja 5megan rajaton netti. Tuo netti on ainut mikä on vähän pettymys jonkun takia pirun hidas vaikka 3g olisikin käytössä, mutta kyllähän tollakin iha hyvin pystyy mailit lukemaan etc.
 
Vastaus: Kännykät

Tulipa muuten tossa jonkun aikaa (melko lailla heti kuin tuli myytiin) hommattua N97, ja totaaliMAX kylkeen Saunalahdelta. Hintaa on 59,99e/kk hintaan sisältyvät nämä: 3000kpl; viestejä,puheluita,multsareita,3g-puheluita, ja 5megan rajaton netti. Tuo netti on ainut mikä on vähän pettymys jonkun takia pirun hidas vaikka 3g olisikin käytössä, mutta kyllähän tollakin iha hyvin pystyy mailit lukemaan etc.

Ei sillä 3g yhteydellä saa nopeita yhteyksiä ellei ole jossain pk seudulla jossain superpaikassa :D

BTW huomasin muuten, että kännykässäni (LG ku990i) On divx tuki :) Mukavasti menee lukiossa tunnit kun ottaa aamulla koneelta jotain leffoja ja sit laittaa penaaliin pyörimään ja siitä kuulokkaiden johto kirjojen ali paidan alta hihasta ulos ja käsi on siis korvalla. :DD erinomainen suunnitelma toiminut tällä hetkellä ainakin takapenkeilla.
 
Vastaus: Kännykät

Mobiiliblogin kautta löytyi taas yksi kiinnostava juttu: kolmen mobiiliselaimen nopeusvertailu. Testipenkkiin ovat päätyneet iPhone 3GS, HTC Hero ja Samsung Omnia 2.

Lopputulos ei ollut kovinkaan yllättävä, sillä Safariin pohjautuva iLuurin selain vei voiton aika selkeästi. HTC Heron selain tuli hyvänä kakkosena, ja WinMo-pohjalla pyörivä Omnia 2 jäi pitämään perää.
 
Vastaus: Kännykät

Pitää tosin muistaa ettei iPhonen Safari tue Flashia. Jos sitä on sivuilla paljon, ovat muut todella heikoilla hangilla iPhoneen verrattuna. Flash-tuen puutteen lisäksi ei mobiilista Safarista löydy pahaa sanottavaa. Jo 1G iPod Touchilla se on hyvä. Sormet syyhyten odotan iPhone 3GS:ää.
 
Vastaus: Kännykät

Pitää tosin muistaa ettei iPhonen Safari tue Flashia. Jos sitä on sivuilla paljon, ovat muut todella heikoilla hangilla iPhoneen verrattuna.
Tuo on ihan totta. Mobiiliselaimella oikeastaan äärimmäisen harvoin joutuu tilanteeseen, jossa Flash-tuki pitäisi olla. Tai ainakin omat iPod Touch -selailukokemukset tukevat tuota näkemystä.

En vielä edes tiedä, saako Herosta Flashia disabloitua ja jos saa, vaikuttaako se sivulatauksiin mitenkään. Jos saa, taidan kyllä kytkeä sen heti pois päältä. Mobiililaitteiden "hitailla" prossuilla ja "pienillä" resoilla hyvin harva Flash-sovellus muutenkaan toimisi järkevästi.
 
Vastaus: Kännykät

Odotellaan mielenkiinnolla Mozillan tulevaa mobiiliselainta ja katsotaan mihin sen nopeus riittää.
Veikataan, että pieksee kaikkien valmistajien omat selaimet ;)
 
Vastaus: Kännykät

Itse nappasin pari viikkoa sitten Gigantista Samsung I8910 Omnia HD puhelimen mukaan. Alkuvaikeuksien jälkeen opin kuin opinkn käyttämään puhelinta, ja voin sanoa että on aivan mahtava puhelin. Ainut asia, joka jäi häiritsemään on kameran linssisuojuksen uupuminen.

Plussat:
- Näyttö aivan uskomaton
- Kamerakännykäksi tulee aika kivannäkösiä kuvia
- 16Gb massamuisti
- Todella vankka rakenne, ei nitise sitten millään

Miinukset:
- Missä kameran linssisuojus?
- Takakannen irroittamiseen kului yksi tunti
 
Vastaus: Kännykät

En vielä edes tiedä, saako Herosta Flashia disabloitua ja jos saa, vaikuttaako se sivulatauksiin mitenkään.

Eiköhän se vaikuta. Vuosi sitten iPhone 3G:n julkistuksessa Apple vertasi Safarin nopeutta muiden valmistajien selaimiin. Oliskohan Nokia N95 ladannut jonkun sivun 35 sekunnissa, iPhonen suoriutuessa samasta sivussa 18 sekunnissa. Joku oli näppäränä tehnyt myöhemmin omia testejä ja kytkenyt N95:sta Flashin pois, jonka jälkeen Noksu päihitti iPhonen. :)
 
Vastaus: Kännykät

Onnea orja.. älä ota henkilökohtaisesti sillä et valitettavasti ole ainut... :rolleyes:

Onkos sinulla jo IPhone ennestään?

EDIT: Itsellä siis 5610 EM, eli olen välttänyt IPhonen.

Joo, mä käytän mielellään ökyliittymää... Samoin ku- kaikki on soneralta nettiliittymät jne.. On ollu kaiken maailman halppisliittymiä, mutta niiden kanssa vasta hermo meneekin.. Sonera toimii aina lisäksi olen soneran kulta-asiakas, joten asiakaspalvelusta saa avun heti ja muutenkin kaikkia jäsen-etuja.. Joten en missään nimessä ikinä tule muutenkaan vaihtamaan soneraa.. Halvalla ku ei hyvää saa :D

Mulla ei ole ennen ollut iphonea tämä 3GS on nyt semmonen peli mikä oli pakko laittaa tilaukseen.. Nokialaisia löytyy kyllä, mutta olen totaalisen kyllästynyt nokiaan.. Nokian moniin huonoihin puoliin.. Oletko itse täysin tyytyväinen nokiaan?
 
Vastaus: Kännykät

Nyt on joku random Samsung taskussa. Ominaisuuksia: pystyy lähettää tekstiviestiä ja soittamaan, muista ei niin väliä. :)
 
Vastaus: Kännykät

Sonera toimii aina

Ei muuten pidä paikkaansa. (tosin kyse nyt nettiliittymistä)

10 viikkoa ei riittänyt siihen, että Sonera olisi pystynyt siirtämään nettiliittymäni. Asiakaspalvelu tunki pelkkää beeässää puhelimia pitkin ja sen takia minulla ei tule koskaan enää olemaan Soneran kännykkä- tai nettiliittymää. (neljä viikkoa piti MAKSIMISSAAN mennä tuohon liittymän siirtoon)

Nim. Entinen Sonera-asiakas
 
Vastaus: Kännykät

Ei muuten pidä paikkaansa. (tosin kyse nyt nettiliittymistä)

10 viikkoa ei riittänyt siihen, että Sonera olisi pystynyt siirtämään nettiliittymäni. Asiakaspalvelu tunki pelkkää beeässää puhelimia pitkin ja sen takia minulla ei tule koskaan enää olemaan Soneran kännykkä- tai nettiliittymää. (neljä viikkoa piti MAKSIMISSAAN mennä tuohon liittymän siirtoon)

Nim. Entinen Sonera-asiakas

Tuommoinen toiminta kyllä on ikävää.. Ymmärrän hyvin jos sitä vaihtaa liittymää.. Itse olen saanu pelkästään positiivistä palvelua.. Tuossa on varmasti käynyt joku informaatio-katkos yms.. Noita valitettavasti saattuu lähes aina jollekin.. Itselläni samanlaisia kokemuksia halppisnettiliittymästä.. Ei kertakaikkiaan toiminut kunnolla varmaan koskaan ja asiakaspalvelusta pelkkään aukomista.. Jolloin soitto soneraan ja nyt homma on toiminut viimeisen vuoden :)
 
Vastaus: Kännykät

10 viikkoa ei riittänyt siihen, että Sonera olisi pystynyt siirtämään nettiliittymäni. Asiakaspalvelu tunki pelkkää beeässää puhelimia pitkin ja sen takia minulla ei tule koskaan enää olemaan Soneran kännykkä- tai nettiliittymää. (neljä viikkoa piti MAKSIMISSAAN mennä tuohon liittymän siirtoon)

Nim. Entinen Sonera-asiakas

Pojat, pojat. Ei ne asiat vaihtamalla parane. Elisallakin on itselläni vähän vastaavat kokemukset. Nettiliittymä piti siirtää ja siinä samassa nopeuttaa tuplasti nopeampaan. Ensin siinä siirrossa meni 5 viikkoa, vaikka oltiin luvattu vielä samalla viikolla aukeavan. Sitten kun se lopulta aukeni, niin mitä ihmettä? Netti oli saman nopeuksinen kuin ennenkin, mutta silti lasku tuli tästä tuplasti nopeammasta liittymästä. No aikansa siinä selviteltiin niin lopulta saatiin pari seuraavaa kuukautta ilmaiseksi. Loppu hyvin, muttei kaikki hyvin. ;)
Nimim. Nykyinen Soneran asiakas

edit: Ei liittynyt Kännykät -otsikkoon millään tapaa
 
Vastaus: Kännykät

Tuommoinen toiminta kyllä on ikävää.. Ymmärrän hyvin jos sitä vaihtaa liittymää.. Itse olen saanu pelkästään positiivistä palvelua.. Tuossa on varmasti käynyt joku informaatio-katkos yms.. Noita valitettavasti saattuu lähes aina jollekin..

Jätin epähuomiossa selittämättä, että tuolla "nettiliittymän siirtämisellä" tarkoitin sitä, kun muutin paikasta A paikkaan B. EN SIIS VAIHTANUT LIITTYMÄÄ (paitsi toki myöhemmin, kun totesin Soneran "upean" asiakaspalvelun :)). Asuin siis paikassa A Soneran asiakkaana ja muutin paikkaan B, jolloin pyysin Soneraa siirtämään liittymäni sinne. Se ei kuitenkaan koskaan onnistunut.

Pahimman Soneran asiakaspalvelun heittämän jutun - ja siis tämä on ihan aikuisten oikeesti totta - oli, kun kahdeksan viikon jälkeen aloin jo polttamaan päreitäni ainaiseen "ihan kohta toimii" -selityksiin ja sanoin että "miten te ette vain pysty siirtämään sitä liittymää näiden viikkojen jälkeen ja selitätte aina samaa paskaa? Sanokaa nyt rehellisesti KOSKA SE TOIMII!"

Sain historian upeimman asiakaspalveluvastauksen: "No mitäs menit muuttamaan!"

Sen jälkeen sanoin sopparin välittömästi irti ja aloin vaatimaan hyvityksiä menetetyistä viikoista (joista Sonera oli "luonnollisesti" laskuttanut. Neljä viikkoa luki sopimuksessa, että siirto voi kestää, mutta vaikkei minulla ollut toimivaa liittymää neljän viikon jälkeen, pistivät vain laskuja tulemaan karhukirjeiden kera.).

Hyvää tässä oli se, että sain kuin sainkin pientä hyvitystä kun tarpeeksi riehuin.
 
Vastaus: Kännykät

samsungin gt-s5600:n kävin hakemassa, kun nokia alkaa olee paloina. ekat tunnelmat pelkästään positiivisia

samsung-s5600-2.jpg
 
Ylös Bottom