Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kännykät

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaps
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kännykät

Ei millään pysty venaa et pääse näpräilee kolme tuntia saa riittää

Njooh, itellä viimeiset kolme puhelinta on ollut heti käytössä ja akun kestävyyteen ei ole mitenkään vaikuttanut tuo, kun olen vertaillut useimmilta foorumeilta ja muualta saatuja kokemuksia. :)
 
Vastaus: Kännykät

Meikäläinenkin osti tuossa puolitoista viikkoa sitten uuden puhelimen. Otin Nokian uutukaisen, halvimman puhelimen jossa 3,2mp kamera autofocuksella. Ja tähänastisen perusteella vaikuttaa oikein hyvältä. Hyvä kamera, loistava musiikkisoitin ja helppokäyttöinen. Nokia Kartat on myös kiva sovellus. Netistä saa kännyyn paljon materiaalia ja tyylikkyys sekä ruostumattomasta teräksestä valmistetut osat antaa hyvän vaikutelman ulkoisesti.

Malli on Nokia 6303 Classic. Hintaa tuli 4gb:n MicroSDHC-kortin kera noin 175 eeroa.
 
Vastaus: Kännykät

No niin, nyt on liittymäasiatkin selvitetty tuon tulevan HTC Heron suhteen. Valintani oli vain tuolle puhelinmallille saatava MegaviestiX-liittymä, jossa tulee n. 15 euron kuukausimaksulla jopa 5 megan rajoittamaton datayhteys. Voi sitten nörtteillä puhelimen kanssa melkein mistä vaan, jossa 3G-yhteydet edes jossain määrin toimivat. :)
 
Vastaus: Kännykät

HTC Heron Sense-käyttöliittymästä kiinnostuneiden kannattaa katsoa tämä esittelyvideo. Videossa esittelijä käy läpi muun muassa widget-pohjaista työpöytää, päävalikkoa, kameraa ja nettiselainta. Lisäksi siinä perehdytään pikaisesti laitteen näytön alta löytyviin painikkeisiin, mutta pääpaino videossa on itse Sense-käyttöliittymässä. (Sori, videon kuvaus on härkisti Mobiiliblogista lainattu.)
 
Vastaus: Kännykät

TT:n Herosta tullut puhelinvertailu.com:iin ensitesti, joka kannattaa lukaista läpi, jos aikoo puhelmien hommata. Suomen ensimmäinen Google-puhelin testissä - ensikokemukset HTC Herosta
Vielä vähän lisä"mainostusta" Herosta; CoolSmartPhone.comin ensimmäisen viikon fiiliksiä YouTube-videosarjana. Tuossa käydään päivä päivältä läpi Hero-omistajan kokemuksia ja samalla myös esitellään itse laitetta eri tilanteissa.
 
Vastaus: Kännykät

Jaa-a. Tulipa sitten otettua uusi orjaliittymä, kohteena tällä kertaa Nokian 5800 xpress music. Taitaa jo kaduttaa valmiiksi.

Puhelin on 9e kuussa, rajaton tiedonsiirto 10e ja 650min puhepaketti sekä joku tekstaripaketti. Yhteishinta reilu 40e. Nykyisin puhelinlaskut yli 50e. En tiedä oliko viisas päätös, ja pitäisikö yrittää vaihtaa tuosta jotakin. Tuntuu kohtalaisen korkealta hinnalta, tosin puhelin on halpa.

Hiukan tietty mietityttää miten tuo mokkula kestää ja alkaako se vituttaa ajan kanssa, kuten hiukan on käynyt n73:sen kanssa. Ja pitäisikö hommata telefinlandin liittymä ja käyttää sitä?

:confused:
 
Vastaus: Kännykät

Jaa-a. Tulipa sitten otettua uusi orjaliittymä, kohteena tällä kertaa Nokian 5800 xpress music. Taitaa jo kaduttaa valmiiksi.
Äläs nyt, minusta tuo 5800 on melkeinpä parasta, mitä Nokialta tällä hetkellä saa hinta/laatu-suhteensa puolesta. Ja muistahan päivittää se saman tien, niin isoimmat ötökät tulee listittyä ja puhelimen käyttömukavuuskin paranee.

Meikun Hero-odotus sen sijaan jatkuu edelleen. LG:n puhelin palautui Saunalahdelle vasta tänään (vaikka jo viime viikon perjantaina ilmoitin postiin, että paketin saa lähettää takaisin lähettäjälle), ja eiköhän vajaassa viikossa Saunalahden Hero-varasto ollut ehtinyt tyhjentyä. Kuulemma noin 30 tilausta on jonossa ennen mua, ja puhelimia tulee lisää "lähiaikoina".

Toivottavasti hyvää kannattaa odottaa. Tosin Motorolan tuleva Android-puhelin vaikuttaa tosi päheeltä...
 
Vastaus: Kännykät

Äläs nyt, minusta tuo 5800 on melkeinpä parasta, mitä Nokialta tällä hetkellä saa hinta/laatu-suhteensa puolesta. Ja muistahan päivittää se saman tien, niin isoimmat ötökät tulee listittyä ja puhelimen käyttömukavuuskin paranee.


Puhelin on varmasti jees, mutta mites tuo liittymä? Se lähinnä mietityttää. Ja se fakta että vanha n73:nen toimii vielä. Se on kaksi vuotta vanha, ja ensimmäistä kertaa elämässä ostaisin puhelimen siten että aikaisempikin toimii... Tuleekohan sille paha mieli jos korvaan sen ennen aikojaan?

Kai mää olen huono ostajatyyppi.... :o
 
Vastaus: Kännykät

Puhelin on varmasti jees, mutta mites tuo liittymä? Se lähinnä mietityttää.
Liittymien puolesta en osaa sanoa oikein muuta kuin että valitse Saunalahti. :) Soneran asiakas olin aikanaan, mutta sitten vaihdoin Saunalahteen, ja päivääkään ei ole tarvinnut katua.

Ja se fakta että vanha n73:nen toimii vielä. Se on kaksi vuotta vanha, ja ensimmäistä kertaa elämässä ostaisin puhelimen siten että aikaisempikin toimii... Tuleekohan sille paha mieli jos korvaan sen ennen aikojaan?
Mäkeen vaan tuollaiset vanhat mallit. Sitä paitsi puhelimilla ei ole tunteita, ei varsinkaan nokialaisilla.
 
Vastaus: Kännykät

Sori pienoinen OT, mutta koska tästä ei juurikaan missään ole niin laitan tänne.

Kellään muilla ollut ongelmia saunalahden liittymän kanssa tänään? Kentät häviää ja tulee takas about 5min välein. Pari muuta kaveria ilmoitti facebookissa, että on sama ongelma. Yksi oli soittanut asiakaspalveluun, jossa he sanoivat sim-kortin olevan vioittunut. Vähän epäilimme, ettei näin olisi, koska kaikilla tämä sama vaiva on alkanut about eilen/tänä aamuna. Muilla ongelmia? Itse hätäpäissäni jo päivitin luurin, boottailin jne. mutta sama ongelma vaivaa.
 
Vastaus: Kännykät

Puhelin on varmasti jees, mutta mites tuo liittymä? Se lähinnä mietityttää. Ja se fakta että vanha n73:nen toimii vielä. Se on kaksi vuotta vanha, ja ensimmäistä kertaa elämässä ostaisin puhelimen siten että aikaisempikin toimii... Tuleekohan sille paha mieli jos korvaan sen ennen aikojaan?

Kai mää olen huono ostajatyyppi.... :o

Meikällä oli myös toimiva puhelin kun menin kytkyllä tuon 5800:n hankkimaan. Täytyy sanoa, että kyllä aika äkkiä unohtui tuo "varapuhelin" :D
Kuten tässäki todettua on 5800 hinta-laatu-ominaisuus -akselilla erittäin hyvä kapistus. Jostain syystä lähipiirissä noita on ruvennut ilmestymään yhdelle jos toisellekkin.

Halpa ja hyvää ei ole olemassa samassa laitteessa mutta nyt noksu on osunu lähelle. Jos rahaa on niin sillon HTC tai Apple :)
 
Ylös Bottom