Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kännykät

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaps
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kännykät

Kyllä se vaan menee. Kyseessä kun ei ole oikea zoom, vaan digitaalinen, joka on yhtä tyhjän kanssa. Kun kameralla zoomaat, niin se on sama asia kun tietokoneella rajaat kuvasta jonkun tietyn alueen ja suurennat sen alkuperäisen kokoiseksi. Ja kuvanlaatu on tämän homman jälkeen aika heikko.:rolleyes:

Tajusin... En vaan välitä kun se zoomikin on mulle pelkkä leikkikalu :) Kyllä minä ihan oikean kameran ostaisin jos olisi vähääkään kiinnostusta valokuvaamiseen
 
Vastaus: Kännykät

Kovaa Iphonen dissaamista päällä, mun mielestä se on ainakin paras puhelin mitä itsellä koskaan ollut.

Niin, varmaan olet lukenut minkä takia sitä on "dissattu". Ihan oikeita syitä siihen on, koska niin paljon on puutteita. Jos se on paras puhelin mitä sinulla on ollut koskaan, niin hyvä sulle, mutta ei se mitään muuta. :p

Jailbreikkaaminen avasi täysin uuden maailman ja ne ketkä sitä takuun menetystä täällä huuteleen niin softan saa ihan orkkis tilaan koska vain.

Se on totta, että jailbreikkaaminen muuttaa todella paljon. Ja sittenhän puhelin onkin jo aika käytettävä. Mutta takuu siinä menee, jos jostain syystä toi homma menee persiilleen. Tottakai jos kaikki menee 100% oikein ja saa palautettua alkuperäisen firmwaren, niin mitään ongelmaa ei pitäisi olla. Mutta mitäpä jos homma kusahtaakin?

Näyttöä ei tarvi nyrkillä hakata että ottaa kosketuksen vaan pieni sivallus

Ei niitä uusimpia resistiivisiakaan näyttöjä (esim. Touch Diamond2) tarvitse nyrkillä hakata, ovat herkkyydeltään jo täysin käytettäviä sormilla. Mutta niissä kun näyttö toimii paineen tunnistuksella, niin näyttöä pitää toki kevyesti painaa.

IPhonen kapasitiivinen näyttö kun toimii lämmöllä, niin se on erittäin herkkä sormen kosketukselle. Tästä johtuen sitten taas tulee ongelmia kylmällä/pakkasilmalla kun näyttö ei enää toimikaan kunnolla. Pahimmassa tapauksessa lakkaa kokonaan toimimasta. :rolleyes:
 
Vastaus: Kännykät

Niinno, ne puutteet mitä siinä sitten on ei ole ainakaan minuun vaikuttanut mitenkään, ehkä en tarvi niitä sitten joten en tiedäkään niistä koska en ole osannut kaivata, ainut mikä nyt tulee nopeeta mieleen on videopuhelu mutta en kyllä tiedä mihin sitäkään tarvii. Nopea/selkeä käyttis on minun tarpeisiini sopiva + pirun hyvä navigaattori josta joutuu tietysti maksamaan ja mp 3 soitin jonka käyttis on myös huikeaa tekoa, ei tarvi olla mikään rakettitohtori että osaa käyttää. Cydian avulla olen saanut ne "puutteet" melkolailla minimoitua. Luureja on ollu vino pino tässä taloudessa kun on sen verti hulivili että virkistysreissuilla on parin kuukauden välein puhelimia hävittänyt, tästä pitänyt sen verran parempaa huolta että ei ole onneksi vielä näin käynyt, koputetaan puuta :) Ei kyllä ollut viime talvella pienintäkään ongelmaa näytön kanssa. Jokaiselle on se oma luuri mistä pitää, minulle ja parille muulle on tuo Iphone se puhelin.

Ja tuosta firmiksen kusahtamisesta, minulla kusahti ihan orkkis 3.0 firmis asennuksessa, kiitos microsoftin huippukäyttiksen (Vista) jäi palamaan vaan kaapelin kuva näyttöön ja vistahan ei sille enään mitään osannut, löin luurin kiinni pöytäkoneeseen missä on xp ja laitoin että palauta alkuperäiset asetukset ja taas oli homma reilassa.
 
Vastaus: Kännykät

Onko kenellekkään sattunut samantapaista:
Eli kyseessä LGku990i Viewty, hommasin 2gb kingstonin micro sd muistikortin minne siirsin musiikkia ja kuvia (läppärin muistikortinlukijalla). Olen vaihtanut soittoäänen ja taustakuvan. Muuten ihan ok (ei tunnista paria kappaletta, väärä tiedostomuoto) mutta kun menee kuvaustilaan (eli painaa kameranappia sivussa) ja tulee pois takaisin valikkoon niin kännykkä enää luekkaan muistikorttia ja musta ruutu ja soittoäänikin vaihtunut oletusrimputukseen. Tekee aina saman, eli käy kuvaamassa ja takaisin niin enää ei muka muistikorttia ole? Sitten kun kännykän sammuttaa ja virrat takasi niin löytyy mutta joutuu aina säätämään uudestaan taustakuvan ja soittoäänen...
 
Vastaus: Kännykät

Niinno, ne puutteet mitä siinä sitten on ei ole ainakaan minuun vaikuttanut mitenkään, ehkä en tarvi niitä sitten joten en tiedäkään niistä koska en ole osannut kaivata, ainut mikä nyt tulee nopeeta mieleen on videopuhelu mutta en kyllä tiedä mihin sitäkään tarvii.

Jeps, no eipä siinä jos ne puutteet ei haittaa niin sittenhän on juuri sopiva puhelin kyseessä. :)

offtopiccina pakko kysyä, että miksi sulla on signaturena legendaarinen lause: "it can't rain all the time"? Fanitatko The Crow -leffaa/ Brandon Lee'ta? Vai fanitatko 69 Eyes'ia ja olet vaan napannut sen heidän tekemästä kappaleesta koskien kyseistä leffaa? :cool:
 
Vastaus: Kännykät

Itse ainakin kestän helposti Iphonen puutteet, mutta nokian puutteita en kestä.. Ensinnäkin Iphone 3gs luuris on kaikki paitsi joku videopuhelut jota en yksinkertaisesti tarvitse. Flash on hoidettu toisella tapaa tod näk flash vielä silti tulee syksymmällä ohjelmistopäivityksellä, joten sekään ei ole ongelma.. Näistä asioista huolimatta jos laitan Iphonen parhaat puolet listaan, niin niitä on enemmän kun esim, nokian vastaavilla mallilla.. Mun mielestä kaikki lähtee käytettävyydestä, käyttiksestä ja riittävän tehokas prossu näissä asioissa iphone 3gs pesee kilpailijat.. Lisäksi upea muotoilu.. Jokainen voi katsoa esim, youtubesta, että iphone 3gs pesee nopeudessa esim, nokia n97:n.. Minulle ainakin hyvin tärkeää että laite on nopea ja reakoi mah nopeasti.. Näissä iphone toimii paremmin.. Lisäksi yli 50 000 kpl ladattavaa ohjelmistoa iphoneen, joten pystyt tehdä iphonesta ihan kuinka älyttömän kuin vaan keksit..
 
Vastaus: Kännykät

Jeps, no eipä siinä jos ne puutteet ei haittaa niin sittenhän on juuri sopiva puhelin kyseessä. :)

offtopiccina pakko kysyä, että miksi sulla on signaturena legendaarinen lause: "it can't rain all the time"? Fanitatko The Crow -leffaa/ Brandon Lee'ta? Vai fanitatko 69 Eyes'ia ja olet vaan napannut sen heidän tekemästä kappaleesta koskien kyseistä leffaa? :cool:

vastataan ot:na että se on minun mielestä parhaita leffoja mitä tehty ja oli sellainen letkautus mikä on jäänyt päähän.
 
Vastaus: Kännykät

Ei korvaa. Takuun piikkiin ei mene mitkään kosteusvauriot, olipa ne kuinka vahingossa tapahtuneita.

Terveisin Yksi jonka nokialainen meni rikki, kun puhuin puhelimeen tultuani juuri suihkusta ja hiuksista valui vettä puhelimeen...

Tällä kyllä korvattiin uusi malli tilalle kun tuli vahingossa pestyä puhelin pesukoneessa. Eihän se yhteystietoja takaisin tuonut tai mitään muutakaan. Pitäisi aina olla varmuuskopiot :(
 
Vastaus: Kännykät

Koska iPhone on edelleen Soneran yksinoikeus Suomessa, tilasin Saunalahdelta LG Arena KM900:n. Eihän se mikään "Steve-luuri" ole, mutta noin muuten speksiensä puolesta ihan kelpo kamaa; on tarpeeksi iso kapasitiivinen kosketusnäyttö, 5 megapikselin kamera, A-GPS, WLAN, 8 gigaa muistia, jne. Ostopäätöksen tein Trusted Reviewsin, GSM Arenan ja Phone Arenan arvostelujen perusteella. Myös hinta vaikutti, sillä 24 kuukauden kytkyllä kk-maksua kertyy vain 14,90 e/kk.

Tosin vaikka arvosteluissa laitetta on kovasti kiitelty ja kehuttu, ei LG Arena Forumilla olla oltu ihan tyytyväisiä. Eniten nurinaa on tullut musiikkisoittimen hitaudesta ja selaimen bugisuudesta. Pahaksi onneksi LG on kuuleman mukaan aika huono firmispäivityksiensä kanssa, eli vähänkään vanhemmat mallit jäävät max. parin päivityksen jälkeen oman onnensa nojaan. Ans kattoo, mitkä omat fiilikset tulevat olemaan, kunhan vekottimen kätösiini saan loppuviikosta.
 
Vastaus: Kännykät

Täältä löytyy Nokia 5800 XpressMusic. Tietääkö kukaan miten ton firmwaren sais päivitettyä? Ite koitin tota nokian ohjelmaa millä se pitäs päivittää mutta se ei edes löydä mun puhelinta. :S Voiko vika olla siinä että käytän 64-bittistä Vistaa? Ja olen valinnut "Nokia PC Suite", kun se kysyy puhelimessa että minkälainen yhteys valitaan.
 
Vastaus: Kännykät

Täältä löytyy Nokia 5800 XpressMusic. Tietääkö kukaan miten ton firmwaren sais päivitettyä? Ite koitin tota nokian ohjelmaa millä se pitäs päivittää mutta se ei edes löydä mun puhelinta. :S Voiko vika olla siinä että käytän 64-bittistä Vistaa?
Ainakin PC Suite 7.1 tukee myös 64-bittistä Vistaa. Lataa softa täältä, jos sulla on vanhempi versio käytössä.
 
Vastaus: Kännykät

Siis tarviiko PC Suiten olla päällä/asennettuna, kun käyttää tota Nokia Software Updater:ia?
Ah, ei ilmeisestikään. Ja kyllä tuo Nokia Software Updaterkin toimii 64-bittisellä Vistalla. Periaatteessa ohjelman käytön pitäisi olla todella helppoa. Lisäksi tuo Nokia 5800 osaa ladata firmispäivityksen myös GSM-verkon kautta. Kannattaa lukea ohjekirjasta lisää.
 
Vastaus: Kännykät

Ah, ei ilmeisestikään. Ja kyllä tuo Nokia Software Updaterkin toimii 64-bittisellä Vistalla. Periaatteessa ohjelman käytön pitäisi olla todella helppoa. Lisäksi tuo Nokia 5800 osaa ladata firmispäivityksen myös GSM-verkon kautta. Kannattaa lukea ohjekirjasta lisää.

Juurikin noita linkittämiäsi ohjeita yritin käyttää, mutta ohjelma ei löydä puhelinta ollenkaan. Mites toi GSM-verkon kautta toimii? Onko helppoa?
 
Vastaus: Kännykät

Mites toi GSM-verkon kautta toimii? Onko helppoa?
Luulisi sen olevan kaikista yksinkertaisin vaihtoehto. Mutta kuten sanoin, lue laitteen ohjekirja. Sieltä ne vastaukset yleensä paremmin löytyy kuin intter netskusta kyselemällä. ;)
 
Vastaus: Kännykät

Luulisi sen olevan kaikista yksinkertaisin vaihtoehto. Mutta kuten sanoin, lue laitteen ohjekirja. Sieltä ne vastaukset yleensä paremmin löytyy kuin intter netskusta kyselemällä. ;)

No aattelin pientä pähkinänkuorta, jos olisit tienny asiasta enemmänkin. Mutta nyt meni hermot tohon niin pitää koittaa joskus toisen kerran :D Ei löydy puhelimesta samoja valikoita kun ohjeista :S Tai sitten olen vaan ihan kämmen näissä jutuissa

*Edit: Olin kämmen, nyt löysin
 
Vastaus: Kännykät

Ilmeisesti tuon Nokia 5800:n päivitys onnistuu niin helposti, että naputtaa päävalikossa *#0000#, ja sen jälkeen seurailee näytön ohjeita.
 
Vastaus: Kännykät

Ilmeisesti tuon Nokia 5800:n päivitys onnistuu niin helposti, että naputtaa päävalikossa *#0000#, ja sen jälkeen seurailee näytön ohjeita.

No ite menin asetukset -> puhelin -> (en muista enempää :D)

Mutta sama näkymä sieltä tuli, kuin jos olisi kirjoittanu ton kirjoittamasi koodin
 
Vastaus: Kännykät

Moro.

Onko joku saanu jo Iphone 3gs?? Itse joudun vielä odottaa.. Miltä luuri vaikuttaa?? Onko paljonkin nopeampi edeltäjäänsä käytännössä? Sais
nyt tulla nopeasti itsellekin se luuri, mutta ilmeisesti menee vielä hetki ennen ku soneralla on toimittaa se mulle.. hoh
 
Ylös Bottom