Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kännykät

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaps
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kännykät

Samsung Galaxy s2:nen omistajat hoi!

Onko akun kesto minkälaista musiikkia kuunnellessa?
Tässä miettinyt joko mp3 soittimen ostamista taikka uuden puhelimen.
Ei jaksais enää säätää tällä ZTE Bladella, kun puhelinta saapi ladata lähes joka ilta.
 
Samsung Galaxy s2:nen omistajat hoi!

Onko akun kesto minkälaista musiikkia kuunnellessa?
Tässä miettinyt joko mp3 soittimen ostamista taikka uuden puhelimen.
Ei jaksais enää säätää tällä ZTE Bladella, kun puhelinta saapi ladata lähes joka ilta.

Ei Galaxyssä ainakaan parempi akunkesto ole. Nykypäivänä ns."älypuhelimen" saa valitettavasti ladata joka ilta.
Parhaiten akku kestää musiikkia iPhoneissa, mutta muuten sitäkin saa kyllä ladata.

Jos haluat maksimaalisen akunkeston musiikinkuunteluun, osta erillinen MP3 soitin.
Jos haluat useamman päivän akunkeston puhelimeen, osta joku perusluuri ilman isoa näyttöä.
 
Vastaus: Kännykät

Ei Galaxyssä ainakaan parempi akunkesto ole. Nykypäivänä ns."älypuhelimen" saa valitettavasti ladata joka ilta.
Parhaiten akku kestää musiikkia iPhoneissa, mutta muuten sitäkin saa kyllä ladata.

Jos haluat maksimaalisen akunkeston musiikinkuunteluun, osta erillinen MP3 soitin.
Jos haluat useamman päivän akunkeston puhelimeen, osta joku perusluuri ilman isoa näyttöä.

Mutta siis, osaatko sanoa montako tuntia sillä musiikkia on mahdollista kuunnella?
Tällä hetkellä ZTE:ssä on se max. 2 tuntia ja akku rupee hälyttämään.
 
Mutta siis, osaatko sanoa montako tuntia sillä musiikkia on mahdollista kuunnella?
Tällä hetkellä ZTE:ssä on se max. 2 tuntia ja akku rupee hälyttämään.

No kyllä tällä helposti useamman tunnin pystyy kuuntelemaan. En kuuntele yleensä kuin max. 2h putkeen se silloin akkua on kulunut sellainen 5-8%
 
Vastaus: Kännykät

Mutta siis, osaatko sanoa montako tuntia sillä musiikkia on mahdollista kuunnella?
Kyllä tolla varmaan useampaan tuntiin pääsee. Mä usein kuuntelen kolmisen tuntia podcasteja putkeen bluetooth-headsetilla, jolloin akun käyttö karkeasti tuplaantuu, ja tässä ajassa menee ehkä kolmasosa varauksesta. Tavallisilla kuulokkeilla voisi kuvitella helposti akun riittävän tuollaisen kuudesta kahdeksaan tuntia. Mutta ei tuota puhelinta silloin puhumiseen enää käytetä.
 
Vastaus: Kännykät

iPhone 3G S:n kanssa akunkestoon sain 300% tms lisää kun ottaa dataverkot sun muut 3G kilkkeet pois päältä kun niitä ei tarvitse. Helpottaa elämää eikä aina korpea kun on mehut loppu. Varmasti toimii muillakin luureilla.
 
Sepä se kun iphonessa täytyy ainakin itsellä jatkuvasti olla 3G päällä ja spostitkin vieläpä pushina. :) tosin eipä mulla uusimman firmiksen jälkeen akun kanssa ole ongelmia ollutkaan.
 
Vastaus: Kännykät

Mulla kun on toi Galaxy S2, niin aina kun olen puhelimen uudelleen käynnistänyt, niin aina ne sovellukset joita olen järjestellyt sovellukset -näytössä, ovat menneet sekaisin eri sivuille. Pitäisikö niiden ylipäätänsä edes pysyä niillä paikoilla johon olen ne asettanut uudelleenkäynnistyksen jälkeen? Ja toinen ongelma: puhelin tekee silloin tällöin media scanin, mutta välillä jopa useita kertoja minuutissa. Aina kun media scan lähtee käyntiin niin puhelin piippaa kerran. Mitä media scan edes tarkoittaa ja miksi se tekee sitä välillä niin usein? Toivottavasti ymmärsitte mitä tarkoitin.
 
Vastaus: Kännykät

Osaisiko joku kertoa miten saan GBA emulaattorin toimimaan Samsung Galaxy S plussassa. Olen ladannut Gameboidin ja Mojo GBA liten ja laittanu bios filet mutta ei suostu millään avaamaan vaan näyttö menee mustaksi ja sitten takaisin puhelimen valikkoon. Voisiko olla puhelimen asetuksista jotenkin kiinni kun pitäisi toimia?
 
Vastaus: Kännykät

Kysympä nyt täältä ihan mielenkiinnosta, onko muilla ollut Nokia N8 kanssa ongelmia, että kapula vaan menee pimeeksi ei aukea, lataa yms. on vaan totaalisen kuollut? Näin siis kävi omalle, joku soitti ja vastasin siihen ja sitten löi pimeäksi. Tämä on toinen N8 mulla, ensimmäinen oli kuollut jo heti paketista otettuani. Mutta takuuseen menee, joten saas nähdä tuleeko uutta tilalle.
 
Vastaus: Kännykät

Meni vanha simpukka-Nokia lipaston laatikkoon, kun postimies toi uuden Nokian, Asha 303. Joululahja mieheltä, jota ei voinut antaa ennen kuin nyt, kun malli tuli vihdoin Suomeen. Liilan olisin halunnut, mutta vaihtoehtoina oli vain punainen, harmaa ja valkoinen. Pitäähän sitä nyt vähän väriä olla elämässä, joten punaisen valitsin. Nyt onkin sitten kova työ opetella käyttämään tuollaista pientä näppäimistöä kynsien kanssa ja tutustua kosketusnäytön ihmeelliseen maailmaan.

Olisi kuulemma ostanut puhelimen jo aikaisemmin, mutta en missään nimessä halunnut pelkkää kosketusnäytöllistä puhelinta :D Mieluiten olisin ottanut sellaisen, missä näppäimistön saa liu'utettua edes takaisin, mutta sellaiset olivat liian kalliita, enkä minä millään kovin hienolla puhelimell paljon tee. Kunhan soittaa ja saa laitettua tekstiviestejä, heh.

Eilen koetettiin siirtää musiikkia puhelimeen, mutta ei tuntunut onnistuvan ilman Ovi Suitea. Kauhea vaiva käynnistää kone aina Windowsiin, jos haluaa siirtää musiikkia. Lisäksi Nokian omilta sivuilta ei löytynyt ohjelmaa tälle mallille näköjään, ärh. No, kunhan pääsee kotiin, pitää testata, saisiko musiikit jotenkin suoraan puhelimeen, jos laittaa vaikka sinne oletus mp3 -kansioon.

Niin, ja pitihän se Angry Birds tilata heti :p
 
Vastaus: Kännykät

Eiköhän tuon saa ihan massamuisti tilassa liitettyä koneeseen kuten kaikki muutkin nokiat. Sitten vaan resurssien hallinnan kautta drag&dropilla biisit luuriin. Sitä en tiedä miten tuo s40:n soitin toimii, mutta ainakin kaikissa meikäläisen noksuissa on ihan sama mihin ne biisit laittaa ja sitten valitaan soittimesta "päivitä kirjasto" niin se löytää ne biisit.
 
Vastaus: Kännykät

Kokeiltiin eilen niin, että muistikortille luotiin MP3-niminen kansio , pistettiin sinne musiikkia ja laitettiin päivitä kirjasto. Ei kuitenkaan löytänyt kappaletta, joka sinne testinä pistettiin. Siksi kokeillaankin seuraavaksi laittaa kappale sinne oletus mp3 -kansioon :)

Edit: No nyt näkyy kappaleet sittenkin mp3-kansion sisällä, eilen ei jostain syystä toiminu. Ei näytä kansioita, jotka olin luonu mp3-kansion sisälle ja eilen olin laittanut kappaleen sellaiseen kokeilumielessä. Jatketaan kokeilua... Osaan selittää selkokielellä jne.

No, nyt näkyy kaikki siirretyt testikappaleet puhelimessa. Missään järjestyksessä ne ei ole, vaan kaikki on sekaisin yhtenä listana, mikä on ärsyttävää. Laitoin kappaleet mp3-kansion sisällä vielä kahteen eri kansioon, mutta ei se tajua lukea niitä oikein.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kännykät

En nyt oikein tiennyt, että minne kirjoitan joten laitan tänne. :P Eli ostin uuden puhelimen, Samsung Galaxy Gion, saunalahdelta ja otin siihen rajattoman nettipaketin mukaan ja nyt en saa nettiä kuitenkaan toimimaan. Olen täältä: Palveluasetukset - Samsung Android 2.3 — SAUNALAHTI Asiakaspalvelu katsonut tuota internet kohtaa, että kaikki on oikein paitsi tuossa "APN-tyyppi" kohdassa ei minulla ole muita vaihtoehtoja kuin Internet+MMS, Internet ja MMS. Miten pitäisi toimia, että saisin tuon saunalahden nettipaketin netin toimimaan? :D Auttakaa avutonta, ei viitsisi turhaan tuota femmaa kuukaudessa tuosta paketista maksaa.
 
Vastaus: Kännykät

Tarttis päivittää oma puhelin simppeliksi, kestäväksi ja toimivaksi. Ja luonnollisesti pitkä akkukesto eli puheaikaa lähemmäs 10h ja standby-aika viikkoja. Onko kokemuksia Nokian C1-01 mallista? Kestääkö käytössä? Materiaalien ja viimeistelyn laatu? Muilla valmistajilla vastaavanlaisia joita kannattaisi tutkailla?
 
Vastaus: Kännykät

Nokian Lumia 800 - pelkkää vihaa saa aikaan allekirjoittaneessa.
Kolmatta kertaa koetan auttaa puhelimen omistajaa tekemään asiaa x, ja kolmatta kertaa tekee mieli murskata laite moukarilla. Mitään perustoimintoja en tunnu löytävän, tekstin kirjoittaminen on aivan liian kiikkerää, mukana on aivan käsittämättömiä toimintoja, joille en ole vielä mitään pointia keksinyt. Ehkä se suomenkielinen ohje olisi ihan hyvä olla laitteen kanssa, valitettavasti tässä tapauksessa ei haluttu odottaa sinne kotomaan julkaisuun asti.
 
Vastaus: Kännykät

Nokian Lumia 800 - pelkkää vihaa saa aikaan allekirjoittaneessa.
Kolmatta kertaa koetan auttaa puhelimen omistajaa tekemään asiaa x, ja kolmatta kertaa tekee mieli murskata laite moukarilla. Mitään perustoimintoja en tunnu löytävän, tekstin kirjoittaminen on aivan liian kiikkerää, mukana on aivan käsittämättömiä toimintoja, joille en ole vielä mitään pointia keksinyt. Ehkä se suomenkielinen ohje olisi ihan hyvä olla laitteen kanssa, valitettavasti tässä tapauksessa ei haluttu odottaa sinne kotomaan julkaisuun asti.

Melkein kyllä syyttäisin käyttäjää tässä tapauksessa. Itse en ainakaan kokenut mitenkään vaikeaksi ja monimutkaiseksi käyttää. Tosin itsellä ei ollut lumiaa vaan htc titan, jossa kiitos isomman näytön tekstin kirjoittaminen oli jo melkein siedettävää. Nyt kun sain ensimmäisen lauseen kirjoitettua niin aloin tarkemmin muistelemaan niin eihän se käyttö ihan kivutonta ollut itselläkään.
 
Vastaus: Kännykät

Eliklä mulla on Samsung Galaxy S Plus niin olisi pieni ongelma videokuvauksessa. Eli viime joulusta asti kaikki videot mitä olen kuvannut kännykällä niin on ollut MP4 muodossa eli siinä mikä pitäisikin, nyt tänään kun kuvasin videon niin se olikin muuttunut 3GP videoksi vaikka en edes ollut säätänyt mitään asetuksia ja enkä löydä asetuksista sellaista kohtaa mistä voisi vaihdettua tuota videon muotoa. Eli osaako kukaan kertoa miten vaihtaa videon muoto takaisin MP4 muotoon?? :confused:
 
Vastaus: Kännykät

Muistaakseni noksuissa ainakin on se kaikista heikoin laatu 3gp muodossa joten tarkista nyt vielä, että siellä on se paras mahdollinen laatu valittuna.

edit: Koitin nopeasti googlettaa eikä edes samsungin sivuilla lue mihin muotoon tuo ne tallentaa. Löysin kyllä yhden foorumin jossa joku ihmetteli galaxy 2:n kanssa sitä, että puhelin näyttää, että video olisi 3gp muodossa mutta kun sen siirtää koneelle niin pc näyttääkin että se olisi mp4 muodossa.

Onko noissa sun videoissa kuitenkin reso ja laatu ihan sama vaikka pääte eri vai onko laadussa dramaattinen ero?
 
Ylös Bottom