Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Vähän apuja kiitos, kumman valitsen:
[h=1]Sony Ericsson Xperia Arc S Pure White
vai
Samsung Galaxy S Plus White
[/h][h=1] [/h]
Voin suositella SE Xperia Arcia. Itselläni ollut kohta vuoden Arc ja toimii edelleen yhtä hyvin kuin uutena. Puhelin on lennellyt ja tippunut monesti lattialle, mutta edelleen se toimii loistavasti. Kolhujakaan tuo ei näytä ottavan kovin helposti vastaan. Puhelin on lisäksi ohut ja kevyt, mutta silti siinä on iso ja tarkka näyttö.
Arc reagoi nopeasti ikoneiden painallukseen ja toimii sulavasti, ei töki ollenkaan. Ohjelmistokin päivitetään versioon 4.0. Kyllä tämä pesee kavereiden HTC:illa ja iPhoneilla lattiaa, suosittelen.
Ps. Yritin tässä keksiä vielä jotain negatiivista sanottavaa, mutta ei tule mitään mieleen.
Päivitetäänkö milloin tohon 4.0:n? Tuleeko tohon galaxy s plussaan 4.0:a?
Arc tulee olemaan Sonyn ensimmäisiä puhelimia, jotka päivitetään. Päivitykset Sonyn puhelimiin alkaa maaliskuun lopussa tai huhtikuun alussa.Päivitetäänkö milloin tohon 4.0:n?
Mitä suuria eroja on tolla android 2.3:lla ja 4.0:lla? Mitä luulette, että miten pitkään valmistetaan puhelimia missä on android 2.3? Meinaan vaan, kun ite oon nyt uutta puhelinta hankkimassa niin kannattaako ostaa puhelinta missä on 2.3? Eikä sitä voi päivittää uudempaan. Koska, kun nyt hankin puhelimen niin haluan pitää samaa puhelinta sen vuoden/puolitoista vähintään. Että onko toi 2.3 jo vuoden päästä täysin haudattu juttu? Varmaan kaikista kalliimmissa onkin, mutta entäpä max 300 euroa maksavissa puhelimissa?
Kui monimutkasta tää " roottaaminen " on?Nykyään saat laitettua ICS'än jokaiseen droidi puhelimeen kun roottaat puhelimen.
Kui monimutkasta tää " roottaaminen " on?
Kui monimutkasta tää " roottaaminen " on?
Toki tähän vaikuttaa varmasti hinta, ja ainakin huomenna gigantissa puhelimilla on eroa se 84 euroa, mikä näillä palkoilla perheellisenä miehenä on kuitenkin merkittävä summa.
Mitä mieltä itse olette? S2 vai XE?
Olen itse taipumassa tuon XE:n puoleen vaikka S2:sta pidetään usein maailman parhaana luurina tällä hetkellä, mutta hinta, muotoilu ja oikein hyvät tehot ja ominaisuudet, vaikka kaikki eivät olekaan ihan maailman parhaat, vievät voiton.
Mitä mieltä itse olette? S2 vai XE?