Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kännykät

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaps
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kännykät

No mitä olen kuullut, niin noi samsungit ois kestävämpii ainaski, kun ericsonit. Ja eiks se tuu kohta sillee, ettei tuu enää sony ericson puhelimii, vaan on pelkästää sony? Mutta eipä tuolla merkitystä puhelimen toimivuuteen ole.
 
Vastaus: Kännykät

Vähän apuja kiitos, kumman valitsen:
[h=1]Sony Ericsson Xperia Arc S Pure White
vai
Samsung Galaxy S Plus White
[/h][h=1] [/h]

Voin suositella SE Xperia Arcia. Itselläni ollut kohta vuoden Arc ja toimii edelleen yhtä hyvin kuin uutena. Puhelin on lennellyt ja tippunut monesti lattialle, mutta edelleen se toimii loistavasti. Kolhujakaan tuo ei näytä ottavan kovin helposti vastaan. Puhelin on lisäksi ohut ja kevyt, mutta silti siinä on iso ja tarkka näyttö.

Arc reagoi nopeasti ikoneiden painallukseen ja toimii sulavasti, ei töki ollenkaan. Ohjelmistokin päivitetään versioon 4.0. Kyllä tämä pesee kavereiden HTC:illa ja iPhoneilla lattiaa, suosittelen.

Ps. Yritin tässä keksiä vielä jotain negatiivista sanottavaa, mutta ei tule mitään mieleen.
 
Vastaus: Kännykät

Voin suositella SE Xperia Arcia. Itselläni ollut kohta vuoden Arc ja toimii edelleen yhtä hyvin kuin uutena. Puhelin on lennellyt ja tippunut monesti lattialle, mutta edelleen se toimii loistavasti. Kolhujakaan tuo ei näytä ottavan kovin helposti vastaan. Puhelin on lisäksi ohut ja kevyt, mutta silti siinä on iso ja tarkka näyttö.

Arc reagoi nopeasti ikoneiden painallukseen ja toimii sulavasti, ei töki ollenkaan. Ohjelmistokin päivitetään versioon 4.0. Kyllä tämä pesee kavereiden HTC:illa ja iPhoneilla lattiaa, suosittelen.

Ps. Yritin tässä keksiä vielä jotain negatiivista sanottavaa, mutta ei tule mitään mieleen.

Sony tuli valittua :)
 
Vastaus: Kännykät

Päivitetäänkö milloin tohon 4.0:n? Tuleeko tohon galaxy s plussaan 4.0:a?

Ei käsittääkseni tule, jostain "value pack"-päivityksestä S+:lle Samsung on muistaakseni puhunut, noista kahdesta luurista ehdottomasti Sony tuon ICS-päivityksen takia. Jotenkin semmoinen muistikuva et kesälle lupailivat Sonyltä noitä ICS-päivityksiä useammallekkin mallille, tiedä sitten.
 
Vastaus: Kännykät

Tulipahan hommattua Sony Xperia S. Valkoisena. Onhan tämä pirun tyylikäs vehjas nii käyttöliittymältään että ulkonäöltään, perhanan jytky kaiutin myös. Nyt säätämään lisää..
 
Vastaus: Kännykät

Mitä suuria eroja on tolla android 2.3:lla ja 4.0:lla? Mitä luulette, että miten pitkään valmistetaan puhelimia missä on android 2.3? Meinaan vaan, kun ite oon nyt uutta puhelinta hankkimassa niin kannattaako ostaa puhelinta missä on 2.3? Eikä sitä voi päivittää uudempaan. Koska, kun nyt hankin puhelimen niin haluan pitää samaa puhelinta sen vuoden/puolitoista vähintään. Että onko toi 2.3 jo vuoden päästä täysin haudattu juttu? Varmaan kaikista kalliimmissa onkin, mutta entäpä max 300 euroa maksavissa puhelimissa?
 
Vastaus: Kännykät

Mitä suuria eroja on tolla android 2.3:lla ja 4.0:lla? Mitä luulette, että miten pitkään valmistetaan puhelimia missä on android 2.3? Meinaan vaan, kun ite oon nyt uutta puhelinta hankkimassa niin kannattaako ostaa puhelinta missä on 2.3? Eikä sitä voi päivittää uudempaan. Koska, kun nyt hankin puhelimen niin haluan pitää samaa puhelinta sen vuoden/puolitoista vähintään. Että onko toi 2.3 jo vuoden päästä täysin haudattu juttu? Varmaan kaikista kalliimmissa onkin, mutta entäpä max 300 euroa maksavissa puhelimissa?

Nykyään saat laitettua ICS'än jokaiseen droidi puhelimeen kun roottaat puhelimen.
 
Vastaus: Kännykät

Kui monimutkasta tää " roottaaminen " on?

Riippuu hieman puhelimesta. Vaihteluväli on todella yksinkertaisesta, hieman haastavaan. Löytyy vaihe vaiheelta ohjeet.
Kyseisessä operaatiossa on mukana myös pienoinen riski, eli puhelimen voi saada käyttökelvottomaan kuntoon :)
 
Vastaus: Kännykät

Kui monimutkasta tää " roottaaminen " on?

Useimmissa puhelimissa homma toimii jotakuinkin näin:
Elikkä ensin puhelin letkulla kiinni koneeseen, ja superoneclickillä saadaan puhelin "valmiuteen" uutta käyttistä varten.
Tämän jälkeen SD-kortti formatoidaan täysin sileäksi, ja laitetaan sinne pelkästään asennettava ROM.
Puhelin recovery modilla käyntiin > valikosta valitaan install zip tms. jonka annetaan rullata läpi.
Sitten tarvitseekin vain enään bootata puhelin, ja homma on valmis.
 
Vastaus: Kännykät

Huomenna on Espoossa Suomenojan Gigantin avajaiset ja siellä on mielestäni aika kovia tarjouksia kännyköistä ja ajattelin hakea uuden puhelimen aamulla. Puhelimet joita itse olen miettinyt ovat: HTC sensation XE 249e ja Samsung Galaxy S2 333e (100kpl erä).

Olen lukenut aika paljon arvosteluita ja vertailuja kyseisistä puhelimista ja ilmeisesti S2 on specseiltään hieman parempi, mutta XE ei kauas jää. Käyttikset ilmeisesti eroavat toisistaan hieman (touchwiz ja sense) ja mielestäni usein ihmiset pitävät tätä Senseä hieman vapaampana ja käyttäjäystävällisempänä.
Mielestäni XE on tyylikkäämpi muotoilultaan ja beats by dr. dre tuo kivasti punaisia sävyjä kuoreen ja tietysti dr.dre kuulokkeet tulevat mukaan. Äänestyksissä ihmiset usein äänestävät XE:n paremmaksi, vaikka kriitikot sanovat S2:n paremmaksi. Toki tähän vaikuttaa varmasti hinta, ja ainakin huomenna gigantissa puhelimilla on eroa se 84 euroa, mikä näillä palkoilla perheellisenä miehenä on kuitenkin merkittävä summa.

Olen itse taipumassa tuon XE:n puoleen vaikka S2:sta pidetään usein maailman parhaana luurina tällä hetkellä, mutta hinta, muotoilu ja oikein hyvät tehot ja ominaisuudet, vaikka kaikki eivät olekaan ihan maailman parhaat, vievät voiton.


Mitä mieltä itse olette? S2 vai XE?


Ja jos täällä espoolaisia on, niin kannattaa käydä katsomassa tuo Gigantin avajaistarjouslehtinen Gigantin sivuilta. Sieltä lähtee muitakin puhelimia suht. halvalla. Myös pelikonsolien ostajille on hyviä tarjouksia (Xbox360 ja ps3) sekä tietysti kaikkea muutakin elektroniikkaa.
 
Vastaus: Kännykät

Toki tähän vaikuttaa varmasti hinta, ja ainakin huomenna gigantissa puhelimilla on eroa se 84 euroa, mikä näillä palkoilla perheellisenä miehenä on kuitenkin merkittävä summa.

Mitä mieltä itse olette? S2 vai XE?

Tuon hinnan kanssa on muistettava se, että HTC tulee 4 gigan kiinteällä muistilla, josta n. 1 giga on itse asiassa käytettävissä. Jos tahdot 16 gigan muistarin, joka on nopea, joudut maksamaan helposti ainakin sen 30€ vielä tuon puhelimen hinnan päälle. Itse kallistuisin näistä kahdesta Samsungin puolelle, vaikkei tuo HTC:kään mikään huono ole. Vaa'assa painaa ainakin tuo paljon kehuttu näyttö ja nuo specsit, joita niin rakastan.

Tai sitten teet vaan niin kuin minä, eli odotat päivän enemmän ja käyt pokkaamassa tuon Samsungin S3:n.
 
Vastaus: Kännykät

Olen itse taipumassa tuon XE:n puoleen vaikka S2:sta pidetään usein maailman parhaana luurina tällä hetkellä, mutta hinta, muotoilu ja oikein hyvät tehot ja ominaisuudet, vaikka kaikki eivät olekaan ihan maailman parhaat, vievät voiton.


Mitä mieltä itse olette? S2 vai XE?

Vertaile niitä näyttöjä gigantissa tai kysy jopa, että saatko käydä ulkona kokeilemassa näyttöjen eroja. Käsittääkseni galaxyn näytön pitäisi nimenomaan kirkkaalla säällä osoittaa erinomaisuutensa. Itse valitsin aikoinaan galaxy 1:n htc sijaan sen näytön takia...
 
Vastaus: Kännykät

Minulla on tämä HTC Sensation XE ja kyllä olen tyytyväinen. Nytten puolitoista viikkoa ollut käytössä eikä ole ollut ongelmia. Itse ostin tämän, koska äitienpäivänä sain gigantista 300 eurolla. Kyllä sinuna ostaisin XE:n, jos saa noinkin halvalla. Tämä on oma mielipiteeni, mutta kyllähän kummatkin noista aivan loistavia puhelimia on. :)
 
Vastaus: Kännykät

Tuli hommattua tuo Samsung Galaxy S II. Täytyy sanoa, että edelliseen puhelimeen (HTC Desire Z) verrattuna jo pelkästään näytön kirkkaus ja värimaailma teki vaikutuksen. Puhelin on todella nopea ja helppo käyttää. Ison näytön ansiosta tällainenkin nakkisormi näpyttää tekstiviestit todella nopeasti jo pystyasennossa. 8 megapikselin kamera vaikuttaa hyvältä. Vähän jäi hämäämään, että eikö sitä sulkijan ääntä oikeasti saa mistään pois? Tänään pitäisi testailla kameraa lisää tuon Dropbox -palvelun avulla, mikä nopeuttaa ja helpottaa kuvien siirtämistä koneelle.

Edelleenkin ainut miinus mielestäni androidissa on tuo puhelinmuistio, kun se tuo sinne kaikista maailman paikoista todella vanhojakin yhteystietoja. Sitten kun valitsen asetuksista näytettävät yhteystiedot ja vain puhelinnumeroiset tai puhelimen omat yhteystiedot(jotka toin SD-kortilta), se ei näytä enää mitään yhteystietoja. Ehkä en vain osaa käyttää. :)

Edit. Sattuisko kukaan tietämään, mistä saisi sellaisen telakan tuolle Galaxy S II :lle, mihin se mahtuu noiden suojakuorien kanssa?
 
Ylös Bottom