Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kännykät

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaps
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kännykät

Tyytyväinen olen ollut, mutta en tiedä oliko se ihan 100% perusteltua vaihtaa K800i --> K850i. Mutta teki mieli ja tässä sitä ollaan :D
Kiitos. Täytyy katsoa jos löytäisi vaikka vähänkäytetyn jälkimarkkinayksilön kohtuuhintaan, niin ei ainakaan käytetyn rahan puolesta mitään mullistavia uudistuksia tarvitse odottaa.

Kerrotko vielä tuosta navigointinäppäinratkaisusta, en ole päässyt tätä itse näpelöimään joten kuvien varassa mennään - onko käytettävyys joystickin tasolla niin normaalikäytössä kuin sen satunnaisen sudokun parissakin?
 
Vastaus: Kännykät

Kiitos. Täytyy katsoa jos löytäisi vaikka vähänkäytetyn jälkimarkkinayksilön kohtuuhintaan, niin ei ainakaan käytetyn rahan puolesta mitään mullistavia uudistuksia tarvitse odottaa.

Kerrotko vielä tuosta navigointinäppäinratkaisusta, en ole päässyt tätä itse näpelöimään joten kuvien varassa mennään - onko käytettävyys joystickin tasolla niin normaalikäytössä kuin sen satunnaisen sudokun parissakin?
Navigointinäppäimet ovat tietysti pieni muutos joystickin jälkeen, joka vaatii totuttelua. Ihan hyvin ne ovat itselläni toimineet, veikkaan että suurempi totuttelu on noissa alalaidan kosketusnäppäimissä suurimmalla osalla. Onneksi hoksasin että valikosta voi pistää värähdykset päälle ainakun koskettaa kosketusnäppäimiä, saa kivemmin palautteen painalluksesta ja tuntumaa löytyy enemmän näin.

.. Mutta ehkä se joystick oli hieman näppärämpi. Itselläni oli K800i lisäksi edellinen K700i (jos ei nokia N70 hairahdusta välissä lasketa) ja siinäkin oli tatti joten tattikäyttö oli juurtunut lähes selkäytimeen asti.
 
Vastaus: Kännykät

N73 Music Edition. Todella hyvä kännykkä ja tyytyväinen olen ollut. Helppo päivittää puhelimen ohjelmisto niin ku muutki kännykät ja muutenkin teemoja ja pelejä löytää paljon netistä. Biisit soi todella hyvin ja kamerakin on ihan ok, 3.2 megapixel.

Ainut paska juttu täs on ollut tuo tatti.. Painautunu jotenki liian syvälle tai muuta skeidaa siel välis ettei liiku enää kunnol.. Tota etukuortakaa ei kait saa auki niin ei voi oikeen asialle sitten kait mitään. Tosi hyvin pelittää ja en takuulla oo vaihtamassa ainakaa ihan heti uuteen :)

Mul on toi N73 normiversio ja en o mitää jaksanu miettiäkkä et mites ton saa päivitettyä, josko herra kertoisi :D
Pitää joku päivä viedä se huoltoon, kun täytyy kaiuttimella pitää täysillä jos haluan puhelun aikana jotain kuulla... ja kun pistän kameran päälle vetämästä sen taka systeemin taakke, ni se välillä heittelee kameran pois päältä ja päälle...jne. sekä katkaisee puheluita sekä sammuu kesken puhelun niin että joutuu käynnistää kännyä uudestaan... Mutta kun tierän ni se korjaus maksaa ihan kivasti, ni täytyy viedä vasta kesämmällä :o

EDIT: ja potuttaa kun toi aina valittaa että: Pakettidatayhteys ei käytettävissä... vaikka niihin asetuksiinkaa en o koskaa koskenu eikä kukaa muukaan, ennen on toiminu, tammikuusta lähtien vain ei o toiminu nettikään! :mad:
 
Vastaus: Kännykät

Navigointinäppäimet ovat tietysti pieni muutos joystickin jälkeen, joka vaatii totuttelua. Ihan hyvin ne ovat itselläni toimineet, veikkaan että suurempi totuttelu on noissa alalaidan kosketusnäppäimissä suurimmalla osalla. Onneksi hoksasin että valikosta voi pistää värähdykset päälle ainakun koskettaa kosketusnäppäimiä, saa kivemmin palautteen painalluksesta ja tuntumaa löytyy enemmän näin.

.. Mutta ehkä se joystick oli hieman näppärämpi. Itselläni oli K800i lisäksi edellinen K700i (jos ei nokia N70 hairahdusta välissä lasketa) ja siinäkin oli tatti joten tattikäyttö oli juurtunut lähes selkäytimeen asti.
Itsellänikin polttelisi tuo K850i. Oma SE-historiani on: K700-->K750-->K800. Nimenomaan tuo uusi navigointisysteemi olisi olennainen parannus. K800:n on nyt käynyt jo kahdesti huollossa tatin jumittamisen takia ja taas on känny tuo tatti tökkimään. Onneksi kytkyn takia ilmeisesti eivät ole paljoa yrittäneet kulumisen piikkiin laittaa, kun olen liikkeeseen luuriani rodannut. Tattia, paskaa videokameraa ja hieman rumaa ulkomuotoa lukuunottamatta K800:n on kyllä ehdottoman kova luuri.

Toisaalta G900 tai C902 kiinnostaisivat myös kovasti, mutta tuskin vastaa hintalappu uusia ominaisuuksia kummassakaan, ellei G900:n kosketusnäyttö kiinnosta. Haluaisin ehdottomasti kunnon videokameran seuraavaan luuriini, eikä noissa kummassakaan taida valitettavasti sellaista löytyä, enkä Nokialaisen paskaa osta. Tekisi nyt Sony jo prkl sellaisen, jossa on "kunnon" videokamera.
 
Vastaus: Kännykät

N73 ME alla

Näppärä vehje kaikinpuolin. S603rd edition käyttis antaa vapaat kädet asennella ohjelmia ja pelejä. Ohjelmien moniajo on mahtavaa. Elisan mobiililaajakaista, Opera Mini internetselain, mirggi, messenger, smart movie ja mp3-soitin tekevät tästä mukavan multimediavekottimen matkaan.

Miinusta vois antaa siitä kun internet pukkaa olemaan aika paha tehosyöppö ja puhelimesta vois löytyä enemmän potkua, meinaa välillä olla vähän hiiidasta availla juttuja.

Senkin vois kaiketi laskea miinukseksi, että kyllä on keskivertojamppa ihmeissään tämmösen kanssa ja valittelee hitautta ja että on ihan paska. Tää on ei tietotekniikasta kiinnostuneelle yksinkertaisesti liian vaikea (lue. oikeasti monipuolinen) laite jos sitä haluaa käyttää ns.oikein ja ottaa hyödyn irti. Näin mun mielestä.
 
Vastaus: Kännykät

Nokia E61 joka on matkalla huoltoon kylläkin juuri oman törttöilyni takia, hätävarapuhelimena tällä hetkellä toimii Nokia 6210 joka on kyllä täysin kivikautinen vehje, mutta hoitaa puhelut ja tekstiviestit paremmin kuin E61 =)
 
Vastaus: Kännykät

Vuoden verran ollut tämä Sony Ericssonin K800i. Näppärä puhelin ja kameralla otetut kuvat ovat todella laadukkaita.
 
Vastaus: Kännykät

olen jo pidempään epäillyt että minun n82:ssa olisi paska akku kun tuntuu olevan valmius aika paljon pienempi kuin ilmoitettu.
jos luuri on offline tilassa niin silloin se pysyy päällä joku 4-5 päivää jatkuvasti.
mutta jos se on verkossa niin joku 2-3 päivää ja pitäisi kestää muka yli 200t.

noh päätin sitten koittaa sillä mukavimmalla tavalla että onko akku paska vai ei eli laitoin musan soimaan.
mukana tullut handsfree on luurissa kiinni ja volumet 50%, nyt soinut yli 8t putkeen ja vielä jaksaa eli ei se akku paska ole kun luvattukin akun kesto musan kuuntelussa on 10t.
voihan se tietysti olla että luurissa on jotain vikaa jonka takia se alkaa syömään virtaa enemmän kuin pitäisi heti kun se on verkossa.
asetuksistakin on pelkkä gsm verkon käyttö päällä koska sekin vähentää virran kulutusta verrattuna siihen että myös 3g verkko olisi käytössä aina kun tulee mahdollisuus.

ihmettelen kyllä miksi kaikki haukkuu tätä mukana tullutta handsfreetä musa käytössä.
monet nappi kuulokkeet olen omistanut ja kyllä nämä ainakin jotkut 10e napit pesee ihan 10-0.
oikein yllätyin äänenlaadusta kun kaikki on haukkuneet.
riittää siis minulle erittäin hyvin eikä tarvitse aina luuria kaivaa esille jos haluaa volumea säätää kun näissä on kaukosäädinkin sitä varten.
 
Vastaus: Kännykät

Työnantajan puolesta Nokia 9300i.
Tekstiviestien ja sähköpostin suhteen aivan ylivoimainen, meinaa olla nykyään mahdoton paikka saada ei-qwerty näppiksellä tekstaria aikaiseksi :)
Miinuksena koko (pituus) ja bootin tarve kerran-kaksi kuussa. Tosin taitaa kaikki nokialaiset boottia säännöllisesti kaivata ;)
 
Vastaus: Kännykät

Nokia E51 on nyt palvellut n.3kk ja voin sanoa että paras luuri minkä oon koskaan omistanu (ja niitä olen omistanut paljon).
 
Vastaus: Kännykät

Nokia 5300 XpressMusic ollut käytössä viitisen kuukautta ja hyvin on toiminut. Mukavaa että tässä on myös MP3 soitin :cool:
 
Vastaus: Kännykät

Nykyisin Nokia 3250 Xpress Music ihan kätevä peli vaikka kahesti oli alkuaikoinaan korjauksessa mutta nythän toi on kestäny vaikka lievää hittiiki on ottanu :D
 
Vastaus: Kännykät

Mulla on ollut Nokia 6101 jo varmaan 4 vuotta, kunnes se pari päivää sitten meni rikki. Tippui lattialle, mikä ei todellakaan ollut ensimmäinen kerta, eikä sen jälkeen enää näyttänyt kuvaa. Äänet kuuluu, mutta molemmat näytöt aivan pimeenä :D

Tällä hetkellä vanhan Nokia 3510i käytössä, kunnes hankin uuden. Olen vähän katsellut noita vaihtoehtoja, enkä oikein osaa päättää. Haluaisin kännykän joka olisi pieni ja näppärä, mutta siitä löytyisi hyvät tai melko hyvät ominaisuudet.

Minkä te valitsisitte?

a) Käyttää Nokia 3510i:tä siihen asti kunnes iPhonen tulee myyntiin Suomeen
b) Ostaa heti Nokia N81:n
c) Ostaa heti Sony Ericsson W910i:n

Muitakin ehdotuksia saa heittää, mutta nuo kolme kännykkää ovat näyttäneet hyviltä vaihtoehtoilta. Kenelläkään kokemuksia ko. kännyköistä?
Ostin sittenkin Nokia E51:n. Todella tyytyväinen olin päätökseen.

Lisää voi lukea täältä ---> http://www.konsolifin.net/bbs/showpost.php?p=633014&postcount=194

Nokia E51 on nyt palvellut n.3kk ja voin sanoa että paras luuri minkä oon koskaan omistanu (ja niitä olen omistanut paljon).
Samaa mieltä!

Nimimerkillä, tuore E51:n omistaja :D
 
Vastaus: Kännykät

Itselläni on tuo Nokia 6233, vaikka ei mikään kaikkein uusin ole ni kyllä sillä soittaa ja lähettää viestei:cool:
 
Vastaus: Kännykät

Jaa että Nokialaisia, kai ne vielä sentään edes suunnitellaan suomessa? Viimeinen Nokiani oli 6150, ja on itse asiassa vieläkin varapuhelimena. Tuossa jokunen vuosi takaperin hommasin Samsungin X450:sen eikä sen jälkeen meinannut enää Nokialainen istua käteen sitten millään, joten seuraavakin oli sitten Samsungi, D500 nimeltään. Nykyään omistan E900:sen, Samsung siis vieläkin, kun jotenkin se siirtyminen Nokiasta näihin ei tuottanut lainkaan ongelmia, mutta kun nyt ottaa ännän käteen, niin tuntuu ihan uppo-oudolta... Tiedä sitten mikä niissä näppäinjärjestelyissä mättää, ei vaan enää meinaa toimia mulla. Ja SonyEricssoneissa on ne näppäimet vähän turhan pienet omaan makuuni, tullut usein virhepainalluksia kaverin luuria käyttäessä. No kai niihinkin ajan kanssa tottuisi, olihan tämän E900:senkin kosketus/hipaisunäppäinten kanssa aluksi pientä harjoittelua.
 
Ylös Bottom