Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ainakin täällä monet elektroniikkakaupat myy melkein pelkkää Nokiaa. Vastaus oli, että 90% ihmisistä kuulemma ostaa nokian vieläkin, johtuneeko paikkakunnasta vai sijainnista yleensä.
Kertokaahan mulle kannattaako ottaa vakavasti harkintaan jonkin muun luurin ostamista kuin iPhone 4:n tai 3Gs:n? Macin omistajana olisi luonnollinen jatke ostaa tuo iPhone 4, mutta lähinnä tuo Sonera tossa hommassa v-ituttaa...
Ainoa siinä ulkomailta tilatussa kapulassa on se, että jos haluaa päivitellä softaa niin sehän tuppaa menemään lukkoon vai kuinka?
Itseltä löytyy tällä hetkellä käytöstä Nokian 5530 Express Music kapula. Hetken mielijohteesta menin vuosi sitten ostamaan vaan nyt kyllä vähän kaduttaa kun ei tuo kosketusnäyttö ole oikein se käytännöllisin aina. Tai onhan sillä kiva räplätä ja hieno puhelinhan se on, mutta tympäsee kun ei uskalla puhelinta taskussa pitää ettei naarmuunnu (vaikka onkin suojakalvo). Piti sellane suojapussukkakin ostaa ja silti tuntuu ettei tuota uskalla mukana missään kantaa.
Joku kiva peruspuhelin olis varmaan parempi meikäläiselle. Mun vanha puhelin oli hyvä mut siinä tuli sitten pientä probleemaa ja piti uus ostaa.
Ei suoraan, mutta esimerkiksi Doubletwistin avulla se onnistuu jotenkuten. Ei vedä vertoja aitojen iLaitteiden synkkaukselle, mutta ajaa asiansa.Eikös Androiditkin synkkaannu iTunesin kanssa?
Mikähän on tällä hetkellä toimivin viritys N900:lle Live Messenger korvikkeeksi?
hmmm.. täällä on muutkin merkit edustettuna ihan hyvin minun mielestä. Nokian karvalakkiluureilla on iso siivu myynneistä, mutta älypuhelimia (pitäisi) hyllyissä olla muitakin kuin Noksua.![]()
vastasinkin tonne homppuun mut: itse tein 20minuutin testipätkän, ja nollaa näyttää, eli jotain hämärää tossa on :S
Lisättäköön vielä, että näyttäähän tuo ihan hyvältä mutta täytyy muistaa että kyseessä on parin pienen huoneen teknologia-demo ilman tekoälyä ja mahtaako juuri minkäänlaista fysiikkamallinnustakaan olla mukana?
Saatko kuvan tuosta näppiksestä sitten kun luurin saat haltuusi?
Olisipa joku sivusto josta näkisi kaikki puhelimet joissa on fyysinen qwerty-näppis ääkkösillä.