Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kauppapalautetta

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Kauppapalautetta

Kiitän NapaKettua onnistuneesta kaupasta.
Peli tuli hyvin pakattuna ja nopeasti.

Niin ja tietysti kiitos myös Willennium:lle onnistuneesta kaupasta.
Nopea maksu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kauppapalautetta

Kiitokset wille82lle, Midtown Madness 3 ohjeineen oli
1) Hyvin pakattu
2) Saapui pikaisesti
3) Kuin uusi

:)
 
Vastaus: Kauppapalautetta

Kellään mitään havaintoa BEZAsta? Maksoin hänen tililleen jo viikko sitten, eikä ohjainta kuulu. Olenko joutunut kusetuksen kohteeksi vai onko kyseiselle henkilölle oikeasti tapahtunut jotain? :confused:

edit: ei mitään, löytyi jo ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kauppapalautetta

kaupat onnistui hyvin TERONUR maksoi todella nopeasti ja yhteyden pito toimi hyvin.
 
Vastaus: Kauppapalautetta

Kiitos valille hyvistä kaupoista. Peli tuli nopeasti ja hyvässä kunnossa.
 
Vastaus: Kauppapalautetta

Kiitän, ronin & Pacdam !
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Halonhakkaaja = pentu

Halonhakkaaja laittoi tässä minulle privaa että olisi valmis myymään Kotorin. Laitoin välittömästi yhteystietoni ja pyysin häntä lähettämään yhteystietonsa sekä tilinumeronsa. Sain privaan vastauksen että hän laittaa pelin postiin maanantaina, mutta mitään muuta viestissä ei ollut. Kun nyt sitten aloin kyselemään että saisinko ne muut tiedot, niin poika laittaa viestin että hän ei ole jaksanut laittaa peliä postiin kun väsyttää ja ilmoittelee jos on vielä myymässä peliä!?! Hän itse siis tarjoaa minulle peliä ja viikko myöhemmin onkin niin flegmaattinen ettei pysty kävelemään paketti kourassa postiin. Näinhän sitä hommia hoidetaan aikuisten maailmassa...
 
Vastaus: KovisSR = Pentu

KovisSR sanoi:
Halonhakkaaja laittoi tässä minulle privaa että olisi valmis myymään Kotorin. Laitoin välittömästi yhteystietoni ja pyysin häntä lähettämään yhteystietonsa sekä tilinumeronsa. Sain privaan vastauksen että hän laittaa pelin postiin maanantaina, mutta mitään muuta viestissä ei ollut. Kun nyt sitten aloin kyselemään että saisinko ne muut tiedot, niin poika laittaa viestin että hän ei ole jaksanut laittaa peliä postiin kun väsyttää ja ilmoittelee jos on vielä myymässä peliä!?! Hän itse siis tarjoaa minulle peliä ja viikko myöhemmin onkin niin flegmaattinen ettei pysty kävelemään paketti kourassa postiin. Näinhän sitä hommia hoidetaan aikuisten maailmassa...

KovisSR Valittaa kun en saanut ilmoitettua sille sunnuntai-iltana etten saakkaan peliä postiin. Totta, olin väsynyt mutta se on vain osa syytä. Toinen on se että myyn Gamecuben ja saan siitä tarvittavat rahat. Haluan säilyttää kuitenkin Xboxin klassikon jos saankin jo rahat muualta.

Joidenkin on vain pakko olla niin konkreettisia ja putkiaivoja. En vain päässyt sunnuntai-iltana nettiin mistään, enkä pystynyt ilmottamaan asiasta.

Näin omahyväisiä harvemmin tapaa aikuisten maailmassa.
 
Vastaus: KovisSR = Pentu

Halonhakkaaja sanoi:
KovisSR Valittaa kun en saanut ilmoitettua sille sunnuntai-iltana etten saakkaan peliä postiin. Totta, olin väsynyt mutta se on vain osa syytä. Toinen on se että myyn Gamecuben ja saan siitä tarvittavat rahat. Haluan säilyttää kuitenkin Xboxin klassikon jos saankin jo rahat muualta.

Joidenkin on vain pakko olla niin konkreettisia ja putkiaivoja. En vain päässyt sunnuntai-iltana nettiin mistään, enkä pystynyt ilmottamaan asiasta.

Näin omahyväisiä harvemmin tapaa aikuisten maailmassa.

Minua eivät sinun syysi kiinnosta paskan vertaa. Tarjosit minulle peliä viime viikolla, sovimme kaupoista, lupasit lähettää sen maanantaina ja tässä viestisi jonka minulle eilen lähetit:

"En vielä jaksanutkaan lähettää peliä, anteeksi. Kauheita kiireitä kouluissa ja sen jälkeen väsyttää. Ilmotan jos olen myymässä sitä vielä."

Tämän jälkeen kuvittelet että sinua voisi kohdella aikuisena?

Ja mitä tulee näihin väitteisiin putkiaivoisuudesta ja omahyväisyydestä, niin keskustelisin asiasta mielellään naamatusten. Sopiiko? Sinulla on poika vielä paljon opittavaa aikuisten maailmasta.
 
Vastaus: KovisSR = Pentu

KovisSR sanoi:
Ja mitä tulee näihin väitteisiin putkiaivoisuudesta ja omahyväisyydestä, niin keskustelisin asiasta mielellään naamatusten. Sopiiko? Sinulla on poika vielä paljon opittavaa aikuisten maailmasta.

Näinhän se paras tapa on asia hoitaa. Itsekin olen joskus (muistaakseni) joutunut perumaan kaupan vaikka olen luvannut, mutta ei se ihan näin ilkeäksi ole mennyt :)
 
Vastaus: Kauppapalautetta

Ei ole minun vika etten päässy nettiin ja kun seuraavana päivänä ilmoitin asiasta niin 105kg alkaa parkumaan ja valittaa etten hoida asioitani.

Tällästä on luvassa jos teette kauppoja Koviksen (wtf?) kanssa.
 
Vastaus: Kauppapalautetta

Halonhakkaaja sanoi:
Ei ole minun vika etten päässy nettiin ja kun seuraavana päivänä ilmoitin asiasta niin 105kg alkaa parkumaan ja valittaa etten hoida asioitani.

Tällästä on luvassa jos teette kauppoja Koviksen (wtf?) kanssa.

Olen asiallinen silloin kun ihmiset käyttäytyvät kuin aikuiset. Silloin kun ihmiset puhuvat mitä sattuu ja piiloutuvat nimimerkin taakse, kunnioitus loppuu hyvinkin nopeasti. Olen kumma kyllä saanut myytyä/ostettua/vaihdettua pelejä onnistuneesti näiden palstojen kautta jo vuosien ajan.
 
Vastaus: Kauppapalautetta

Jäsenien viilto ja Misteri kanssa sujuivat vaihtokaupat niinkuin pitikin. Kiitoksia molemmille.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom