Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kauppapalautetta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fetched
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Kauppapalautetta

jesse sanoi:
Eaglezin kanssa luultavasti epäonnistuneet vaihtokaupat!
Sovitaan kaupat ja lähetin oman pelin kaverille ja hänen olisi luonnollisesti pitänyt tehdä samoin mutta nyt hän peruukin vaihtoa koska pikkuveli ei kuulemma halua vaihtaakkaan kyseistä peliä pois :mad: Joten käskin laittaa pelin tänään tulemaan takasin ja kuoren sisään 2euroa mitä postitus ja kuori maksoi! Onko kohtuullista ? Tuommonen touhu ottaa kyllä päähän!
Oo sinä jätkä vaan hiljaa siinä. Ei me edes sovittu vaihtoja, ja yhtäkkiä, sää sen pelin lähetit. Elä siinä valita.
 
Vastaus: Kauppapalautetta

Eihajuan kanssa tein mainiot vaihtokaupat. Peli tuli postista tänä aamuna ja aivan ajallaan! Kiitokset eihajua:lle! :D
 
Vastaus: Kauppapalautetta

Nimimerkki Jambo:lle negatiivista palautetta kaupoista. Herra antoi tilinumeronsa ja viestin mukaan peli lähtee postiin, kun rahat näkyvät tilillä. Eilen sovitusta kaupasta sain tälle päivää viestin, jossa sanoi myyneensä pelin toiselle, koska maksoi pelin aikaisemmin hänelle.

Eiköhän sovita, että jatkossa kaupat tehdään kahden aikuisen osapuolen välillä, eikä pidetä kilpamaksajaisia, joissa maksamassa monta eri osapuolta. Kaupathan tapahtuvat vain sovitun ostajan ja myyjän välillä, ei sen joka ehtii ensiksi pankkiin. Se olisi reilua jokaista osapuolta kohtaan.

Positiivisena puolena Jambo kuitenkin ilmoitti ajoissa asiasta, joten en kerennyt maksaa.
 
Vastaus: Kauppapalautetta

Valaskala sanoi:
Nimimerkki Jambo:lle negatiivista palautetta kaupoista. Herra antoi tilinumeronsa ja viestin mukaan peli lähtee postiin, kun rahat näkyvät tilillä. Eilen sovitusta kaupasta sain tälle päivää viestin, jossa sanoi myyneensä pelin toiselle, koska maksoi pelin aikaisemmin hänelle.

Eiköhän sovita, että jatkossa kaupat tehdään kahden aikuisen osapuolen välillä, eikä pidetä kilpamaksajaisia, joissa maksamassa monta eri osapuolta. Kaupathan tapahtuvat vain sovitun ostajan ja myyjän välillä, ei sen joka ehtii ensiksi pankkiin. Se olisi reilua jokaista osapuolta kohtaan.

Positiivisena puolena Jambo kuitenkin ilmoitti ajoissa asiasta, joten en kerennyt maksaa.

Joo tää oli mun oma moka, olin käymässä kauppaa kahdella eri sivustolla, ja olin unohtanut kokonaan toisen kaupan, ja kun tämä unohtunut ostaja oli salavaivihkaa maksanut jo pelin minulle alussa antamalleni tilinumerolleni, oli pakko perua tämä toinen kauppa. Sori vielä tästä sekaannuksesta.
 
Vastaus: Kauppapalautetta

jeselle kiitoksia nopeista kaupoista ja hyvin pakatusta pelistä.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom