Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kavereita Liveen!

Vastaus: Kavereita Liveen!

Aktivoin Liven noin viikko sitten ja peliseura kelpaisi. Livetän 360:llä, mutta sille ei ole vielä Live-pelejä tullut hankittua, paitsi noita demoja (varsinkin Battlefield 2).

Vanhan Boxin peleistä Livessä kiinnostaa ainakin Rainbow Six 3, Splinter Cell Pandora Tomorrow, Burnout 3, Dead Or Alive Ultimate, Halo 2 ja Crimson Skies.

Olen 28 vee, eikä kiinnosta kauheasti kuunnella jatkuvaa kiroilua jenkkiseurassa.

Gamertag on MC Muumio
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Lappish on nikki. Toivottavasti joku laittaa niin näen miten tämänkin homma toimii :D Live-pelejä ei pahemmin ole. Battlefieldin demoa pelailen yleensä.
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

masis gamertagilla pelaan itse, jos joku pelaa FN: Round 3 tai PGR3:sta. Varsinkin jos joku pelaa FN: Round 3 niin olisi kiva saada suomalainen vastustaja, vähän nuo jenkkivastustajat antavat lagin takia liian helposti pataan. :)

Lisätään tähän vielä, että Unon latasin tänään, ja on kyllä törkeen hieno peli! Eli Uunoja jos löytyy, niin lisätkää mut friend-listaan! :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kavereita Liveen!

Jos ketään kiinnostaa, niin minun gamertag on PHombre. Pelailen itse tällä hetkellä MotoGP 06, Battlefield 2:Modern Combat, ChromeHounds ja LOTR: Battle For Middle-Earth 2 Xbox Livessä :D
Olisi ihan jees saada suomalaisia pelaajia Liveen, kun hyvin harvoin tulee vastaan...
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

kloever sanoi:
masis gamertagilla pelaan itse, jos joku pelaa FN: Round 3 tai PGR3:sta. Varsinkin jos joku pelaa FN: Round 3 niin olisi kiva saada suomalainen vastustaja, vähän nuo jenkkivastustajat antavat lagin takia liian helposti pataan. :)

Lisätään tähän vielä, että Unon latasin tänään, ja on kyllä törkeen hieno peli! Eli Uunoja jos löytyy, niin lisätkää mut friend-listaan! :)

Tuli vielä hankittua Fifa World Cup 2006, eli jos tuo löytyy joltain ja Live-seuraa vailla, ota friends-listaan! Vähän tylsää pelata noita englantilaisia vastaan, kun ne ei osaa mitään ja vähän tuo lagaa vielä kaiken lisäks. ;-)
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Meikäläistä saa myös lisäillä..
Gamertag on m00se79 (nollia m:n jälkeen..)
Live-peleinä tällä hetkellä
PGR3, DOA4 ja FN3
Viimesintä en tosin juurikaan livessä lätki kun taitaa kaikki muut mättää napeilla tattien sijaan..
Hankintalistalla PES6, NHL07 & Forza 2
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Pistäkää vaan juu.

Gamertag on zorroporro.

Lähinnä hakkaan PGR3:a, tosin sitäkin muiden edestä. GRAWia en uskalla, koska en osaa, ja pelottaa saada kokoajan kaikilta turpaan. FN3:ssa olen myös täysin kehno ja naurunalainen.

Olen yleensä huono ja reilu. Jos teen jotain väärin (eli kiilaan autolla toisen seinään), kyseessä on aina vahinko. Ainakin haluan ajatella niin.

NHL 07, kunhan tulee, lienee isossa kulutuksessa sitten joskus.
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Tohon Battlefield 2:sen demoon, GRAWiin ja PES 5:seen etin pelaajia. Ei tarvii olla mitään pro porukkaa ja gamertag on TubezFIN
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

:eek:

GT : orvelo

pelit : Saint's Row, Oblivion, Just Cause

Luultavasti toi GT vaihtuu vielä kun pelailen tota 1kk ilmasta live aikaa, ostin Xboxin vasta.
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

GT: Scatterbrain XO

Pelailen livessä satunnaisesti, mutta suomalaisia olisi mukava tavata siellä useamminkin. Requestia vaan tulemaan. Ikää on liikaa, pelien suhteen olen kaikkiruokainen ja pelitaso on luultavasti alle keskitason - ja yleensä en vaivaudu käyttämään headsettiä, joten jos pälinäseuraa kaipaa olen huono vaihtoehto (minua ei sen sijaan häiritse jos muut puhuvat - suomeksi).
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Mun nikki on robinho 1990 mutta pelaan vaan lomilla ja ostan live jutun vast ens kesänä.mul on kaikenlaisia pelejä
 
Ylös Bottom