Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kavereita Liveen!

Vastaus: Kavereita Liveen!

Nyt on siis kk:n gold jäsenyys. Elikkä pimpero on tagi jota saa vapaasti frendailla. Ja live pelejä löytyy PDZ, PREY ja BF2 MC
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Peli kavereita etsin pelit löytyy tuolta alhaalta ja Gamertag myös, eniten tulee tällä hetkellä napitettua CoD 3:sta.
Ikää minulta löytyy 18v.
Joten eikun lisäilemään listalle vaan.
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Koneen hankin vasta äskettäin, joten kaverilistani ammottaa tätä nykyä ihan tyhjänä.
Pelaan tuonne tammikuun 8. päivään asti (armeija..) LIVEssä Gears of Waria, Dead or Alive nelosta ja Assault Heroesia, joten minut sopii lisätä listaan jos näitä pelejä tulee pelattua.

Gamertagini on tapoio.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kavereita Liveen!

Gamertagini on TubezFIN ja peleinä löytyy tällä hetkellä GRAW, BF2, PES 6 ja NFSC.
Saa lisäillä vapaasti
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Jouluna sain nyt X360 ja livessä pelailen: GRAW, NHL07 ja Test Drive: Unlimited.

Luultavasti kohta myös CoD3 eli eikun kaverilistalle lisäilemään. :)

Nyt löytyy sitten livessä GRAW, TDU, NHL 07, CoD 3 ja NFS: Carbon elikkä rohkeasti vaan lisäilemään :D

Gamertag: FinReko
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kavereita Liveen!

Mun GamerTag on Moilis 1 ja pelaan Nhl 07

Mut voi lisää kaverilistoille
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kavereita Liveen!

Tällä hetkellä pelinä Rainbow Six Vegas, myös NHL 07 kuuluu valikoimiin. Itse kaipaisin varsinkin Vegasiin suomalaista seuraa, joten jos pelaat sitä aktiivisesti, lisää gamertag masis listalle.
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Boksi tuli tosiaan pukinkontissa, ja pelivalikoimasta löytyy tällä hetkellä Table Tennis, PGR3 ja Gears of War. Jos jotain kiinnostaa rökittää noobia, lisäilkää Tf53 listoille. Helmikuussa alkaa sitten intensiivinen Crackdownin mättö, joten sitä odotellessa...
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Suomalaista peliseuraa kaivaten, Rainbow 6/Vegasiin.
Tositarkoituksella. Foto olis kiva.

Nimim. tositarkoituksella.


mikki mh
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Jos kiinnostaa niin lisäilkää Blaazi listalle, pelaan täl hetkel test drive unlimitediä ja gowia. Saints Row ja FarCry Instincts Predator löytynee myös. Eikä mieluummin mikää nappula saa olla = ~12v. Oma ikäni 18...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kavereita Liveen!

Juu, vois tässä lopettaa Live hiljaisuuden ja alkaa pitkästä aikaa pelaamaan. Gears of war seura kelpais.

Eli lisäilkääpä I am Slash80 listoihinne. Täysi-ikäisyys olis kans plussaa.
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Oma gamertag on Meon. Voi lisätä ihan vapaasti ystäväksi. Ikää on 21-vuotta, joten mielellään täysi-ikäistä porukkaa. Armeijan takia tuli vietettyä välivuosi pelaamisesta, joten olen vielä hieman ruosteessa:D

Nyt pelailen livessä lähinnä CoD 3, BF:MC ja Rainbow Six:Vegas
Muita live -pelejä löytyy mm. Halo 2, CS jne.
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Etsin suomalaista peliseuraa GRAW 2 pelaamiseen livessä. Oma tagi on IsotLuut. Saa mielellään kutsua pelailemaan. :D
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Gamertag: ZyZmaster

Pelejä löytyy halo2 ja bf:mc. Kutsukaa vaan pelaamaan. Oon ite 19v.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kavereita Liveen!

Gamertag: teehootee

Mulla ei vielä yhtään kaveria :( ku ostin boksin vasta viime viikol, eli saa lisäillä, mie koitan himas lisäillä porukkaa! Täl hetkel löytyy vaan yks online-peli joka on Gears of War. Jeap!
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Täällä tarvittaisiin peliseuraa Gears of War:iin. Aloitin juuri pelaamaan keskimmäisellä vaikeustasolla. Lisää siis kavereihisi

Kouvola UTI

Jos peliseura kiinnostaa.
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

joo elikkä Peck4 on gamertag. voi lisäillä ihan vapaasti.
pelilistaa laittelen siguun vähän myöhemmin
 
Ylös Bottom