Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kavereita Liveen!

Vastaus: Kavereita Liveen!

Peliseuran puute vaivaa hieman tällä hetkellä, joten kaipaisin melko rentoa peliseuraa Halo: Reachiin. Sellainen, jota ei haittaisi oma tietämättömyyteni tai toisinaan kömpelyyteni pelaamisessa. Eikä tarvitse itsekkään olla mikään huippupelaaja taikka kova puhumaan.

Tällä hetkellä oma pelaaminen painottuu pelkästään viikonloppuun. Kaveripyyntöjä vaan rohkeesti lähettämään ja sitten oikeasti niitä pelipyyntöjä! :)

Gt: Koomaaria
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kavereita Liveen!

Saapi lisäillä...

Xbox360/PS3 GT: s4m1FIN

Palataan mitä sattuu olemaan millonkin
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Jos haluatte suht mukavaa peliseuraa lisätkää mixbaune Xboxilla.
Saatan olla joskus hiukan rage ja olen aikalailla helium :D Pelailen nytte VAIN ja ainoastaan Black opsia. Olen 31lvl. Lisätkää ja kun lisäätte laittakaa oma ikänne viestiin! Itse olen vuosimallia 1998:(

EDIT: Löytyy kuulokkeet ja mikki :D
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Jaahas, tuli hommattua taas boxi vuoden tauon jälkeen joten peliseura kelpaa. Ikää löytyy päälle 24v ja myös perhe-elämää sekä töitä tulee harrastettua joten aktiivisuus on sen mukaista. Pelisessiot yleensä iltaisin 20.00 jälkeen, viikonloppuisin vähän enemmän.

Pääasiassa Black Ops, joskus myös Forza 3 ja Modern Warfare 2.

GT: Wut3c
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kavereita Liveen!

Moi!

Hankkisin tossa viikko sitten xbox360 ja pari peliä.ja nytten olis ihan mukava päästä mättämään zombeja ja multiplayeria porukalla

Gamertag: Jirbeee
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Gamertag miscage. Pelailen NHL11 enimmäkseen, mutta Fifa 10 (ehkä 11 pian) ja Gears Of War 2 sekä Dirt 2 löytyy. Olen melko casual-pelaaja, joten ei mitään hc-haasteita vaan rentoa pelaamista silloin tällöin. Ikää 25 vuotta.
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Lisäilkää jos on samoja pelejä: Leftis 1 ja 2, Gow 1 ja 2, BC2, Halo Reach, MW2, RDR, Wormsit.. ainakin nuo ikää 18 ja mikki löytyy gamertag: Hanesku
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Terve,

peliseuraa haussa eritoten BF: Bad Company 2:Seen ja NHL 11. Gamertag on "supernezza"

-wgn
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Moro, tuli palattua xboxin pariin vuoden tauon jälkeen. Rentoa peliseuraa Halo reachiin ja joulun jälkeen myös Left 4 Dead 2:een. En ole mikään pro pelaaja, joten kaverit sen mukaan. :) ikä on 22v.

Gamertag: JaxxeFIN
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Terve, pelaan livessä Gears of War 2:ta, Red Dead Redemptionia ja joskus Halo: Reachiä sun muita... Jos löytyy myös jotain arcade-pelejä, joita voi pelailla co-oppina (Castle Crashers, Splosion Man, Worms 2, N+ jne.), nii lisäilkäähän kaveriksi.
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Etsin peliseuraa, tällä hetkellä pelaan eniten Black opsia, Reachia ja BC2. GAMERTAG ON VIRTUOSOMOOKU
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Moro!

GamerTagi: Anttoonio

Pelejä: Operation Flashpoint Dragon Rising, Far Cry 2, Nhl10, Nhl11



Iltaisin ja Viikonloppuisin..
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Hei. Tuli lopultakin vuosien jälkeen hankittua gold- tili ja nyt etsin peliseuraa liveen. Pelailen silloin tällöin Gears of waria, haloja, army of two, fable yms. Heitä viestillä jos peli seuraa kaipaat. Ikää löytyy jo reilu 30v. ja pelaaminen on suht. satunnaista mutta varmaa. Nimimerkki on tosiaan BeardyElf.
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Hei kaikki ! olen 16 vuotias poika pohjois-karjalasta. ostin vasta xbox konsolin ja olen pelaillut livessä forza3,TDU ja joitakin sotapelejä.

Voi vapaasti pyytää ystäväksi xboxiin.

RenewedCone0835 on live nimeni
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Minutkin voi lisäillä kaverilistalle. Lähinnä toivon lisää aktiivisuutta kaikenlaisiin leaderboardseihin kun nykyiseltä hyvin suppealta kaverilistalta ei monia samoja pelejä (samaan aikaan) pelaavia löydy ja tuo leikkimielinen kilpailuaspekti on kuitenkin aika mielenkiintoinen. Toisinaan saatan innostua myös moninpelailemaan.

Perhe-elämä ja työt rajoittaa pelaamista niin, että pelailen satunnaisesti - joskus todella paljon, joskus paljon vähemmän.

Pelit mulla vaihtuvat hyvin tiheästi. Arcade-peleistä tällä hetkellä peliseura kiinnostaa Greed Corpiin ja Harm's Wayhin, myös Trials HD-aikavertailut voi kiinnostaa.
"Oikeita" pelejä löytyy hyllystä tällä hetkellä FIFA 11, DJ Hero 1&2 sekä tulossa oleva Splinter Cell: Conviction.

GT löytyy tuolta vasemmalta ja 80-luvun lapsi kun olen, niin toivoisin tiettyä kypsyyttä myös kaveripyyntöjä lähettäviltä. :)
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

jes eli pelailen BC2 ja brotherhoodia enimmäkseen, vähän GoW 2 mutta harvemmin.
voi lisäillä kaveri listalle jos haluu. Gamertag: Wilpurix

No sitten pelataan melkein pelkästään crysis 2:ta
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kavereita Liveen!

Gears of wareja, Forza 3:sta ja Battlefield 1943sta pelailen onlinessa ja nyt uusimpana Halo Reach....arszi gamertag
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kavereita Liveen!

Olen 31 vuotias mies Vantaalta ja verkossa pelailen Black Opsia ja nhl 11:toista. Mut voi lisätä kaveriksi. Nimimerkki tontsa79. Pelailen enempi viikonloppuisin kuin viikolla.
 
Ylös Bottom