Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kavereita Liveen!

Vastaus: Kavereita Liveen!

Nyt tuli sitten hankittua vihdoin tuo gold jäsenyys.
Eli peliseuraa haetaan. Pelailen enimmäkseen halo reachia ja forza 3, hyllystä löytyy myös gears of wareja sekä halo 3.

Gamertag on WallarooSauce.
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Jos on jengiä jotka pelailee iltaisin ja varsinkin öisin niin seura kelpaa. Pelaan livessä parhaillaan pelkkää black opsia, mikki löytyy, ikää 24.

janneks
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Itse kaipailisin myös lisää kavereita, miksei muutenkin kuin peliseuraksi :) Oma tunnukseni on: Makkaraleipa

Voi lisäillä, pelailen dead space2n moninpeliä täl hetkel mut kyl gearsofwariaki tuloo kokeiltua silloi tällöi, myös perfect dark ja duke nukem käy. Oikeastaa mikä vaa käy heh.
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Tuli taas hankittua Xbox live gold-jäsenyys pitkän ajan jälkeen. Haussa olisi mieluiten "aikuismaista" peliseuraa. Läpänheitto on toki sallittua :) . Itsellä ikää tällä hetkellä 26 v. Niin ja mikki löytyy.

Hyllystä löytyy Red Dead Redemption, Fifa 11, Nhl 10, Halo: Reach ja Assassin's Creed: Brotherhood. Näistä tulee varmimmiten pelättua: Fifaa, Haloa, RDR:ää ja Nhl:ää.

Gamertag: Axes000
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Peliseuraa BFBC2 ja NHL11, satunnaisesti myös Forza 3. Luurit päässä usein mutta harvemmin jaksan mitään ihmeitä lätistä. Ikää on jo niin paljon (31) että ihan nuorimmat saa jättää lisäilemättä, en halua kuulla kenenkään yläasteen kuulumisia tai siitä kuinka mopoa viritetään. Mutta suomalainen peliseura siis hakusessa ja tosiaan BFBC2 parissa tulee vietettyä aikaa lähes päivittäin se tunti tai pari.

Gamertag: LosKaarlos
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Kaikki halukkaat saa lisätä minut kaverilistalle.

Gamertag: Winterfighter

Erityisesti olen aina valmis taistelupelien haasteisiin ja olen taistelupelien ystävä, eli Dead or alive 4, SSF4, Soul calibur 4 jne. En väitä olevani erityisen hyvä, mutta suomalainen peliseura on todella tervetullutta.

Pelaan tietysti myös muitakin pelejä esim. Battlefield bc2, Black ops, rainbow six, bulletstorm jne.

Gamercardilta näet kaikki pelit mitä voit ehdotella moninpeleihin. Osa niistä on myyty, mutta suurin osa on kyllä hyllyssä.

Ikää on 26 ja pelailen usein ilman mikrofonia, mutta jos haluatte jutella, niin onnistuu sekin vallan mainiosti.
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Suhteellisen tuoreena boksin omistajana tuo kaverilista näyttää kovin tyhjältä usein niiden pelien osalta mitä itse pelailen. Vaikka oon ehkä enemmän keskittynyt yksinpelien mättämiseen, niin kulta-Live (ja mikkikin tarvittaessa) löytyy kyllä, joten kaikenlaiset kaverit kelpaavat, jos vaan pelit yhtään osuu kohdilleen. Itellä tosin on pelit pykälää vanhempaa sorttia, kun hetkeen en oo pelaillut ja ei tuntunut mielekkäältä kuluttaa peleihin suurta omaisuutta, niin käytin vaan pienen ja oon hankkinut vähän vanhemmat yhtään kiinnostavammat pelit hyllyyn odottamaan pelihetkiä. Moniin peleihin (kuten Mirror's Edge, Skate) siis kelpaa myös offline-seura, kun on kivempi vertailla omia suorituksia inhimillisiin suorituksiin eikä niihin netin top-50 porukkoihin.

Ikää löytyy reilut 30 vuotta ja peliaikaa lähinnä joskus satunnaisesti arkiviikolla 21:00-> ja oikeastaan samoihin aikoihin viikonloppuisin, mutta vähäsen varmemmin.

Voi siis laittaa kaveripyyntöjä, jos yhtään siltä tuntuu.

Gamertag: Orski
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Olisi mukava saada peliseuraa erityisesti BF:BC2:seen. Kaikki Halot, Operation Flashpoint: Dragong Rising, RE5, MW2 löytyy myös. Gamertag on EreFin niin ja olen siis kohta 19 vuotta täyttävä kaveri Kuopiosta eli mitään inisevää ipanaa ei ole tiedossa.
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Laitetaas tänne nyt uusi "deitti-ilmoitus". Olen uusi täällä Konsolifin:n puolella, mutta kohta tulee täyteen viisi vuotta Liven jäsenenä. Ja n. kolmisen vuotta kerkesin häärätä LG:n puolella, mutta se juna seilasi...Ja päätin liittyä yhteisöön katsastamaan uusia tuulia.

Etsin täysin uusia Live-ystäviä suht aktiiviseen pelamiseen. Itsellä on ikää 39, joten noobi en ole millään tasolla. Ja perhettäkin on suht reippaasti, joten varsinkin perheelliset aikuiset ihmiset ovat tervetulleita seuraani. Mutta en karsasta ketään yksilöä, pääasia että pelilliset ja verbaaliset kemiat kohtaavat. Työt vievät suurimman osan vapaa-ajasta, mutta alkuilta ja viikonloput ovat hyvää peliaikaa.

Tällä hetkellä levylautasella viihtyvät pääasiallisesti Black Ops (lvl 50 15.pres.) ja Battlefield BC2 (lvl 10). Alkuhuuman jälkeen TDU 2 on jäänyt vähemmälle, mutta sitäkin voisi kimpassa kokeilla. Hyllystä löytyy myös Halo 3 ja ODST, joitten moninpelit ovat jääneet hieman vähemmälle hyvän seuran puutteen takia, lisäksi Gears 2:n pelailu kaverin kanssa kiehtoisi.

Joten, jos ihan etsit uutta kaveria tai vain uutta pelikaveria niin pistä kutsua tulemaan
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Juu elikkäs ostelin tuossa vähänen aika sitten xboxin ja pelejä nyt löytyy: halo reach, gears of war 2 ja tietenki sitten tuleva mortal kombat. Lisätä saa jos tahtoo peliseuraa, puskaliinii
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Kolmekakkonen "tappokone" ja jäähypörssin kärkinimi hakee peliseuraa,miksei muutakin, MW2:seen ja NHL:11:sta.

Nimim:Täältäkö sut löydän

E:Ja se tunnus:persPano
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Moro! Mulle saa kans laittaa kaveripyyntöjä tuolla Livessä, tällä hetkellä tullee pelattua tuota NHL 11:sta ja Mortal Kombattia. Arcadepelejä löytyy melekosesti, ja jotain co-op hommia vois ottaa sielläki joskus. Omat kaverit pellaa tuolla PS3:n puolella ja siellä nyt ei verkossa muutenkaan palijo pellailla.

Gamertag: JaniFromHell
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Kaveripyynnöt kelpaa tännekkin suuntaan, itellä ikää 33v ja peleistä löytyy ainaki seuraavia: Forza 3, F1 2010, Dirt 2, NHL10, NFS Shift 2, NFS Hot Pursuit 2.

Gamertagina samiaa15
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Peeässännän elonmerkeistä ei ole mitään, ni ajattelimpa kaivaa boxin taas päk tu bisnes. Ikkäähän on (vasta) kertyny vuosissa mitattuna 22. Modern Failware 2 pyörii boxin sisällä suurimmaks osaks. Mikillinen luuri löytyypi.

Tägi : Serious Jugg
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

21-vuotias kaveri Tampereelta. Tällä hetkellä en pelaa mitään moninpeliä aktiivisesti livessä, mutta syksyllä ilmestyvä Battlefield 3 on jo ennakkotilauksessa, ja sitä tulee varmasti jauhettua. Arcade ja retail pelien co-op osioihin kaipaisin pelikavereita.
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Elikkäs meikäläinenkin vois jotain rentoo väkee ottaa xbox liveen seuraks.
Peleinä pyörii lähinnä BFBC2+vietnam ja black ops. Löytyy myös muita, mut näitä tulee eniten pelattua.

GT: Kpinhead
Ikää 22 jos se nyt jotain kiinnostaa.
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

lisäilkää vaan..... :D Gamertag on purplesnet. pelailen tällä hetkellä BFBC2:sta.oon 13
levunen eli suunnilleen mun levuset kannattaa pyytää mua kaveriks. :cool:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kavereita Liveen!

Saa mutki lisätä jos vaan kaverilistaasi mahtuu. Ikää ois semmosen 22

x Wille x
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom