Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kavereita Liveen!

Vastaus: Kavereita Liveen!

gamertag: dhc82

Tulee pelailtua rockbandiä ja guitarheroa enimmäkseen, mutta paljon muutakin.. Lisäilkää ihmeessä ja pyytäkää pelaamaan jos on tarvetta seuralle :)
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

joo gamertag olis HuuHo
lisäilkee jos haluutte
peleinä lähinnä racedriver Grid , Skate2 ja Farcry2
ja ois Gta IV mut en pääse koskaa pelaa sitä en tajua sitä hommaa siin
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Kavereita tarvis LIVEEN pelailemaan Halo3,GOW1-COOP,GoW2-, L4D- ja AoT-pelejä, lisäilkääs listaanne ProZeroFIN.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kavereita Liveen!

Nicki on "EuryAura". Saa lisäillä kaverilistaan. Tällä hetkellä kiinostais vääntää tota Halo 3 co-op modee, ku on jäänyt kokematta. Mikki tosiaan löytyy ja piakkoin ois tarkoitus hommata left4dead
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Jos löytyy Geometry Wars 2 tai Snowblind map pack Gears of Wariin niin lisäilkää ihmeessä kaverilistalle. Pitäis sitä hordea päästä pelaamaan niillä uusilla kartoilla. Saa toki muutenkin lisäillä.
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Viikko sitten tuli ostettua käytettynä boxi + 5peliä, peliseuraa tarttisin.

Lähinnä halo3 ja tf2 pelailen, kun ei oo oikeen viel rahaa ollu ostaa uudempia pelejä :rolleyes:

Saa lisäillä vapaasti!
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

skipeduei tagina, Livessä tulee mätettyä oikeastaan yksinomaan GoW 2:ta tällä hetkellä. Melkosen huono olen, mutta jos kaipailee peliseuraa niin lisäilkääs ihan rohkeesti. Fifa 09 tykkään myös pelailla ja Left 4 Dead löytyy, mutta on tällä hetkellä veljellä lainassa.
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Gametag on Miinus7e
Voitte lisätä ihan vapaasti.

- Left 4 Dead
- World at war
- Nhl 09
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kavereita Liveen!

PEPPU ESKO on gamertag. Live kaveria vailla olen. Kaapista löytyy:

aktiivi peluussa
-Forza 2
-Battlefield bad company

harvemmin peluussa
-nhl 09 (vastusta minusta ei ole :D)
-pgr 4
-left 4 dead
-halo3
-gta iv

Tosissaan ikää on 20v, vaikka gt:stä päätellen ikää olisi 12 :D kännin piikkiin tuo gamertag.....
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Saa kans lisätä minut listalle gamertag on I Kall3 I. Itse nyt pelaan vähän mitä sattuu mut auto pelit ja räiskintä menee eniten. Varsinkin täytyy lisätä jos pelaa nascar 09 kun ei ole pahemmin siihen suomalaista peli seuraa löytynyt.
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Co-oppeja kiinnostaisi lätkiä laidasta laitaan, pelivalikoima on runsas, mieluiten 20v.+ porukkaa ja headsettiä. Nikki Sebastian on tagi.
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Lisäilkääpä RaneQ! Voisitte pyynnön yhteydessä laittaa oman KFIN nimimerkkinne mukaan, niin tiedän sitten, että kenen kanssa olen tekemisissä. = D Eniten tulee tota CoD: WaW:ia pelailtua.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kavereita Liveen!

Minut saa lisätä myös, tässä gamertag: Leetpotta
Olen 17v(-91) suht. rento jamppa :D ja omistan tietenkin headsetin..

Pelit mitä pelailen:
CoD4
Skate 2
Re5 (Tämä kiinnostaisi eniten Co-oppina.)
Forza2
NHL09
GTA IV
jne.
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

Juu voipi lisätä jos kehtaa, nimi Timozy :D

Pelaan mitä milloinkin näistä seuraavista:
Team Fortress 2
Resident evil 5
Cod 4
Halo 3
Battlefield: BC
GH: World tour
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

UFC Undisputed pelaajille tiedoksi että laittakaa niitä valituksia jos LIVEssä joku lopettaa pelin ollessaan häviöllä. Tahtoo olla yleensä Amerikkalaisten tapa(mitä sekin kertoo ko kansasta) nykäistä verkkopiuha irti ennen matsin loppua.
Eli File Complaint ja sieltä Tempering ja Cheating. Samalla olen itse aina laittanut Submit Player Review ettei tule sama tyyppi heti uudelleen vastaan.
En tiedä että auttaako nuo valitukset mitään mutta ehkä ne siellä tekevät jonkun päivityksen jos saadaan tarpeeksi valituksia aikaan :)

UFC pelaajat saa lisätä kaveriksi jos on pelikaveria vailla.
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

UFC Undisputed pelaajille tiedoksi että laittakaa niitä valituksia jos LIVEssä joku lopettaa pelin ollessaan häviöllä. Tahtoo olla yleensä Amerikkalaisten tapa(mitä sekin kertoo ko kansasta) nykäistä verkkopiuha irti ennen matsin loppua.

jostain luin että tossa olisi ihan bugi submissioneiden kanssa, että yhteys katkeaa välillä. joku oli testannut kaverinsa kanssa tota ja yhteys oli katkennut vaikka kumpikaan ei ollut lopettanut (en muista mistä luin)

mutta joo suurinosa varmaan lopettaa kuitenkin..
 
Vastaus: Kavereita Liveen!

GT: DoomedGlint
Boxi takuussa atm mutta saan sen parin viikon sisällä niin sitten pääsee mättämään :p

Pelit: Skate2, GH3, GH:Metallica, Rock Band 2, COD4, UFC 09, Saints Row2

RB2 löytyy 94 DLC biisiä ja GH3/Metallica löytyy Death Magnetic DLC.
 
Ylös Bottom