Simulaatio
Member
Vastaus: [Kentän rakennus] vinkkejä, ohjeita sekä kysymyksiä
Itse pistinkin juuri saman kysymyksen peliapu-ketjuun... Mulla ei tullut minkäänlaista virheilmoitusta savefilesta, vaan peli kylmästi kirjotti uuden fileen sen päälle. Tosiaan jos joku tietää onko tuota savea mitenkään mahdollista saada toimimaan olisin erittäin, erittäin kiitollinen!
Apua, nyt kävi sitten niin, kun hommasin PS3 Slimin, ja kun laitoin tikulta savetiedostot uudestaan uuteen koneeseen, niin se ilmoittaa että jotain corrupted data yms, ja kaikki alkoi alusta Ei siin muuten mitään, kun palkinnot yms on jo kerätty ja peli pelattu läpi, mut mul oli muutamat hyvin pitkälle rakennetut kentät joita oli tarkoitus viimeistellä ja julkaista, kaikki ne on nyt vedetty pöntöstä alas. Sekä ei hirveesti huvita pelata taas peliä 100% läpi, että saa ne kaikki rakennus tarvikkeet takaisin. Jotenkin meni fiilis nyt täysin koko rakentelu puuhaan sen takia, ellen sitten jotenkin saa takaisin toimimaan sitä vanhaa save tiedostoa. Onko se ylipäänsä mahdollista vai onko tosiaan kaikki tämä kauhee duuni aloitettava alusta
Itse pistinkin juuri saman kysymyksen peliapu-ketjuun... Mulla ei tullut minkäänlaista virheilmoitusta savefilesta, vaan peli kylmästi kirjotti uuden fileen sen päälle. Tosiaan jos joku tietää onko tuota savea mitenkään mahdollista saada toimimaan olisin erittäin, erittäin kiitollinen!