Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kesätyöt

Mä menen valtion kustantamaan leirikouluun leikkimään ja saan siitä jonkun 20mk/pvä. 6-12kk pesti. En malta odottaa.

Onhan mulla ollut oikeakin duuni jo pari kesää, olen myynyt hodareita sellasesta kojusta. Ilman asiakkaita se olisi unelamhomma, mutta ian sinne eksyy joku höpöttämään siitä miten valtio (saatanan kätyri, btw) vehkeilee meidän kustannuksella vakoilemalla lehmiä ja kuinka maailmanloppu lähestyy. Jes jes. Mutta minä nyt olen muutenkin joku friikkimagneeti kun ne tulee aina mulle höpöttämään. Olen tavannut mm. Saatanan veljen ja sitten erään miehen joka omisti junapaikan jolla istuin ( tai niin oletan, miehen suu oli tulvillaan kuolaa).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JussiMan

Hemmetti miten sinne pääsit? Pelaan tgk:ssa ja sinne otetaan vain töihin pelioikeuden omistajat, kävin kysäsee mutta paikat oli menny jo:rolleyes:

Melko helposti. Kyseessä ei ole aivan TGK:n (Eikös siellä ole jäseniä about 1300?) kokoinen seura vaan olen JKG:n caddie masterina joten pääsin kun soitin ja kysyin. Todella mukava paikka työskennellä joten ei mitään valittamista.
 
Helsingin satamalla kansimies/veneenkuljettaja. Ja on muuten luksusta ajella kuumana kesäpäivänä kaivopuiston rantaa ja katsella minihameisiin pukeutuneita rullaluistelijatyttöjä.. Ja palkka juoksee.... :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Miltäs boardilaisten kesätyötilanne näyttää? Joko hakemukset on lähetetty?
Tässä puolen tunnin päästä menen ilmoittautumaan Schauman Woodille, ja tarkoitus olisi olla huhtikuu-joulukuu (sitten armeijaan). Lätää tulee.
 
Sain juuri "kesätyökseni" hankittua itelleni Kawasaki ER:n, jotenka loputon duuni on edessä kun suomen asvaltteja tulee testailtua! :D :cool: :D
(sori, mutta kun oli ihan pakko päästä hehkuttamaan!)
 
Sain juuri "kesätyökseni" hankittua itelleni Kawasaki ER:n, jotenka loputon duuni on edessä kun suomen asvaltteja tulee testailtua!
(sori, mutta kun oli ihan pakko päästä hehkuttamaan!)

Samoin, kyseessä tosin 600cc Bandit
 
Tänä vuonna kun 16 vuotta tulee mittariin, niin on jo astetta paremmat mahdollisuudet lähinnä teoriassa päästä kesätöihin. Postille jätin hakemukseni jokin aika sitten. Täällä Turussa on aika nihkeästi tarjolla kesätöitä, vaikka olenkin ahkerasti yrittänyt etsiä niitä. Enkä todellakaan aio mennä minnekään kasvimaalle kurkkuja keräämään! :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kerouac
Eihän Suomesta saa töitä kuin suhteilla.

Äläpäs nyt... Minäkin soitin ja kysyin, heti pääsin haastatteluun, ja sain duunia helmikuun alusta syyskuun alkuun. Siisti sisätyö.
 
Ajattelin mennä loppukesästä vasta ns. kesätöihin, paskamaista hommaa tiedossa ja maksetaankin vain 60% normaalipalkasta. Selvää riistoahan se on, mutta mitäpä sitä ei tekisi Suomen jälkikasvun turvaamiseksi. Siihen asti ajattelin vähän lomailla ja lomien välissä tehdä hengen pitimiksi vähän pätkätöitä ;)

-=Pacdam=-
 
mitä on kesätyöt? koskaan kuullukkaa sellasta sanaa.. ;)

viime kesänä olin kesätöis koko kesän, mut johtuskoha siit et mul oli alkanu työsuhde huhtikuus ja ei oikee ollu si mahista ottaa kesäks lomaa.. mut tänä kesänä pysyn visusti töistä erossa.. paitsi kotitöistä.. :rolleyes:
 
No, tänään puhuttiin yhden opettajan kanssa koulussa nuista kesätöistä. Tällä herralla on suhteita vähän joka paikkaan, joten lupasi, että kyselee firmoilta sun muilta töitä minulle. Eivätkä ne ole mitään perkeleen herneenpoimintaa, vaan ihan kunnon hommia´, mistä voisi rahaakin tulla ihan mukavasti. Mukava jätkä :)
 
Mä meen poimiin mansikoita sitten meen kauppaan ja sitten meen kaupungille ja sitten kauppaa ja sitten mulla on rahaa kuin saharalla hiekkaa.:D
(15-vuotiaana saa jo huippu paikkoja, vielä pitää kumminkin kysyy lisää paikkoja että saa rahaa)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
Tänä vuonna kun 16 vuotta tulee mittariin, niin on jo astetta paremmat mahdollisuudet lähinnä teoriassa päästä kesätöihin. Postille jätin hakemukseni jokin aika sitten. Täällä Turussa on aika nihkeästi tarjolla kesätöitä, vaikka olenkin ahkerasti yrittänyt etsiä niitä. Enkä todellakaan aio mennä minnekään kasvimaalle kurkkuja keräämään! :p

Viime vuonnakin taisit yrittää postiin töihin?
Itseasissa minäkin kysyin taas kesätöitä Postista ja 90% varmuudella sainkin. Kannattaa muuten soitella sinne Helmi/maaliskuun vaihteessa, päättävät sillon ketkä pääsevät töihin. Ja muista kehua kuinka ahkera ja reipas olet :D
 
Ylös Bottom