Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wiegraf
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Hei! Minulla on ongelma nettipelaamisen suhteen (FAQ on luettu, mutta ei auttanut).
Kun yritän pelata k-12 peliä (olen todella monta vuotta vanhempi kuin 12) niin pleikkari heittää pelin valikossa kommentin "Your Sony Entertainment Network account has parental control restrictions and cannot use the online service" ja sitten pysytään valikossa eikä tehdä yhtään mitään. Eli alusta alkaen valikossa ollaan ja sitten tuo kommentti.

Tiedän, että kyseessä on lapsilukko, mutta kun mikään lapsilukko ei ole päällä ja kaikenlisäksi vielä häiritsee juuri se, että olen paljon vanhempi kuin 12. Kaikenlisäksi moni muukin peli, joka on k-12 kyllä pyörii onlinessa ja nettipelaamaankin pystyy, mutta tällä kertaa ei. Missä vika vai onko jokin PS3:sen oma juttu? Voiko tämän ohittaa jotenkin, että pääsen nettiin pelaamaan?
Peli on sitten tämä ilmainen Tekken Revolution, jos sillä on väliä.

Päätilin haltija on yhteydessä Hotlineen ja pyytää alitilin lapsilukon avaamista. Alitileillä on erillinen lapsilukko jota käyttäjä ei itse voi purkaa. Hotline voi.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Millanen operaatio on asentaa pleikkariin musat? Boksilla aikamoista säätämistä. Jotenkin orpoa pelata änäriä kun ei ole omat halli musiikit.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Millanen operaatio on asentaa pleikkariin musat? Boksilla aikamoista säätämistä.
PS3:lla voi kopioida mm. mp3-tiedostoja ulkoiselta medialta (tai mediapalvelimelta) ihan tuosta vaan, kun boksilla pitää kaikki ripata ensin audio-CD:ltä. Jonkin verran se siis helpottaa.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Seuraava ongelma :D Battlefield 1942, heittää mut parin minuutin jälkeen ulos ja väittää että netti yhteydessä ongelmia?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Seuraava ongelma :D Battlefield 1942, heittää mut parin minuutin jälkeen ulos ja väittää että netti yhteydessä ongelmia?

Kokeile eri NAT-tyypeillä :)

Eli parhaiten onnistuu, kun vaan vaihdat nettijohdon paikkaa reitittimen paikoissa 1-4.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Ja nytkö meni jo 3. PS3 paskaksi?

Vaihdoin tänään pelilevykettä koneeseen, kun se jäi hiukan jumiin, mutta meni sisään lopulta. Nyt kone näyttää, että sisällä ei ole levyä ollenkaan (ei sinistä merkkivaloa) ja, kun yritän poistaa levyn asemasta, se jää pyörimään levyasemaan eikä tule ulos. Yritin poistaa erilaisilla tavoilla, mutta konetta en ole vielä aukaissut.

Eli oliko tämä sukupolvi nyt tässä vai onko mitään tehtävissä? :rolleyes:
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Ongelma. Eli latasin tuon plussalaisten Uncharted 3 pelin ja asensin sen. Sen jälkeen se asennuspaketti hävisi, kuten kuuluukin, mutta peliä ei näy missään. Kovalevyltä kyllä tila lähti mutta peliä löydy vaikka koittunut useempaankin kertaan käynnistellä. Onko mitään tehtävissä? Kovalevytila muutenkin niukilla niin ei oikein kiinnostaisi jättää semmosta 12 gigan haamutiedostoa sinne lojuun.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Onko mitään tehtävissä?
Asenna Storesta löytyvä maksuton Uncharted 3 -moninpeli. Lisäksi tarvitset vielä 2D Movie Packin, jonka pitäisi löytyä latauslistaltasi.

PS. Tätä aihetta on puitu Uncharted 3 -ketjussa.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Jaaha mikähän nyt tuli. Pleikkari menee normaalisti onlinee mutta mitään peliä en pääse pelaamaan netissä?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Miten tuo ps3:en sisäinen patteri vaihdetaan ja minkälainen patteri käy? Kysessä siis 80gb malli.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Onkohan pelit pelattu koneella ku käynnistän ni kuuluu käynnistysääni ja kone alkaa hurisee muutamaksi sekunniksi kunnes sammuu. Ei vilku mitää valoja. Ei näy edes punaista valoa kun kone sammuksis on. Painan käynnistysnappulaa sitte tulee tuo punanen valo. Painan toisen kerran ni kone taas käynnistyy muutamaksi sekunniksi kunnes sammuu.
Mikähän mahtaa olla?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Mikähän mättää kun PS3 lataa nykyään kaikki lisäosat ja demot todella hitaasti, esim Gran Turismo 6 Demo on ollut eilen kello 21.00 latautumassa ja nyt on ladattuna kello 10 aamulla 76% demosta. Netissä ei pitäisi olla vikaa, (elisa viihde nettinä) ja Xboxi itsellä lataa todella nopeasti kaikken ladattavan sisällön. Molemmat ovat langattomasti yhteydessä.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Siitä joka ylläpitää kellon ajantasalla.
Installing PlayStation 3 PRAM Battery - iFixit Olisit varmaan itsekkin osannut googlettaa. http://www.ifixit.com/Game-Console-...rce=ifixit_guide&utm_content=related_products Tuossa vielä varaosa. En sitten tiedä sopiiko tuo juuri sun pleikkariin. Sen varmaan voit tarkemmin tutkia itse. Tuossa on kaikki tarvittava tieto.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Onkohan pelit pelattu koneella ku käynnistän ni kuuluu käynnistysääni ja kone alkaa hurisee muutamaksi sekunniksi kunnes sammuu. Ei vilku mitää valoja. Ei näy edes punaista valoa kun kone sammuksis on. Painan käynnistysnappulaa sitte tulee tuo punanen valo. Painan toisen kerran ni kone taas käynnistyy muutamaksi sekunniksi kunnes sammuu.
Mikähän mahtaa olla?

https://www.youtube.com/watch?v=ebdNRA654tU Tuommosta se tekee. Onkohan pelit pelattu tuolla koneella?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Olen yrittänyt etsiä ongelmaani ratkaisua jo muutaman tunnin, mutta en vaan löydä ratkaisua.

No, kerron tässä nyt koko asian:
Viime viikonloppuna kirjauduin normaalisti sisään ja olin menossa Storeen. Store vaati päivityksen ja laitoin päivittymään. Hetken kuluttua virhekoodia pukkasi 80710723. Yritin pari kertaa uudelleen, mutta aina sama tilanne. Annoin asian olla.
Tänään hankin Need for Speed: Most Wanted pelin ja sama ongelma siinäkin, päivitys keskeytyy ja virhekoodia pukkaa: Virhe tapahtui latauksen aikana (80710723). Sitten multa meni hermot ja olen yrittänyt etsiä ratkaisua, mutta ei vaan osunut mun silmään ratkaisua.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Olen yrittänyt etsiä ongelmaani ratkaisua jo muutaman tunnin, mutta en vaan löydä ratkaisua.

No, kerron tässä nyt koko asian:
Viime viikonloppuna kirjauduin normaalisti sisään ja olin menossa Storeen. Store vaati päivityksen ja laitoin päivittymään. Hetken kuluttua virhekoodia pukkasi 80710723. Yritin pari kertaa uudelleen, mutta aina sama tilanne. Annoin asian olla.
Tänään hankin Need for Speed: Most Wanted pelin ja sama ongelma siinäkin, päivitys keskeytyy ja virhekoodia pukkaa: Virhe tapahtui latauksen aikana (80710723). Sitten multa meni hermot ja olen yrittänyt etsiä ratkaisua, mutta ei vaan osunut mun silmään ratkaisua.

En tiedä, että onkos tästä apua, mutta kannattaa koittaa.

Go to settings when playstation starts up
Then select network settings
Then select media server connection
Select disable

Joillakin on auttanut tuon media server asetuksen laittaminen disableen.
 
Ylös Bottom