Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)
Päätilin haltija on yhteydessä Hotlineen ja pyytää alitilin lapsilukon avaamista. Alitileillä on erillinen lapsilukko jota käyttäjä ei itse voi purkaa. Hotline voi.
Hei! Minulla on ongelma nettipelaamisen suhteen (FAQ on luettu, mutta ei auttanut).
Kun yritän pelata k-12 peliä (olen todella monta vuotta vanhempi kuin 12) niin pleikkari heittää pelin valikossa kommentin "Your Sony Entertainment Network account has parental control restrictions and cannot use the online service" ja sitten pysytään valikossa eikä tehdä yhtään mitään. Eli alusta alkaen valikossa ollaan ja sitten tuo kommentti.
Tiedän, että kyseessä on lapsilukko, mutta kun mikään lapsilukko ei ole päällä ja kaikenlisäksi vielä häiritsee juuri se, että olen paljon vanhempi kuin 12. Kaikenlisäksi moni muukin peli, joka on k-12 kyllä pyörii onlinessa ja nettipelaamaankin pystyy, mutta tällä kertaa ei. Missä vika vai onko jokin PS3:sen oma juttu? Voiko tämän ohittaa jotenkin, että pääsen nettiin pelaamaan?
Peli on sitten tämä ilmainen Tekken Revolution, jos sillä on väliä.
Päätilin haltija on yhteydessä Hotlineen ja pyytää alitilin lapsilukon avaamista. Alitileillä on erillinen lapsilukko jota käyttäjä ei itse voi purkaa. Hotline voi.