Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wiegraf
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Hajosiko Playstation?

Ennätys?
Ostin 80gigasen ja pelasin pari tuntia ja poks!!!
Levy asema poksahti ja kone ei tee mitään,ku laittaa levyn sisään.
Laite on alle kaksi viikkoa vanha ja en jaksaisi odottaa viikkoja,eli antaisiko K-kaupan Väiski rahat takaisin/uuden konsolin ?
Väiskin puhelua odotellessa.....................KELE:eek:

Ostin 80gigasen ja pelasin pari tuntia ja poks!!!
Aika selvä DOA-tapaus. Vaadi saada kaupasta uusi tilalle. Tosin voi olla, että eivät niele selitystä, että ostit pari viikkoa sitten ja pelasit ensimmäisen kerran vasta tänään. Mutta yritä parhaasi. :)

Konsoli oli oikeesti virroissa reilu pari tuntia ja Turismoa pelatessa poksahti! Eli taisin tehdä ennätyksen!!!!!:confused:

Koko peli vain jumahti täydellisesti pelatessa. Pleikka nappi ei toiminut ollenkaan, piti edessä olevaa virtanappia pitää pohjassa että meni kiinni. Sen jälkeen ovat äänet rätisseet, peli jumahtanut mapin latausruutuun jne, ei tahtonut aina lukea levyä. Eilen ei lukenut mitään levyä ollenkaan. Laitoin vaikka musiikki cdn sisään niin jumahti pleikka 10 sekunniksi.

Minulla kävi samalla tavalla!

PS3 on ollut nyt jotain 2 viikkoa korjaamossa ja toivottavasti palaa tällä viikolla takaisin.Onhan mulla xbox 360,PSP ja Gamecube:kin,mutta PS3 on se mun pääkone millä yleensä tykkään pelailla.Ilmainen nettipeli sun muut...:rolleyes:

Saa nähdä antaako ne uuden koneen vai tuleeko sama takaisin korjattuna???takuuta oli onneksi jäljellä noin puoli vuotta ainakin.

PS3 on ollut nyt jotain 2 viikkoa korjaamossa ja toivottavasti palaa tällä viikolla takaisin.Onhan mulla xbox 360,PSP ja Gamecube:kin,mutta PS3 on se mun pääkone millä yleensä tykkään pelailla.Ilmainen nettipeli sun muut...:rolleyes:

Saa nähdä antaako ne uuden koneen vai tuleeko sama takaisin korjattuna???takuuta oli onneksi jäljellä noin puoli vuotta ainakin.

Uutta konetta pukkaa;)

Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Huomenna illalla PSN:ssä on muutaman tunnin mittainen huoltokatko, eli älkää hätääntykö, verkkoyhteydessänne ei ole tuolloin vikaa. ;)
Hello! We're implementing stuff -

PLAYSTATION Network will be unavailable between the following times due to essential maintenance work:

Starts: Tuesday 14 October @ 20:00 BST / 21:00 CEST
Ends: Wednesday 15 October @ 01:00 BST / 02:00 CEST

During this time, you will not be able to sign in to PSN

We apologise for any inconvenience caused.

Lähde: PlayStation.com

Mulla olis ongelmia leffojen katselun suhteen. Eli, käytän pleikan kanssa 24" Benq-merkkistä näyttöä johon pleikkari on kytketty hdmi-piuhalla. Toi näyttö on ollut mulla pari kuukautta ja toimi aluksi mainiosti niin peli- kuin leffakäytössä. Nyt pari viikkoa sitten kävi ekan kerran siten, että laitoin leffan koneeseen ja leffan käynnistyessä kuva katosi näytöltä ja näyttöön tuli ilmoitus että signaalia ei löydy. Seuraavana päivänä koitin uudestaan ja ongelma postui kun hain näyttöasetukset uudestaan.

Nyt äsken laitoin taas dvd-leffan soittimeen ja sininen ruutu lävähti silmille ja signaali oli taas hukassa. Koitin sitten kuvaputkitöllölläni samaa leffaa scart-piuhan kanssa ja se toimi ongelmitta. Vaihdoin takaisin näyttöön, kone haki näyttöasetukset uudestaan, mutta leffaa se ei edelleenkään alkanut toistamaan. Tossa vaiheessa kone menee muutenkin ihmeellisesti jumiin ja vaikka painan ps-näppäintä ja x-nappia, ei pleikka lopeta toistoa. Myöskään kone ei sammu virtanappia pohjassa pitämällä, vaan sininen valo jää palamaan vihreän vilkkuessa ja joudun ottamaan virran pois pääkytkimestä. Mielestäni en ole tehnyt mitään muutoksia mihinkään asetuksiin mikä selittäisi tota.

Olisin kiitollinen jo joku osaisi auttaa miestä mäessä. Millään kun ei huvittaisi elokuvia katsoa 21" kuvaputkitelkulla. Se vielä, että pelikäytössä laite toimii edelleen täysin ongelmitta.

Mulle sanovat että laita pleikkari tulemaan vaan ilman johtoja ja ohjaimia, kai ne sitten vaan huoltaa sen? En tosin panisi pahakseni jos tulisi uusi pleikka+ohjain :D Piti se sitten tilata nyt uusi pc lohdutukseksi :P Jotenkin selviää vierotus oireista

Mulle sanovat että laita pleikkari tulemaan vaan ilman johtoja ja ohjaimia, kai ne sitten vaan huoltaa sen? En tosin panisi pahakseni jos tulisi uusi pleikka+ohjain :D
Muistakaa vanha mantra: "Pleikat vaihdetaan AINA." Eli alkuperäistä konsoliasi et tule enää näkemään.

JEE.
K-kaupan Väiski soitti ja pyysi käymään;saat uuden tilalle!!!!:D
Joteskin tuntuu,jotta olis konsolissa vika prosentti suuri,vai luulenko vaan??

Jos et niistä backupeja ottanut ennen Pleikan palauttamista kauppaan, niin sinne menivät. :I

Samoin kuten kaikki muukin kovolle tallennettu! Omasta mielestäni Backuppi kannattaa tehdä parin kuukauden välein. Ja tallennus tiedostot kopioida USB tikulle.

Jos et niistä backupeja ottanut ennen Pleikan palauttamista kauppaan, niin sinne menivät. :I

Kiitos tiedosta. Vielä ainakin ps3 pelittää hyvin.

Mutta onko takuu oikeasti vaivaisen vuoden? Ps3 maksaa kummiskin melko paljon!:confused:

Kiitos tiedosta. Vielä ainakin ps3 pelittää hyvin.

Mutta onko takuu oikeasti vaivaisen vuoden? Ps3 maksaa kummiskin melko paljon!:confused:

Takuu vuoden, virhevastuu kauemmin. Tämän jälkeen kotivakuutus (jossa toki omavastuu).

En tiedä onko tämä varsinainen ongelma vai Niksipirkka-osastoa, mutta...

Saako jostakin määriteltyä staattisesti ohjaimelle/ohjaimille järjestysnumeron? Tällä hetkellä tilanne on se, että on 2kpl DS3-ohjaimia, ja 2kpl GH3 langattomia kitaroita, niin tuntuu välillä että kun ottaa DS3-ohjaimen käteen ja pistää siihen virrat päälle, ei sille aina arvota samaa järjestysnumeroa.

Ei tässä mitään ongelmaa muuten ole, mutta joskus aiheuttaa harmaita hiuksia esim. NHL09 kanssa kun on tottunut pelaamaan tietyn värinen kolmio pään päällä, pikku säätösessiolla tuon toki saa muutettua, eli PS-näppäintä painamalla ja sieltä kautta re-assignaamalla.

Ylös Bottom