Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Oletusasetuksien palautus varmasti onnistuu, mutta se ei välttämättä ratkaise ongelmaa. Sen sijaan nuo tietokannan uudelleenrakennus ja palautus (en tiedä, mitä eroa noilla on) pahimmillaan poistavat kaiken datan Pleikan kiintolevyltä, joten menetät pelitallennuksesi jne. Valinta 5. Restore PS3 System palauttanee Pleikan tehdasasetuksiin, ja samalla myös tyhjentää kiintolevyn täysin.Mitä sitten voi tapahtua jos se epäonnistuu?
Oletusasetuksien palautus varmasti onnistuu, mutta se ei välttämättä ratkaise ongelmaa. Sen sijaan nuo tietokannan uudelleenrakennus ja palautus (en tiedä, mitä eroa noilla on) pahimmillaan poistavat kaiken datan Pleikan kiintolevyltä, joten menetät pelitallennuksesi jne. Valinta 5. Restore PS3 System palauttanee Pleikan tehdasasetuksiin, ja samalla myös tyhjentää kiintolevyn täysin.
Periaatteessa tuo tietokannan uudelleenrakennus (Rebuild database) ei myöskään tyhjennä, vaan ainoastaan kokoaa sen uudelleen kiintolevyllä olevista tiedostoista. Mutta myös tuossa operaatiossa menetät esim. videoille tekemäsi esikatselukuvat sekä musiikkitiedoille tekemäsi tagimuutokset.Eli jos oikein ymmärsin, niin toi oletusasetuksien palautus on ainoa joka ei tyhjennä kovalevyy?
Kyllä meikulla näkyi ne tiedot heti päivityksen jälkeen. Tuohon ei edes ole mitään erillistä asetusta, eli kuulostaa aika kummalliselta, jos se ei sinulla toimisi. Last Online -tieto on se pieni valkoinen teksti PSN-nimen alla kaverilistalla.Tässä uusimmassa päivityksessä kuulemma olisi pitänyt tulla mahdolliseksi nähdä milloin kaverit ovat olleet viimeksi kirjautuneena. No ei minulla ainakaan kaverilistalla mitään päivämääriä näy vaikka päivitys muuten menikin ok.. Onko muilla samaa vikaa vai oonko ite nyt hämmentänyt jotain?![]()
Kyllä meikulla näkyi ne tiedot heti päivityksen jälkeen. Tuohon ei edes ole mitään erillistä asetusta, eli kuulostaa aika kummalliselta, jos se ei sinulla toimisi. Last Online -tieto on se pieni valkoinen teksti PSN-nimen alla kaverilistalla.
Tarkista nyt vielä järjestelmätiedoista varmuuden vuoksi, että versio on 2.50.Jep..noin se näkyy kaikilla muillakin paitsi mulla.. mystistä..
No en mä nyt niin tyhmä olisi, että vinkuisin jos v-loppuna oisin lähettänyMahtavatkohan oottaa siihen, että tulevat töihin? Olettaen, että mailasit viikonloppuna.
Tarkista nyt vielä järjestelmätiedoista varmuuden vuoksi, että versio on 2.50.
Kokeile vielä sitä, että poistat/lisäät jonkun, jos se vaikka jotenkin "virkistäisi" kaverilistaa.Kyllä siellä on ihan oikein, että 2.50. Ja jos laittaa hakemaan uusia päivityksiä niin ilmoittaa, että uusin on jo asennettu.. mutta päivämääriä ei siltikään kaverilistalla näy..
Kyllä siellä on ihan oikein, että 2.50. Ja jos laittaa hakemaan uusia päivityksiä niin ilmoittaa, että uusin on jo asennettu.. mutta päivämääriä ei siltikään kaverilistalla näy..muuten kait se pelaa ihan ok. Mitä nyt tuossa pari kertaa ruutu "jäätynyt" lobbyssa ollessa n.20 sekunniksi kun CODia pelaillut ja sitten pelit jatkuu normaalisti..semmosta ei ole ennen tehnyt..
No en mä nyt niin tyhmä olisi, että vinkuisin jos v-loppuna oisin lähettäny
Eilen vastasivat... n. viikko meni vastaukseen, joka minusta on suhteellisen kauan.
Mulla on nyt sellanen ongelma että käynnistin pleikan ihan normaalisti. Siitten tuli se sony entertainment blaablaa juttu. Sitten siinä pitäis lukee että mille käyttäjälle menee, mutta siinä onki vaan tyhjä ruutu. Mitä tää on???
En tiedä pitäisikö siinä mitään päivämäärää edes näkyä mutta omassa 80gb versiossa ainakin näkyy kavereiden viimein loggaus tunteina.
Itellä tuli vastaan joskus sama ongelma, vaati kovalevyn alustamista/tyhjentämistä ennen kuin rupesi toimimaan.
Eli mitä tää käytännössä tarkottaa?
Jaa-a en tiiä, ei päästäny siitä spagetti kohasta eteenpäin ennen kuin tein kyseisen toiminnon.
Kuinka teit? Ja sullakaan ei näkyny ruudussa muuta ku se spagetti?