Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)
Sinäänsä "nou hätä", sain itse takuuhuollosta upouuden (ainakin uuden näköinen) pleikkarin pari päivää sitten vaikka yli kaksivuotta vanha olikinja eikä maksanut yhtään mitään. Eli jos se pleikkari hajoaa niin olkaa vain yhteydessä Nordisk Filmiin ja kirjoittakaa asiallista tekstiä viitaten maahantuojan virhevastuuseen niin kyllä ne lähettää teile uuden plegen "hyvän tahdon eleenä".
Tääl ei sais kyllä lukea näitä pleikkarin hajoamis juttuja Rupee itsekkin kuulemaan kaikkia "yliluonnolisia" ääniä omasta pleikkarista Ja itteä kans vähä huolestuttanu, et ku oon päivitelly tohon uuteen 3.01 niin harmittavan useesti kyllä tilttaillu pleikkari sen jälkeen. Alkaa jo pelkäämään, tai sit oon vaan niin vainoharhainen Mut oon varmaan aika onnekas, koska pian jo kaksvuotta samalla 60GB pleikkarilla porskutetaan etiäpäin
Sinäänsä "nou hätä", sain itse takuuhuollosta upouuden (ainakin uuden näköinen) pleikkarin pari päivää sitten vaikka yli kaksivuotta vanha olikinja eikä maksanut yhtään mitään. Eli jos se pleikkari hajoaa niin olkaa vain yhteydessä Nordisk Filmiin ja kirjoittakaa asiallista tekstiä viitaten maahantuojan virhevastuuseen niin kyllä ne lähettää teile uuden plegen "hyvän tahdon eleenä".