Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

Osaisko kukaan sanoa mikä on, kun ton eilisen jutun takia toi pleikan oma valikko muuttui mielestäni resoluutioltaan isommaksi kuin aiemmin, eikä se ole palautunut ennalleen vaikka muuten toimii ok.
Jossain v3.xx-päivityksessä XMB:n fonttikokoa ihan aidosti muutettiin hieman isommaksi. Ehket ollut päivittänyt Pleikkariasi pitkiin aikoihin, ja nyt latasit v3.15-firmwaren?

Tarkista vielä varmuuden vuoksi videoulostulon asetukset.

Jos noista kahdesta selityksestä kumpikaan ei kelpaa, sitten muistisi vaan reistaa.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Itelä ainaki muuttu resoluutio "ruutuun sopivaksi", kun painoin power nappia pohjassa jonku aikaa ja kuulin 2 piippausta.
Aluksi se ihan päin prinkkalaa ja liian pieni (siis silloin joskus kun pleikan hommasin).
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Latasin tosta psStoresta Heavy rain demon. Kun rupesin testaamaa sitä ni pleikkari piippas ja sammu.. Punanen valo jäi vilkkumaa. painoin virtanappulaa pohjassa ja sit se punanevalo jäi palamaan. Painoin virtanäppäintä uudestaan ja kone lähti päälle. kokeilin demoa uudestaan ja sama homma mutta homma tapahtui nopeammin. Onko pleikkarini siis menossa paskaksi vai olisiko demon vika? En kyllä saata uskoa että demo tuollaista tekisi. Kertokaa joku onko koneeni valmis kuopattavaksi vai olisiko jotain vielä tehtävissä :mad: Pleikkari on ostettu sillo ku pleikkari on ilmestyny
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Koetitko poistaa sen ja asentaa uudestaan? Itelä löytyy vanha pleikkari ja ei ole mitään kyllä tilttaillu, paitti jäätyny koko peli pari kertaa joskus, kun ollut liian kauan päällä.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Nyt multa hävis kaikki MW2 -trophyt ja oon laittanu pelin sisään ja pelannu sitä nyt, kaverilla se palautti ne trophyt, mulla ei. Ne trophytiedot katosi tosta pelistä siis eilen päivällä kun laitoin pelin sisään :(
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Oletko tehny tämän; peli päälle, peli kiinni ja synkannut trophyt?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Latasin tosta psStoresta Heavy rain demon. Kun rupesin testaamaa sitä ni pleikkari piippas ja sammu.. Punanen valo jäi vilkkumaa. painoin virtanappulaa pohjassa ja sit se punanevalo jäi palamaan. Painoin virtanäppäintä uudestaan ja kone lähti päälle. kokeilin demoa uudestaan ja sama homma mutta homma tapahtui nopeammin. Onko pleikkarini siis menossa paskaksi vai olisiko demon vika? En kyllä saata uskoa että demo tuollaista tekisi. Kertokaa joku onko koneeni valmis kuopattavaksi vai olisiko jotain vielä tehtävissä :mad: Pleikkari on ostettu sillo ku pleikkari on ilmestyny

Punainen vilkkuva valo merkitsee laitteen ylikuumenemista, eli PS3:si on edelleen ihan "terve". Jos se alkaa vilkkumaan, niin anna koneen olla vähän aikaa kiinni ja tuulettua. Kannattais kuitenkin myös harkita konsolisi uudelleensijoittamista johonkin vähän viileämpään paikkaan. Missä se sun koneesi tällä hetkellä sijaitsee?

EDIT: Konsoli siis havaitsee ylikorkean lämpötilan ja täten sammuttaa itse itsensä, jottei mitään vahinkoa tulisi itse laitteistoon.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

EDIT: Konsoli siis havaitsee ylikorkean lämpötilan ja täten sammuttaa itse itsensä, jottei mitään vahinkoa tulisi itse laitteistoon.

Ylikuumenemisesta tulee ihan selväsanainen ilmoitus ruudulle ennen konsolin sammumista, ei pelkkää punaisen valon vilkkumista.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Moi!

Kipeästi apua tarvittaisiin!

Eli tämän ps3 aikahässäkän jälkeen en saa enää trophyjä? En avannut ps3 sinä päivänä ja sen jälkeen ei ole yhtäkään trophyä kilahtanut. Ainakin 5 trophyä olisi pitänyt jo tulla, mutta ei ole. Olen sykronnoinut trophyt. Mitäs nyt pitäisi tehdä? Muilla samoja ongelmia?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Mitäs nyt pitäisi tehdä?
Ihan ensimmäisenä tarkista, että Pleikkarin kello on varmasti oikeassa. Käytä Aseta Internetin kautta -toimintoa, niin kello synkataan PSN:n kanssa. Sen jälkeen käy manuaalisesti synkronoimassa Trophy-kokoelmasi (eli paina kolmiota Trophy-ikonin päällä ja valitse Sync with server).

PS. Onko ongelmia vain jonkin tietyn pelin kanssa?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

No nyt se sitten kosahti? Vai onko jotain tehtävissä? Pelailin jonku puolisen tuntia ja Ps3 sammui ilmottamatta mitään vain punainen valo jäi vilkkumaan. Uusi yritys, pääsin kirjautumaan sisään ja taas sama homma. Ei ainakaan pitäisi kuumentumisesta johtua?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Vai onko jotain tehtävissä?
Jos datan menettäminen ei pelota taikka haittaa, kokeile Recovery Menusta löytyvää tehdasasetusten palautusta. Tarkemmat ohjeet löytyvät viestiketjun otsikossa mainitusta FAQista.

Jos tuostakaan operaatiosta ei ole apua, on laite kaput.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Joo, nyt sain ainakin yhden trphyn. En sit tiedä johtuiko se siinä pelissä, sen takia, että piti ladata päivitys. Vielä se, että nyt olen saanut jo esim. 37 syöttöä NHL 10, mutta ei tullut trophyä(35 vaaditaan), pitääkö lataukset poistaa ja aloitta alusta, että saan sen?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Vielä se, että nyt olen saanut jo esim. 37 syöttöä NHL 10, mutta ei tullut trophyä(35 vaaditaan), pitääkö lataukset poistaa ja aloitta alusta, että saan sen?
Mitä tarkoitat latauksilla? Mutta voi olla mahdollista, että joudut aloittamaan pelin uudesta tallennuksesta. Mutta pelaile nyt muutama ilta ihan normaalisti ja katso, tuleeko pystejä lisää.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Niin siis tarkoitin, että pitääkö poistaa Nhl 10 tallennus? Poistuvatko trophyt siten, kun aloitin vasta ja siitä ei olisin niin haittaa, mutta siis poistuvatko trophyt?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

En sit tiedä johtuiko se siinä pelissä, sen takia, että piti ladata päivitys. Vielä se, että nyt olen saanut jo esim. 37 syöttöä NHL 10, mutta ei tullut trophyä(35 vaaditaan),

NHL10 on kuuluisa trophy ja achievement bugeistaan. Itselläkin puuttuu kolme trophyä, eikä niitä saa millään, ellei sitten aloittamalla alusta, mutta siihen en ryhdy.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

NHL10 on kuuluisa trophy ja achievement bugeistaan. Itselläkin puuttuu kolme trophyä, eikä niitä saa millään, ellei sitten aloittamalla alusta, mutta siihen en ryhdy.

Mitkä kolme, jos saan tiedustella?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Poistuvatko trophyt siten, kun aloitin vasta ja siitä ei olisin niin haittaa, mutta siis poistuvatko trophyt?
Jos Trophy on saatu ja synkattu PSN-profiiliisi, sitä ei saa pois enää mitenkään. Tallennuksen poisto ei siis poista Trophy-tietoja. Mutta pelissä tosiaan voi olla bugi, jonka vuoksi jokin Trophy jää saamatta ja siihen yleensä auttaa vain pelitallennuksen poisto, jonka jälkeen kyseiset Trophy-vaatimukset on täytettävä uudestaan.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Jos Trophy on saatu ja synkattu PSN-profiiliisi, sitä ei saa pois enää mitenkään. Tallennuksen poisto ei siis poista Trophy-tietoja. Mutta pelissä tosiaan voi olla bugi, jonka vuoksi jokin Trophy jää saamatta ja siihen yleensä auttaa vain pelitallennuksen poisto, jonka jälkeen kyseiset Trophy-vaatimukset on täytettävä uudestaan.

Joo kiitti neuvoista, auttoi paljon ja ilta pelastui:D.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Jos minulla on ollut peli päälle 2kk niin voiko asialle tehdä enään mitään kun se hajosi siellä kotelossa, eli syy ei ollut minun? Palautanko kauppaa vaikka kuittia ei taida enään olla? En viittis hirveen isoa summaa maksaa uudestaan tästä pelistä.
 
Ylös Bottom