Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Toinen pleikkarin ohjaimista on nyt seonnu.
resetoihan sekoileva ohjaimesi, luultavasti auttaa.

reset-nappi löytyy ohjaimen alapuolelta (jossa on ruuvit) yläosan keskimmäisen ruuvin vierestä, painat sitä esimerkiksi tulitikulla.
ohjain nollautuu ja määrität sen uudelleen esimerkiksi ykkösohjaimeksi.


Onko muuten muilla sattunut vastaavaa, nimittäin mediapalvelimen ollessa käytössä,
PS3 pakottaa tietokoneeni buuttaamaan itsensä tunnin välein.
Muutoin mitään haittaa mutta ensimmäisellä kerralla vähän säikäytti,
kun taas viimeinkin sain verkkoyhteyden toimintaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Saako PS3:n nettiselaimesta pois sen ominaisuuden, ettei se kysyisi uudelle sivulle mentäessä aina, että "do you want run the plugin"? Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan tuo.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Saako PS3:n nettiselaimesta pois sen ominaisuuden, ettei se kysyisi uudelle sivulle mentäessä aina, että "do you want run the plugin"? Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan tuo.
Ei valitettavasti. Etkä ole ainoa, jota se ärsyttää...
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Toinen pleikkarin ohjaimista on nyt seonnu. Se toimii joskus pari minuuttia (tai ei sitäkään) käynnistämisen jälkeen, mutta sen jälkeen ei toimi muut kuin analogit ja ristiohjain ja PS-nappi.. Sen jälkeen ei myös toinenkaan ohjain pelitä. Kone on aina pakko resetoida ja siirtyä käyttämään toista ohjainta :confused:
Onko kellään muulla tapahtunu tämmöstä? Taitaa olla aika lähettää takasin kauppiaalle tämä seonnut ohjain..

Mulla sekos sillä tavalla, että ohjain ei enää tunnistunut pariksi pleikan kanssa. Ei, vaikka mitä olisi tehnyt. Välillä sen sai, mutta sitten kun painoin ps-nappia, ei ympyrä ja x-napit toiminut. Huomasin että ps-nappi oli jäänyt aavistuksen pohjaan jostain syystä ja purin koko paskan. Voin kertoa, että kokoaminen ei olekaan sit niin helppoa, mutta 3 tunnin työ palkittiin toimivalla ohjaimella. Ilmeisesti sullakin voi olla että joku nappi on jäänyt pohjaan tms, eli jollei resetointi toimi, eikä takuuta ole, niin palasiksi vaan.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

mikä voi olla esteenä kun mulla ei toimi toi mun psp:n ja ps3:n välillä etäyhteys, kyllä se toimii jos ottaa suoraan ps3:n yhteyden mutta jos yrittää ottaa jonkin wlan tukipisteen kautta yhteyttä niin ei toimi.
ei ole toiminut sen jälkeen kun julkastiin ps3:n 2.0 ohjelmisto eikä kyllä 2.10 auttanut, psp:llä on ollut 3.72 hx-1 ja 3.80m33+1.5 eikä toimi vieläkään.
etäyhetys netin yli toimi viimeksi 1.94+3.71m33-4 yhdistelmällä, eikä auta edes että ps3 on valmiiksi päällä silloin toimii suora yhteys mutta netin yli ei vieläkään suoralla yhteydellä sentään toimii etäkäynnistykselläkin mutta siinä siitä ei paljoa hyötyä ole.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

mikä voi olla esteenä kun mulla ei toimi toi mun psp:n ja ps3:n välillä etäyhteys, kyllä se toimii jos ottaa suoraan ps3:n yhteyden mutta jos yrittää ottaa jonkin wlan tukipisteen kautta yhteyttä niin ei toimi.
ei ole toiminut sen jälkeen kun julkastiin ps3:n 2.0 ohjelmisto eikä kyllä 2.10 auttanut, psp:llä on ollut 3.72 hx-1 ja 3.80m33+1.5 eikä toimi vieläkään.
etäyhetys netin yli toimi viimeksi 1.94+3.71m33-4 yhdistelmällä, eikä auta edes että ps3 on valmiiksi päällä silloin toimii suora yhteys mutta netin yli ei vieläkään suoralla yhteydellä sentään toimii etäkäynnistykselläkin mutta siinä siitä ei paljoa hyötyä ole.
Vastailin tuolla toisella keskustelufoorumilla. En sitten tiedä oletko jo kokeillut tuota uudelleen rekisteröintiä.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Mulla levis eilen 60gb versio, ei lue enää levyjä. Dvd levyjä lukee satunnaisesti, mutta peli- ja Blu Ray -levyjä ei ollenkaan. Kone ostettu vajaa 2kk sitten verkkokaupasta. Onko kenelläkään kokemuksia verkkokaupan huollon ripeydestä? Lueskelin, että vastaavalla vialla on koneita vaihdettu uusiin, mutta miten mahtaa olla mallin kohdalla, jota ei ole enää myynnissä? hieman hatuttaa...:mad:
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Mulla levis eilen 60gb versio, ei lue enää levyjä. Dvd levyjä lukee satunnaisesti, mutta peli- ja Blu Ray -levyjä ei ollenkaan. Kone ostettu vajaa 2kk sitten verkkokaupasta. Onko kenelläkään kokemuksia verkkokaupan huollon ripeydestä? Lueskelin, että vastaavalla vialla on koneita vaihdettu uusiin, mutta miten mahtaa olla mallin kohdalla, jota ei ole enää myynnissä? hieman hatuttaa...:mad:
Kone vaihdetaan ja saat samanlaisen tilalle. Vaikka sitä ei myydä, ei tarkoita sitä, etteikö niitä vielä olisi tarpeeksi "varastossa".
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Aikoinaan varasin nickin playstation networkkiin, kun se tuli mahdolliseksi. Koneen hommasin vasta äsken, ja salasanaa en näemmä siihen nikkiin enää muista. Koetin ps3 sivuilta tuota oletko unohtanut salasanasi palvelua, mutta sähköpostiini ei tule minkään näköistä uutta viestiä kun tuota käytän.

Onko mitään tehtävissä? Kun yritän luoda uutta tiliä haluamallani Warra nickillä, palvelu ilmoittaa ettei onnistu.. Samaten sähköpostiosoitteestani kertoo ettei onnistu, joka viittaisi siihen että nämä kummatkin ovat todellakin jo minulle varattuja :E
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Onko mitään tehtävissä? Kun yritän luoda uutta tiliä haluamallani Warra nickillä, palvelu ilmoittaa ettei onnistu.. Samaten sähköpostiosoitteestani kertoo ettei onnistu, joka viittaisi siihen että nämä kummatkin ovat todellakin jo minulle varattuja :E
Ota mailitse yhteyttä osoitteeseen fi-hotline ät nordiskfilm.com ja kerro huolesi.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Ota mailitse yhteyttä osoitteeseen fi-hotline ät nordiskfilm.com ja kerro huolesi.
Moi, pistin sinne huolistani viestin.

Toivottavasti asia selviää, kiitos nopeasta vastauksesta.

Edit. Selvisi, jälleen on oma nikki käytössä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Kone vaihdetaan ja saat samanlaisen tilalle. Vaikka sitä ei myydä, ei tarkoita sitä, etteikö niitä vielä olisi tarpeeksi "varastossa".

Lieneekö ihan näinkään, vai meinaatko, että ihan vaan vaihtoja odottelemassa panttaavat suuriakin määriä "varastossa". Ja vaikka nyt olisikin, tuskin loputtomiin...
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Lieneekö ihan näinkään, vai meinaatko, että ihan vaan vaihtoja odottelemassa panttaavat suuriakin määriä "varastossa". Ja vaikka nyt olisikin, tuskin loputtomiin...
Ei niitä loputtomasti tietenkään ole, mutta sanotaan vaikka näin, että niitä on takuuajan puitteissa ihan riittävästi. (Täytyy muistaa, että 60 gigan malleja ei enää juurikaan myydä, koska niitä ei juuri missään enää ole.)
 
Vastaus: Ps3 kuva katoaa ( häviää) joskus HDMI liitännän kautta

juu, ei auta tykin imputin vaihto. Aluks tosin käytin molemmat kiinni jonku aikaa niin sit tuli kuva. Nyt sitten kokeilin pelkkää tykkiä pois, ja kuva tuli. Mulla tuo ongelma tulee ainoastaan kun jättää ps päälle ja kattoo esim digiboxi, sit kun palaa takas pleikkarille , eipä tule kuvaa.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Moi. Olen uusi jäsen näillä palstoilla ja mieleeni tuli yksi kysymys: en omista HD televisiota, joten kannattaako PS3 ostaa vaikka onkin vain 32" putkinäyttö TV ? TV on sinänsä uusi Finluxin TV. Ajattelin myös että jos normi telkku ei ole hyvä idea niin miten olisi 22" TFT litteä tietokonenäyttö HDMI tuella ja DVI kaapelilla ? Eli HDMI piuha näyttöön ja DVi piuha näytöstä tietokoneeseen, onnistuuko ja onko tuossa mitään järkeä ? Rahaa olisi pian kumpaankin, mutta ei HD telkkuun, maksaa maltaita enkä saisi rahoja todellakaan pian kasaan. Miten on, onnistuuko siis litteällä isolla tietokonenäytöllä pelaaminen pleikkarin kanssa ? Kiitos vastauksista ! Olen siis ostamassa 40Gb mallia.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Onnistuu molemmilla, kuvaputkella ja litulla. Vedät komposiitilla kuvaputkeen tai sitten HDMI/DVI:llä littuun ja äänet mukana tulevan komposiitti-revahkan audio-liittimillä viritinvahvistimeen tai plugin kautta vaikka PC:n.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Onnistuu molemmilla, kuvaputkella ja litulla. Vedät komposiitilla kuvaputkeen tai sitten HDMI/DVI:llä littuun ja äänet mukana tulevan komposiitti-revahkan audio-liittimillä viritinvahvistimeen tai plugin kautta vaikka PC:n.

Mahtavaa ! Tuli vain mieleen, että kumpaa näiden palstojen käyttäjät suosittelevat ? Kehtaako pelata normi telkulla, ja onko ihan järkevää pelata litteällä näytöllä ? En tiedä kauheasti PS3:sen kuvalaadusta normi telkukka kuin sen että se ei ole yhtä hyvä kuin HD:llä, joten millainen kuvalaatu onpi litteällä 22" TFT HDMI näytöllä ? Kiiitos vastauksista ! :) Jos laatu on litteällä näytöllä HDMI näytöllä samanlaista kuin Full HD TV:llä, niin kallistun tietokone näytön puoleen. Toki voihan PS3:lla pelata normi telkullakin jos kyllästyy tietokoneen ohella pelaamiseen.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Itse pelailin 13" kuvaputkitelkkarilla PS3:sta. Hyvältä ne pelit näyttivät silläkin omasta mielestäni.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Mahtavaa ! Tuli vain mieleen, että kumpaa näiden palstojen käyttäjät suosittelevat ? Kehtaako pelata normi telkulla, ja onko ihan järkevää pelata litteällä näytöllä ? En tiedä kauheasti PS3:sen kuvalaadusta normi telkukka kuin sen että se ei ole yhtä hyvä kuin HD:llä, joten millainen kuvalaatu onpi litteällä 22" TFT HDMI näytöllä ? Kiiitos vastauksista ! :) Jos laatu on litteällä näytöllä HDMI näytöllä samanlaista kuin Full HD TV:llä, niin kallistun tietokone näytön puoleen. Toki voihan PS3:lla pelata normi telkullakin jos kyllästyy tietokoneen ohella pelaamiseen.
Noista vaihtoehdoista ottaisin ehdottomasti tuon 22 tuuman monitorin. Jos aiot istua siinä "normaalilla monitorietäisyydellä", niin se vastaa ihan helposti n. 30 tuuman telkkaria reilun parin metrin tavalliselta sohvakatseluetäisyydeltä. Ja kuvanlaatu on ihan eri luokkaa kuin putkitelkkarissasi.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista

Tuli tässä mieleen, että kun kytken ton mun HD-redi tölsyn tietokoneeseen, niin minkälainen näytöohjain tietokoneessani pitää olla että sen voi liittää sillä HDMi-joku piuhalla telkasta tietsikkaani?

Vaatiiko se jotain erityistä tietokoneeltani, yhdistää telkka tähän PuuCeehen? :eek:
 
Ylös Bottom