KOSSUNALLE
Active Member
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)
no mä vähän epäilinkin että on vähintäänkin yks joka ei mun pointtia tajua...
Mun mielestä on asiaankuulumatonta vihjailla että vika löytyy käyttäjän korvien välistä. Korvista se voi toki löytyä. Toiset nielee tyytyvisenä paskaa, toiset on kriittisempiä. Ei siinä ole mitään ihmeellistä.
Ja jos ihan maalaisjärjellä ajatellaan, niin verrataan saatana. Siitä simppelimpää testiä on vaikea löytää, ja pitäisi ihan palikankin tajuta lopputulos. Laitetaan konsolit riviin ja kokeillaan. Jos tämän jälkeen epäilee että onkin psykoosissa, voi kotikutoisesti mitata vaikkapa älypuhelimen desibelimittarilla. Näin mä tein, vaikka en psykoosia varsinaisesti epäillytkään.
Nämä viimeisimmät viestit taas vahvistavat myyttiä hiljaisesta PS4:sta. PS4 on vain ihan helvetin kovaääninen nykyaikaiseksi pelikonsoliksi, tai ylipäätään olohuoneen viihde-elektroniikaksi, ja se paska pitää vaan niellä.
Tuosta huoltoon laittamisesta. Jos pääkoppa kestää nämä viikkojen tai kuukausien takuurumbat ja asiakaspalvelun kanssa pelleilyt, niin laita ihmeessä takuuseen. Jospa siellä Sonyllakin huomattaisiin että ei tästä nyt ihan hyvä kakku kaikilta puolin tullutkaan. Mutta tuskin sieltä saa hiljaista konsolia takaisin, hyvällä tuurillä kuitenkin vähän hljaisemman.
no mä vähän epäilinkin että on vähintäänkin yks joka ei mun pointtia tajua...