Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The BigBang
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

mulla olisi ongelmia ps4 oman chatin kanssa ei saada kaverin kanssa puheyhteyttä auki...valittaa nat3 ja boksina on huaweiB593 mitä pitäis tehä..

Vaihda liittymään joka sallii nat2:sen, eli dna tai sonera.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Vaihda liittymään joka sallii nat2:sen, eli dna tai sonera.


Onko se kiinni reitittimestä vai palvelun tarjoajasta koska meillä on nyt saunalahti ja kun soneralta katsoin niin siellä on sama reititin malli?
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Onko se kiinni reitittimestä vai palvelun tarjoajasta koska meillä on nyt saunalahti ja kun soneralta katsoin niin siellä on sama reititin malli?
Nimenomaan palveluntarjoajasta. Saunalahdella on pakko-NAT 4G-mobiililaajakaistoissaan, eikä sitä saa pois edes rahalla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Nimenomaan palveluntarjoajasta. Saunalahdella on pakko-NAT mobiililaajakaistoissaan, eikä sitä saa pois edes rahalla.

ok mahtaako tuo syy mennä läpi sopimuksen purkamiseen..?
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Viikon vanhassa viestissä Sonyn pomoista Shuhei Yoshida ilmoittaa firman tutkivan kuinka korjata tahmaavan tekstiviestivälityksen. Lähde: https://twitter.com/yosp/status/544266946326179841

Jeps, vaikuttaisi olevan korjattu? Mulla ainakin on jo hyvän tovin (yli viikon?) toiminut viestien lähettäminen niin kuin pitää - oli siinä liitteitä tai ei. Aiemmin PS4:n / PlayStation Appin viestit lähtivät arviolta joka kymmenennellä yrittämällä.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Hei! Neuvokaas vähän nopeasti eli olen myymässä tänään PS4 koneeni, kovolla on asennettuna 2 peliä jotka kuuluvat mukaan kauppaan mutta jos poistan oman profiilini koneelta niin pelit lukittuvat eikä niitä voi pelata. Mitä minun pitää tehdä että voin poistaa profiilini ja jättää pelit kovolla niin että uusi omistaja pystyy niitä käyttämään?
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Hei! Neuvokaas vähän nopeasti eli olen myymässä tänään PS4 koneeni, kovolla on asennettuna 2 peliä jotka kuuluvat mukaan kauppaan mutta jos poistan oman profiilini koneelta niin pelit lukittuvat eikä niitä voi pelata. Mitä minun pitää tehdä että voin poistaa profiilini ja jättää pelit kovolla niin että uusi omistaja pystyy niitä käyttämään?

Ei kai tuo onnistu mitenkään.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Mitä minun pitää tehdä että voin poistaa profiilini ja jättää pelit kovolla niin että uusi omistaja pystyy niitä käyttämään?
Tuo ei tosiaan ole mitenkään mahdollista. Ja oman tunnuksen jättämistä konsolille en suosittele, koska PSN-tunnuksella voi olla vain yksi ns. ensisijainen PS4-järjestelmä.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Tuo ei tosiaan ole mitenkään mahdollista. Ja oman tunnuksen jättämistä konsolille en suosittele, koska PSN-tunnuksella voi olla vain yksi ns. ensisijainen PS4-järjestelmä.

Ja eikös tuo periaatteessa vaatisi myös oman s-postin luovutusta toiselle?
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Ja eikös tuo periaatteessa vaatisi myös oman s-postin luovutusta toiselle?
Ei, koska PSN-tunnukseen liitetyn sähköpostiosoitteen voi vaihtaa vaikka kaverin osoitteeksi.
 
Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ...

Ei, koska PSN-tunnukseen liitetyn sähköpostiosoitteen voi vaihtaa vaikka kaverin osoitteeksi.

Ai, mä oon kuullu et psn tunnuksesta voi kaiken muun muuttaa, paitsi spostia. Olikos se ite nick mitä ei voi muuttaa?
Edit periaatteessa tuo siis onnistuu, jos luovuttaa oman psn tunnuksensa toiselle ja luo itse uuden?
 
Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ...

Ai, mä oon kuullu et psn tunnuksesta voi kaiken muun muuttaa, paitsi spostia. Olikos se ite nick mitä ei voi muuttaa?
Itse PSN-tunnusta ei täällä länsimaissa ole mahdollista vaihtaa, eli jos on valinnut tyhmän nimimerkin, sen kanssa pitää vaan elää. Samoin tunnuksen luonnissa ilmoitettu syntymäaika on kiinteä, eikä sitä jälkeenpäin näe mistään.

Mutta koska sähköpostiosoitteet saattavat muuttua esim. opiskelun päätyttyä tai työpaikan vaihtuessa, PSN-tunnukseen liitetyn sähköpostiosoitteen voi vaihtaa.

Edit periaatteessa tuo siis onnistuu, jos luovuttaa oman psn tunnuksensa toiselle ja luo itse uuden?
Se on ensinnäkin PSN-käyttöehtojen vastaista, ja toisekseen siinä menettää Trophyt, ostohistorian, moninpelien tilastot, kaverilistat jne. Tietysti jos noista ei välitä, niin mikään ei estä antamasta omaa tunnustaan pois. Omalla vastuulla voi tehdä mitä vaan tyhmää.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ...

Se on ensinnäkin PSN-käyttöehtojen vastaista, ja toisekseen siinä menettää Trophyt, ostohistorian, moninpelien tilastot, kaverilistat jne. Tietysti jos noista ei välitä, niin mikään ei estä antamasta omaa tunnustaan pois. Omalla vastuulla voi tehdä mitä vaan tyhmää.

Näinhän se on. Olen tässä viimeaikoina vain kiinnittänyt huomiota huudossa ja torissa useampaan konsoliin, jossa kaupitellaan pelien kera. Nimenomaan ladattujen pelien.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Moi kaikki. Onhan teillä muillakin yhä edelleen ongelmia ps4 äänien kanssa vai enkö vain ymmärrä audiotekniikkaa?

PS4 audio outputista voit valita formaatiksi pcm/dolby/dts. Vahvistimelle signaali siirtyy nätisti HDMI:tä pitkin ja esim. Netflix ja muutama pelikin toimii hienosti 5.1:nä valitulla formaatilla. Vahvistin tunnistaa Dolby 5.1 kun PS4:n valittu formaatti on Dolby -> ja hyvältä kuulostaa. Jos PS4:sta valitse DTS, vahvistin tunnistaa formaatin ja kaikki ok. Kun PS4:sta valittuna PCM, vahvistin tunnistaa "multi in" eli monikanavaäänet ja kaikki ok, lukuunottamatta seuraavaa:

Ongelma tulee esille silloin kun olen PS4 menussa, Youtubessa tai Musicunlimitedissa. Formaatti pysyy vahvistimen mukaan Dolbyna, DTS:nä tai PCM:nä mitä ikinä olenkaan PS4:sta valinnut. Keskikaiutin katoaa pelistä kokonaan pois. Diskantit muuttuu kimeäksi piipitykseksi vasempaan ja oikeaan etukaiuttimeen. Tämän lisäksi subbari ottaa basson haltuun siinä määrin, että koko kämppä humisee.

Mikäli muutan vahvistimen asetuksista esim. Youtubessa ollessani automaattisesti vastaanotetun formaatin vahvistimen omaksi 5.1 channel stereoksi, saan tasapainoisen äänen kaikista 5.1 kaiuttimista. Tämä on kuitenkin aidon surroud-äänen huijausta, joten joudun siirtyessäni netflixiin vaihtamaan vahvistimen takaisin alkuperäiseen "surround modeen".

Painiiko kukaan muu tällaisten ongelmien kanssa?
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Löytyiskö täältä ratkaisua siihen, miksi 2 kaveria eivät kuule chatissa toisiaan ollenkaan. Kaikki muut kuulevat kuitenkin ongelmitta jokaisen. Ei tule mitään virhetekstiä, kaiutin kuvakkeen päällä vain valkoinen rasti.

Satunnaisesti tulee itsellekkin välillä vastaavia ja ne on korjaantuneet poistumalla ja liittymällä uusiksi, näiden kahden välillä kuitenkaan ei auta.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Moi kaikki. Onhan teillä muillakin yhä edelleen ongelmia ps4 äänien kanssa vai enkö vain ymmärrä audiotekniikkaa?...

...Painiiko kukaan muu tällaisten ongelmien kanssa?
http://www.avsforum.com/forum/142-p...ceiver-anyone-else.html?nocache=1419369912832

Lueskeleppa tuolta. Vaikuttaisi samalta ongelmalta, että tuo pcm työntää vain 2.1 materiaalia ulos. En jaksanut ny bussissa alkaa threadia läpi menemään tuliko tuohon ratkaisua.
 
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

ok mahtaako tuo syy mennä läpi sopimuksen purkamiseen..?

itse sain peruttua nettisopimuksen kun menin ja selitin asian. myyja onneksi tajusi sen että hankin netin pelaamista varten ja tuollatavoin se vaikeutuu huomattavasti kun on vaikeuksia puhu kanssa pelaajille.

liittymän tarjoaja oli silloin dna.
 
Ylös Bottom