Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The BigBang
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

"Normaalia" on. Kannattaa käydä lukemassa PS4:n verkko-ongelmaketjua. Syypää hitauteen on osassa PSN:n latauspalvelimia. Asentamalla tietokoneelle Privoxy-softaproxyn liikenne on mahdollista osoittaa aina nopealle palvelimelle, mutta Privoxyn käyttöönotto vaatii jonkin verran tietotaitoa ja ymmärrystä verkkoasioiden päälle.
Okei, hyvä tietää.

Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Nyt alko ps4 temppuilee. Työntää levyn ulos silloin tällöin,eilen työnsi pleikan ollessa sammutettuna. Pelatessa tänään kahesti työntänyt ulos ja pleikka pitää sammuttaa ja uuestaan laittaa päälle,muuten ei ota levyä sisään. Ainoastaa project cars on fyysisenä,joten en voi testata toisella levyllä. Otin virtapiuhan seinästä pois,sama vika edelleen.

Nyt alko ps4 temppuilee. Työntää levyn ulos silloin tällöin,eilen työnsi pleikan ollessa sammutettuna. Pelatessa tänään kahesti työntänyt ulos ja pleikka pitää sammuttaa ja uuestaan laittaa päälle,muuten ei ota levyä sisään. Ainoastaa project cars on fyysisenä,joten en voi testata toisella levyllä. Otin virtapiuhan seinästä pois,sama vika edelleen.

Pyyhi laitteen (ilman virtapiuhaa) pinnat kostealla kangasrätillä ja pyyhi sen jälkeen kuivaksi. Laitteessa on hipaisupainike ja painikkeessasi on todennäköisesti jotain, mikä "painaa" eject-nappia silloin tällöin.

Pyyhi laitteen (ilman virtapiuhaa) pinnat kostealla kangasrätillä ja pyyhi sen jälkeen kuivaksi. Laitteessa on hipaisupainike ja painikkeessasi on todennäköisesti jotain, mikä "painaa" eject-nappia silloin tällöin.
Ei auta toi ja joka viikko vähintään kerran viikoss siivoon ja pyyhin pölyt töllöstä,stereoista,pleikoista ym.

Mut taisin vian löytää. Lauantaina laitoin virtapistokkeen kaukosäädöllä moodemille ja sen jälkeen tuli noita ulos työntämis ongelmia.Otin sen pois,eikä ole sen jälkeen pleikka temppuillu.
Työnsi levyn ulos vaikken ees koskenutkaan pistokkeen kaukosäätimeen.

^ Itsellä ruvennut tekemään samaa, pitäisiköhän tuota yrittää takuuseen tunkea. Viime yönä heitti kahden maissa änärin levyn pihalle koneesta ja heräsin masiinan piipittelyyn, nappasin levyn pois ja sammutin konsolin. Muutaman tunnin päästä herään, kun kone piipittää taas, yrittää poistaa levyä vaikkei mitään sisässä olekkaan. Pari kertaa aikaisemminkin tätä harjoittanut viimeisen parin viikon aikana, ei tosin keskellä yötä onneksi. :D:mad:

Itsellä nyt party-chatissa välillä käy niin, että itsellä menee mikki hiljaiseksi. Kuulen muut hyvin, ei siis mikään NAT-ongelma, mutta muut eivät kuule minua. Ongelma poistuu niin, että lähden partystä pois ja takaisin, mutta olisiko tähän jotain parempaa korjausta? Käytän Astro A40 Gen2 headsettiä.

Mikäköhän tuossa pleikkarissa nyt on, kun viime aikoina pelilevyä vaihtaessa ei tunnista enää uutta levyä, vaan sanoo: Väärä levy on asetettu. Ja kun ps:n sammuttaa kokonaan tässä tilanteessa, sammuu 3 piippauksen kera.

tietokannan uudelleenrakennukset on tehty jo useampaan kertaan, ja se auttaa mutta vaan hetkellisesti. Ei viiitsisi huoltoonkaan lähettää:confused:

Mikäköhän tuossa pleikkarissa nyt on, kun viime aikoina pelilevyä vaihtaessa ei tunnista enää uutta levyä, vaan sanoo: Väärä levy on asetettu. Ja kun ps:n sammuttaa kokonaan tässä tilanteessa, sammuu 3 piippauksen kera.
Jos PS4:ssä on v2.57-firmware, tuo on tunnettu bugi ja korjattu v3.00:n betassa.

Ok. No ei kun 3.0:aa odottelemaan. Betaan ei taida enää päästä?

Ok. No ei kun 3.0:aa odottelemaan. Betaan ei taida enää päästä?
Tuskin enää tässä vaiheessa pääsee. Bugi ei sinällään ole vaarallinen, mutta ehkä hieman kiusallinen.

PS. Sonyn tuntien tuo v3.00 julkaistaan virallisesti syys-lokakuun taitteessa, joten ei tässä pitkään tarvitse enää odottaa.

ok, hyvä homma. Ei vaarallinen mutta ärsyttävä bugi.

tietokannan uudelleenrakennukset on tehty jo useampaan kertaan, ja se auttaa mutta vaan hetkellisesti. Ei viiitsisi huoltoonkaan lähettää:confused:

Ootko betassa ?
Itellä sonyn omat 2.0 tekee samaa.
Välillä lähtee toimii ku muten laittaa päälle ja sammuttaa tai sit joutuu sammuttaa kokonaan kuulokkeet.
Itse olen betassa ja nyt on sit alkanu tekemään tota samaa.
Kuinka monta tuntia teidän ohjaimen akku kestää täydestä siihen alhaseen varaustason kohdille?.

Ootko betassa ?
Itellä sonyn omat 2.0 tekee samaa.
Välillä lähtee toimii ku muten laittaa päälle ja sammuttaa tai sit joutuu sammuttaa kokonaan kuulokkeet.
Itse olen betassa ja nyt on sit alkanu tekemään tota samaa.
Kuinka monta tuntia teidän ohjaimen akku kestää täydestä siihen alhaseen varaustason kohdille?.

Oliko tarkoitus lainata minun viestiä vai? Itsellä kun oli tuota samaa ongelmaa. Mutta tosiaan, olen betassa. Pitääkin laittaa Sonylle viestiä asiasta.

Tuli hommattua JBL E40BT kuulokkeet, mutta ongelmia syntyy yhdistettäessä PS4 kanssa. Bluetoothin kanssa kun etsii niin löytää kuulokkeet, mutta kun yrittää yhdistää niin tulee teksti "PS4-järjestelmän tukemaa profiilia ei löydy."

Kohtalotovereita/neuvoja?

Oliko tarkoitus lainata minun viestiä vai? Itsellä kun oli tuota samaa ongelmaa. Mutta tosiaan, olen betassa. Pitääkin laittaa Sonylle viestiä asiasta.
Juu näyttävästi menny väärää nappii painaa enkä oo huomannu.

Tuli hommattua JBL E40BT kuulokkeet, mutta ongelmia syntyy yhdistettäessä PS4 kanssa. Bluetoothin kanssa kun etsii niin löytää kuulokkeet, mutta kun yrittää yhdistää niin tulee teksti "PS4-järjestelmän tukemaa profiilia ei löydy."

Kohtalotovereita/neuvoja?
PS4 ei tue Bluetooth-kuulokkeita, ainoastaan BT-"korvanappeja", eli yksinkertaisia kuulokemikkejä äänikeskustelua varten. Peliääniä ei BT:n kautta saa ulos mitenkään (ellei lasketa sitä, että liittää Bluetoothilla toimivaan DS4-ohjaimeen kuulokkeet piuhalla).

Muilla ongelmia ennakotilausten peruuttamisessa? Yritän tuota Uncharted collectionia perua, mutta en löydä mistään nappia jostai ennakkotilauksen saisi peruttua. Joko en vain löydä, tai sitten sitä ei vain ole. Aikaisemmin olen saanut peruttua tilauksia, ja etsin nyt samasta paikasta, mutta ei vain löydy.

Mulla lakkas sony 2.0 toimimasta langattomana päivityksen jälkeen. Piuhalla ohjaimeen kyllä toimi. Mites onko muilla samaa ?

Ylös Bottom