Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The BigBang
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Nyt tuli semmonen ongelma että ei pysty asentamaan/lataamaan mitään peliä kirjastosta.

Tulee virheilmoitus(CE-37732-2). Kun koittaa käynnistää peliä tulee, Sovellusta ei voida käynnistää, tiedot ovat vioittuneet, poista sovellus ja lataa se uudelleen. Jo asennetut pelit toimii normaalisti.
Mikä nyt neuvoksi, onko kovalevy hajonnut?

Oiskohan vika sittenkin PSN puolella, koska osa peleistä latautuu ja asentuu normaalisti.

Ilmeisesti vika korjaantui itsestään koska nyt rupes asentumaan noi pelit, mitkä vähän aikaa sitten ei asentunu millään, mikä lie oli vikana.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Nyt se vika sitten selvisi. Aina kun lataan langattomalla yhteydellä tiedosto vioittuu ja tulee ilmoitus "Ei voida asentaa (CE-37732-2)"
Mistähän tämä voi johtua, ei oo aikasemmin ollut mitään ongelmia kun on ladannut langattomasti.

Vastaus: Keskustelua PS4:n ongelmista (laite- ja ohjelmistoviat, ohjainongelmilla oma ketjunsa)

Mistähän tämä voi johtua, ei oo aikasemmin ollut mitään ongelmia kun on ladannut langattomasti.
Joitain vuosia sitten joillain tietyillä kaapelimodeemeilla oli buginen firmware siinä itse modeemissa, joka korruptoi PS3:n Store-latauksia. Ongelma ratkesi, kun operaattorit julkaisivat päivityksen siihen kaapelimodeemiin. Jostain tuollaisesta voisi periaatteessa olla kyse.

Moodemin palauttaminen tehdasasetuksille korjas ongelman.

Vastaus: PlayStation 4

hei kaikille!

olen uusi täällä ja en pysty avaamaan uutta viestiketjua, syy miksi olisin avannut oli että viestiketjua missä olisi järjestelmä viat ei löytynyt.
mutta asiaan. tuli sähkökatko juuri kun olin lataamassa peliä. yritin saada pleikkaa käyntiin mutta sinisen valon jälkeen tulee valkoinen valo ja ei tee mitään. olen yrittänyt painaa virtanappia sen 7 sek. että pääsisin vikasietotilaan mutta sammuttaa vain koneen. mitähän tässä nyt pitäs tehdä? vai heittääkö suosista roskikseen?

olen yrittänyt painaa virtanappia sen 7 sek. että pääsisin vikasietotilaan mutta sammuttaa vain koneen. mitähän tässä nyt pitäs tehdä? vai heittääkö suosista roskikseen?

Virtajohto irti, takaisin kiinni ja painat käynnistysnappia niin kauan kunnes piippaa?

Virtajohto irti, takaisin kiinni ja painat käynnistysnappia niin kauan kunnes piippaa?

juu oli irti seinästä jonkun tunnin ja sitten kokeilin uudestaan tuota pitkää painallusta ja toimi. kiitos nopeasta vastauksesta. meinasin jo heittää roskiin koko matolaatikon mut nyt ei tarvii. piti kyllä alustaa koko paska mut toimii kuitenkin.

Oiskohan mun ps4 jotain vikaa, ku konsoli lämpenee suht kuumaks 30min pelailun jälkee ja sit tunnin jälkee alkaa äänet pätkimään. sit jossain kohtaa alkaa myös käyttöjärjestelmä lagaamaan. Onko muilla ollu samanlaista ongelmaa. Ja konsoli on tosiaan se valkonen destiny TTK edition.

joo ei mullakaa Pleikka 4 käynnisty tänään,sininen valo palaa hetken ja sit kone sulkeutuu.

Kai se on lähetettävä tuleval viikol huoltoon,ku ei Gamestop antanu uutta Pleikkaria,vaikka ostokuittiki oli tallessa.

Kauankoha toi nyt kestääku se on siellä huollossa? :mad::rolleyes:

Pari viikkoa, tosin en tiedä, että hidastaako postin lakkoilu huoltoaikaa.

Kauankoha toi nyt kestääku se on siellä huollossa? :mad::rolleyes:
Parista viikosta pariin kuukauteen riippuen tuurista, joulusta, Postin lakosta, jne. Jos ei kuukauden päästä ole laitetta takaisin kuulunut, ota yhteyttä ja rupea hienovaraisesti neuvottelemaan mahdollisesta kompensaatiosta.

Parista viikosta pariin kuukauteen riippuen tuurista, joulusta, Postin lakosta, jne. Jos ei kuukauden päästä ole laitetta takaisin kuulunut, ota yhteyttä ja rupea hienovaraisesti neuvottelemaan mahdollisesta kompensaatiosta.

Näin teen. Voihan h*lvetti ton kanssa!

Mulla myös ps4 sylkee joskus levyn ulos ja on pitänyt se korjata. Mutta kun ei nyt muutaman viikkoon ole temppuillut.. Tässä ohje, jonka oon tallentanut tulevaisuuden varalle: https://www.reddit.com/r/PS4/comments/349ov8/video_repair_ps4_auto_unexpected_disc_eject_fix/
Onx joku tehny ton ohjeen mukaan? Viime aikoina on levyä vähänväliä pukannu ulos. Koitin kiristää "ejectruuvia",mut ei oo ollu apua.Ruuvi on "tunnoton",pyörii kui puolukka p******a.

Pleikka on sammuksissa ilman levyä,tasaisin välein kuuluu pari lyhyttä piipausta. Virtapiuhan irrottaminen/takas laitto auttaa ja hyvällä säkällä voi levyä pysyä sisällä päivän.

Pystyykö ps4:lla siirtää kaikki tiedot toiseen konsoliin yhdistämällä konsolit piuhalla-->ps3:lla ainaki pystyi.Meinaan ostaa viimeisemmän version ps4:sta ja nykyisen lähetän huoltoon.

Ainut fyysinen kopio on project cars,jos ostan sen diginä tarviikoo tehä muutakuin levy pois ja digiversio tilalle?

Ot:mikä olikaan viimeisemmän pleikan tyyppi nro?...se mis ei oo hipaisukytkimiä.

Pystyykö ps4:lla siirtää kaikki tiedot toiseen konsoliin yhdistämällä konsolit piuhalla-->ps3:lla ainaki pystyi.
Ihan tuollaista tiedonkuljetustyökalua ei PS4:llä vielä ole, mutta toisin kuin PS3:lla, PS4:llä voi palauttaa USB-medialle otetun varmuuskopion täydessä laajuudessaan myös toiseen PS4-järjestelmään. Eli ensin otetaan täysi varmuuskopio nykypleikkarilla, sitten deaktivoidaan se (kaikilla PSN-tunnuksilla erikseen), otetaan uusi PS4-järjestelmä käyttöön, aktivoidaan se ensisijaisena (jokaisella PSN-tunnuksella erikseen) ja lopuksi palautetaan varmuuskopio.

Ainut fyysinen kopio on project cars,jos ostan sen diginä tarviikoo tehä muutakuin levy pois ja digiversio tilalle?
Mahdolliset DLC:t ja päivitykset pitää ladata tietysti uudestaan, koska se levyversion asennuksen poisto poistaa myös nuo.

Ot:mikä olikaan viimeisemmän pleikan tyyppi nro?...se mis ei oo hipaisukytkimiä.
CUH-1200. Kahdella viimeisellä numerolla ilmaistaan vain "maakoodi", ja perässä oleva kirjain (A tai B) kertoo kiintolevyn koon (eli tässä vaiheessa 500 Gt tai 1 teratavu).

Kiitos paljon TT-2k:lle selventävistä vastauksista!:)

Jos ei halua pitää taukoa pelaamisesta,täytyy ostaa diginä project cars ja myydä fyysinenkopio. Jos konsolin lähettää takuuhuoltoon,voi kestää jonkin aikaa sen takas saamisessa.

Mulla uusi kone tosin vanhaa mallia 1116.
Laitoin Battlefrontin sisään ja kone alkoi ladata päivitystä. laitoin virransäästötilaan (oranssi) latautumaan. Myöhemmin huomasin että oranssi valo vilkkui. Painoin virtanappia mutta mitään ei tapahtunut. Kne jumissa. Painoin 7 sekkaa ja käynnistin uudestaan. Ilmoitti jonkun vikakoodin. Kone käynnistyi mutta ledi valo on valkoinen koneen ollessa päällä? ELi mitä ihmettä tämä meinaa. En edes guuglaamalla löydä tähän yhtikäs mitään?
Kiitos
Edit? Siis eikai sen kuulu olla valkoinen. Olen 100% varma että sen kuuluu olla sininen :)
Edit 2 : nyt löysin että normi valo valkoinen. Outoa että pelailin puol vuotta edellisellä pleikalla ja olin varma että se on sininen :) no olenkin pappa osastoa :D Toki tuo vilkkuva oranssi bugi vielä kiinnostaa.

Mulla uusi kone tosin vanhaa mallia 1116.
Laitoin Battlefrontin sisään ja kone alkoi ladata päivitystä. laitoin virransäästötilaan (oranssi) latautumaan. Myöhemmin huomasin että oranssi valo vilkkui. Painoin virtanappia mutta mitään ei tapahtunut. Kne jumissa. Painoin 7 sekkaa ja käynnistin uudestaan. Ilmoitti jonkun vikakoodin. Kone käynnistyi mutta ledi valo on valkoinen koneen ollessa päällä? ELi mitä ihmettä tämä meinaa. En edes guuglaamalla löydä tähän yhtikäs mitään?
Kiitos
Edit? Siis eikai sen kuulu olla valkoinen. Olen 100% varma että sen kuuluu olla sininen :)
Edit 2 : nyt löysin että normi valo valkoinen. Outoa että pelailin puol vuotta edellisellä pleikalla ja olin varma että se on sininen :) no olenkin pappa osastoa :D Toki tuo vilkkuva oranssi bugi vielä kiinnostaa.

siis sininen valohan on silloin kun kone käynnistyy tai sammuu ja jos en väärin muista niin silloin kun asentaa. Sitä koodia googlaamalla olen yleensä saanut vastauksen ongelmaan.

Kenelläkään yleistynyt ongelma, jossa power-off kestää ja kestää, lopulta tulee kolme beepiä ennen kuin konsoli sammuu? Ymmärsin internetin asiantuntijoilta, että homma liittyy tilanteeseen jossa PS4 ei saa onnistuneesti suljettua taustalla pyöriviä sovelluksia ennen shut-downia.

Firmispäivityksestä on pitkä aika, Rainbow Six on ainoa uusi sovellus joka on asennettu ennen oireiden alkamista. Outoa on vain se, että oireita tulee myös silloin kun Rainbow'ta ei ole pelattu. Netti-/PSN-yhteydet ovat kunnossa joten siitä beepit eivät kaiketikaan johdu.

TT-2k, pls? :)

Ylös Bottom