Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Vaihdoin alumiinitatit takaisin vanhoihin, vaikka ovatkin vähän kuluneet. En itse tykännyt aluista pahemmin, liukkaat ja omani eivät edes asettuneet kunnolla mielestäni, valuvirhe ehkä. Pitää varmaan ostaa ne kumiset tatinpäällyset jossain vaiheessa.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Kuinkas toi virhevastuu oikein tapahtuu? Verkkokaupasta ostettu konsoli julkaisupäivänä ja avasin ohjaimen kokonaan taas ja laitoin vanhat tatit samalla paikoilleen. L2 vaan ei suostu toimimaan. Otanko nyt yhteyttä Verkkokauppaan vai suoraan Sonyyn?
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Kuinkas toi virhevastuu oikein tapahtuu? Verkkokaupasta ostettu konsoli julkaisupäivänä ja avasin ohjaimen kokonaan taas ja laitoin vanhat tatit samalla paikoilleen. L2 vaan ei suostu toimimaan. Otanko nyt yhteyttä Verkkokauppaan vai suoraan Sonyyn?

Itsellä kans hajosi verkkokaupasta julkkarina hommattu ohjain. Tuolta Sonyn sivuilta täyttelin jutut ja tulostin saamani postituslapun ja lähetin valmistajalle.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Meneekö muuten takuu jos ohjaimen on avannut? Noista ruuveista meinaan on musta maali vähän kulunut ja näkee että niitä on availtu.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Meneekö muuten takuu jos ohjaimen on avannut? Noista ruuveista meinaan on musta maali vähän kulunut ja näkee että niitä on availtu.
Periaatteessa kyllä, mutta ilmeisesti jotkut ovat saaneet niitä silti vaihdettua. Mutta varaudu pettymykseen.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Kysyin samalla eilen sieltä huollosta että saanko omani ohjaimen huoltoon, kun olin ehtinyt pikiksellä korjata tatin. Ei ottanut sisälle, koska olin ehtinyt tekemään omia "korjauksia".


Mutta tuosta avaamisesta voisin luulla että huollossa menee ihan hyvin läpi. Koska ei ole näyttöä siitä että sitä olisi itse availtu. Asiakkaan syyksi kun on todella hankala laittaa.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Mä en nyt tiedä onko tämä ohjaimen vai konsolin ongelma, mutta pistetään nyt tänne ensin. Eli ongelmani on seuraavanlainen.. Kun pelaan jotain peliä tai vaikka olen ihan siinä pleikkarin alkunäytössäkin, painikkeet jäävät "pohjaan". Ei siis fyysisesti, mutta esimerkiksi jossain pelissä hahmo jatkaa juoksuaan vaikka tatista irti päästää. Sama koskee myös muita nappuloita kuin tatteja. Luulin ensin että sain viallisen ohjaimen, mutta kun ostin toisen niin sama jatkui sillä. Ei ole auttanut mikään tähän ongelmaan. Ongelmaa ei ole koko ajan vaan se aina välillä tulee. Voisko vika sitte olla jossain pleikan vastaanottimessa vai missä? Onko ehdotuksia?
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Mä en nyt tiedä onko tämä ohjaimen vai konsolin ongelma, mutta pistetään nyt tänne ensin. Eli ongelmani on seuraavanlainen.. Kun pelaan jotain peliä tai vaikka olen ihan siinä pleikkarin alkunäytössäkin, painikkeet jäävät "pohjaan". Ei siis fyysisesti, mutta esimerkiksi jossain pelissä hahmo jatkaa juoksuaan vaikka tatista irti päästää. Sama koskee myös muita nappuloita kuin tatteja. Luulin ensin että sain viallisen ohjaimen, mutta kun ostin toisen niin sama jatkui sillä. Ei ole auttanut mikään tähän ongelmaan. Ongelmaa ei ole koko ajan vaan se aina välillä tulee. Voisko vika sitte olla jossain pleikan vastaanottimessa vai missä? Onko ehdotuksia?
Tuossahan itse kerrot että ei voi olla ohjaimessa vika kun tekee samaa sekä vanhalla että uudella.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Mä en nyt tiedä onko tämä ohjaimen vai konsolin ongelma, mutta pistetään nyt tänne ensin. Eli ongelmani on seuraavanlainen.. Kun pelaan jotain peliä tai vaikka olen ihan siinä pleikkarin alkunäytössäkin, painikkeet jäävät "pohjaan". Ei siis fyysisesti, mutta esimerkiksi jossain pelissä hahmo jatkaa juoksuaan vaikka tatista irti päästää. Sama koskee myös muita nappuloita kuin tatteja. Luulin ensin että sain viallisen ohjaimen, mutta kun ostin toisen niin sama jatkui sillä. Ei ole auttanut mikään tähän ongelmaan. Ongelmaa ei ole koko ajan vaan se aina välillä tulee. Voisko vika sitte olla jossain pleikan vastaanottimessa vai missä? Onko ehdotuksia?

Mulla tuli sellasia vajaan sekunnin lageja samalla tavalla, että jätti nappulan hetkeksi pohjaan (lisäksi puhechatti oli kuulemma kamalaa ulospäin). Siirsin langattoman reitittimen metrin kauemmas ja ongelmat hävisivät.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Uus ohjain huollosta ja toinen kaupasta. Varmaan 30h peliä yhteensä. Molemmat menossa rikki. Voi elämä mitä paskaa nää on.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Vaihdoin alutattien tilalle nyt vanhat ja iskin niiden päälle ORBin kumisuojat. On ainakin omasta mielestäni paremmat nyt kuin alutatit joista en oikein tykännyt pahemmin. Ihan perustatit oli parhaat siihen asti kun ne kului puhki, mutta nuo uudet päällyset ajaa kyllä hyvin asiansa.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Tällä viikolla UPS:in ukko toi uuden ohjaimen kun lähetin aiemmin vanhan risan takuukorjaukseen. Ohjain tuli Ranskasta pienessä ruskeassa pahvilaatikossa ilman mitään papereita. Tasan kolme viikkoa meni lähetyksestä että sain uuden ohjaimen, katselin seurantakoodia niin ilmeisesti melkein tuon koko kolme viikkoa paketit on olleet kuljetuksessa, ihmeen hidasta tuo pakettien kulku.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Onko muilla ollut ongelmia ohjaimen yhteden kanssa konsoliin? Itselläni alkoi muutama kuukausi sitten, jos laita ohjaimen jalan päälle hetkeksi niin yhteys saattaa kadota tai se ei suostu ottamaan mitään painallusta. Ei haittaa pelaamista, mutta aina välillä laita ohjaimeen jalan päälle/syliin, kun samalla tietokoneella sähellän niin ei yhteys katoaa tai ei pysty painamaan valikoista eteenpäin. Veljen ohjaimella sama ongelma, kun tulee tänne pelamaan ja jos jalka on vähän ohjaimen edessä niin yhteys katoaa. Ihan omituista, kun ei mikään fysiinen ole tuota yhteyttä estänyt kun olen testannut. Ja ei tuollaisia ongelmia ennen ollut, varmaan tullut jossain PS4:n käyttöjärjestelmäpäivityksen mukana.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Onko muilla ollut ongelmia ohjaimen yhteden kanssa konsoliin? Itselläni alkoi muutama kuukausi sitten, jos laita ohjaimen jalan päälle hetkeksi niin yhteys saattaa kadota tai se ei suostu ottamaan mitään painallusta. Ei haittaa pelaamista, mutta aina välillä laita ohjaimeen jalan päälle/syliin, kun samalla tietokoneella sähellän niin ei yhteys katoaa tai ei pysty painamaan valikoista eteenpäin. Veljen ohjaimella sama ongelma, kun tulee tänne pelamaan ja jos jalka on vähän ohjaimen edessä niin yhteys katoaa. Ihan omituista, kun ei mikään fysiinen ole tuota yhteyttä estänyt kun olen testannut. Ja ei tuollaisia ongelmia ennen ollut, varmaan tullut jossain PS4:n käyttöjärjestelmäpäivityksen mukana.


Ei ole itselläni ollut kyllä mitään ongelmia.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Kävin takuuvaihtamassa oman ohjaimen paikallisessa Prismassa. Henkilökunnalle täydet pisteet sujuvasta vaihdosta. Vein ohjaimen kuitin kanssa sinne ja pari minuuttia myöhemmin lähdin jo uusi ohjain kädessä.

Vika oli siis se että vasen tatti jää vasemmalle kääntäessä "jumiin" pelissä, eli tatti palautuu mutta pelissä liike saattaa jatkua.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

"Olen nyt avannut ohjaimellesi huoltokutsun ja saat pian sähköpostiisi palautuslomakkeet sekä pallausohjeet"

Kuinka pian muille on tullut ohjeet? Itsellä on nyt kulunut viikko viimeisimmästä viestistä.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Varmaannkin 2min puhelusta tuli viesti.

Et varmaan ole ajatellut soittaa ja kysyä? Tai vaikka tarkistaa roskapostit.?
 
Mulle ei koskaan tullu mitään viestiä ja kuukauden kesti. Ei edes roskapostiin.

Edit, jaa lukihäiriö...tässä ootellaankin vain ohjeita. En saanut niitäkään ikinä, vaan tein suoraan Sonyn sivujen lomakkeella, jossa täytetään kaikki tiedot.
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Tänään hain postista uuden ohjaimen(ihan paketissa oli)tatti kuoriutuneen tilalle.
Hoidin homman suoraan Kodin1 kautta. Eipä tuo haitannu vaikka vuoden takuu oli umpeutunut ja sarjanumero pyyhkiytynyt, olin myös kertaalleen itse aukassu ohjaimen.

Aikaa tuossa meni reilu kuukausi, kuulemma Sonyn huollossa yllättäen jonoa:)
 
Vastaus: Keskustelua PS4-ohjaimien ongelmista

Mä en nyt tiedä onko tämä ohjaimen vai konsolin ongelma, mutta pistetään nyt tänne ensin. Eli ongelmani on seuraavanlainen.. Kun pelaan jotain peliä tai vaikka olen ihan siinä pleikkarin alkunäytössäkin, painikkeet jäävät "pohjaan". Ei siis fyysisesti, mutta esimerkiksi jossain pelissä hahmo jatkaa juoksuaan vaikka tatista irti päästää. Sama koskee myös muita nappuloita kuin tatteja. Luulin ensin että sain viallisen ohjaimen, mutta kun ostin toisen niin sama jatkui sillä. Ei ole auttanut mikään tähän ongelmaan. Ongelmaa ei ole koko ajan vaan se aina välillä tulee. Voisko vika sitte olla jossain pleikan vastaanottimessa vai missä? Onko ehdotuksia?
Tämä nyt tulee pirusti paljon myöhässä, mutta minulla oli samanlaista ongelmaa kun kytkin mikrofonin ja kuulokkeet ohjaimeen. Ongelmaa ei ollut jos jätin mikin piuhan kytkemättä, eikä oletettavasti ongelmaa ole pleikkarin vakiolla headsetillä (vai miksi sitä rimpulaa voi kutsua?) En sitten tiedä loppuuko bluetoothista kaista, vai eikö ohjain jaksa antaa hönkää kunnon kuulokkeille ja samalla vastaanottaa ääntä, vai mikä sitten lienee. Yhteys kuitenkin toimi paremmin jos vei ohjaimen pleikan lähelle, tai jos ohjaimen kytki piuhalla pleikkariin. Kyseisestä syystä nykyään käytössä sonyn omat langattomat.

On nämä kyllä ihan leluja nämä ds4:t. Nyt on kahdesta ohjaimesta mennyt molemmat tatit, sekä L2 lakannut toimimasta. Tuntuuhan nuo toki kädessä kivalta, mutta laatu on ihan jotain muuta. Edelliset peliohjaimet jotka minulla on hajonneet ovat NESin ja megadriven ohjaimet, eikä niissäkään ollut muuta vikaa kuin se, että ajan myötä näppäimet vain kuolivat pois (sai painaa ihan huolella että ottivat enää käskyjä vastaan) liiallisen käytön takia.
 
Ylös Bottom