Ja kokemuksesta voin kertoa, että eivät anna uutta vaan menee aina ensiksi valtuutettuun huoltoon ja siellä arvioidaan onko halvempaa korjata vai laittaa uus ohjain tilalle.
Se oli kuukauden mittainen huoltoreissu, laskettuna siitä hetkestä kun säätimen luovutin Giganttiin - siihen, että tuli viesti, että ohjain on liikkeestä noudettavissa.
Ohjain meni huoltoon takaliipaisimen hajoamisen vuoksi (liipaisin ei enää antanut minkäänlaista vastusta vaan oli sellanen löysä lärpäke) ja lopputulemana kun menin hakemaan ohjainta takaisin niin käteen tyrkättiin uusi Dual Sense avaamattomassa paketissa ja toivotettiin hyvät päivän jatkot.
Kiva toki saada bränikkä ohjain, alkuperäinen olikin jo kerennyt mustua kahvan takaosista häiritsevästi

mutta on toi vähän raskas ja hidas prosessi, jos ei ole toista ohjainta varalle, eikä sellaisen ostaminen kiinnosta. Venailla nyt kuukausi sitten. Tuosta huoltoraportista nään, että ohjain oli saapunut huoltomestaan 3vk sitten, joten järjetön ruuhka siellä ilmeisesti on, koska lopputulema kuitenkin oli se, että ohjainta ei ole järkevää korjata ja lähettivät uuden ohjaimen tilalle.
Tosin voi olla, että Gigantti oli jäätynyt täs välis, koska eilen kyselin chätistä, että missä säädin viipyy, huoltoarvio oli 2vk ja nyt jo mennyt kolme ja
mystisesti heti seuraavana päivänä tuli viesti, että ohjain on noudettavissa...

Liekkö sitten sattumaa vai oisko huolto antanut jo aikapäivää sitten tiedon, että antakaa uus ohjain ja lasku meille, mutta Gigantis jäänyt homma vähän puolitiehen, no anyway nyt on uus kapula.