Ei prkl mitään ziuziu-laserpyssyjä. Quaket yms tekeleet on niistä pitäville...
Cod6 saisi kertoa mun mielestä asioita toiseltakin kantilta. Pitäisi tapella japanilaisena jenkkejä vastaan, puolustaa Berliiniä vyöryvältä puna-aallolta ja tärkeimpänä tietty;
Sotia Suomen puolelle ryssää vastaan.
Mutta ihan oikeasti tuo Suomi-Ryssä sopis hyvin peliin seuraavien syiden takia;
- Toisella järkyttävä ylivoima -> IW vois hyvällä omallatunnolla laittaa vihollisia pirusti peliin.
- Hiippailu motituksissa ja sissipartioissa -> loistavia tehtäviä, kuten "käy tappamassa toveri johtaja autoonsa kenenkään huomaamatta".
- Jalkaväkipainotteinen
- Lumi ja talvisota toisi uutta ilmettä ja tarinaa peliin.
- Saisi muutamia todella eeppisiä tehtäviä tehtyä todellisuudesta.
Nimittäin on se perhana, kun jopa jenkkien kadettikoulussa sanotaan Suomen puolustusvoiton olevan historian suurimpia sotavoittoja, niin siitä ei tehdä peliä.
Ja mottikin opetetaan jenkki-kadeteille...
Samaa mieltä todellakin! Olen satoja kertoja valloittanut Berliiniä ja voittanut saksalaisia erilaisissa yhteenotoissa (virtuaalisesti tietenkin), mutta ikinä en ole koittanut olevansa saksalainen sotilas puolustamassa Berliiniä ym.
Talvisota aiheena olisi periaatteessa myös uusi kokemus. Talviset kelit toisivat mukavasti vaihtelua sekä yksin-, että moninpeliin. Kannatan sitäkin siis.
2 JanRei
Pyytäisin käyttämään vähän sivistyneempää kieltä. Ninmittäin ryssäily tietääkseni on rasismikieltä, ja niin kauan kun minulla on sukua sinne suuntaan, en hyväksy että minun isoisistä puhutaan näin. Kiitos.