Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei mitään. Koska tekijänoikeudet.Mitä noilla muokatuilla videoklipeillä voi sitte tehä? Muuta kuin omaksi iloksi?
Yrittää saada jengi klikkaamaan videota ja tilaamaan YouTube kanava. Sitten jos tarpeeksi moni tekee näin, niin kanavan saa kaupalliseksi ja klikkauksilla ja katseluilla rahaa. Sitten saman voi vielä toistaa Instagramissa, TikTokissa ja Facebookissa.Mitä noilla muokatuilla videoklipeillä voi sitte tehä? Muuta kuin omaksi iloksi?
Sitä vähän tuumasinkin.Ei mitään. Koska tekijänoikeudet.
En itse ajatellut viestiäni niinkään haukkumisena mutta toki keskityin huomaamiini epäkohtiin ja outouksiin. Edelleen näissä on se usein toistettu juttu että kehut näitä asioita hirveästi mutta sitten tulee hirveä kontrasti kun ne linkitetyt videot on ihan muuta. Tuossa nimenomaan ihmetytti noiden AI-pöljyyksien määrä ja se oli se syy miksi niitä aloin huvikseni listaamaan.hymähdin tuolle Shamaniacin postaukselle, lähinnä sille että rupesit haukkumaan kyseistä modelia koska kyseinen modeli on tämän hetken parhaita monellakin osa alueella, toisekseen sanoin että ne on vain testi pätkiä, ihan tosiaan meemi tarkoituksella loin asioita tyhjistä koska testasin että onko se mahdollista ja hyvinhän se on, että kyllä se barbi olisi voinut sen puhelimen halutessaan myöskin taskustaan ottaa yms mä tosiaan tiedän mun taitoni ja mä tiedän että tämä on gamechanger softa. jolla toi tehdä mitä vaan, siihen yhdistettynä se että mulla on myös huippu luokan kuvankäsittely AI softa jolla voin vaikka tuoda eri hahmoja toisista elokuvista toiseen tai muuttaa vaikka koko elokuvan animeksi, muuttaa hahmoja zombeiksi yms, niin mahdollisuuksia on rajattomasti
Ei kannata olla liian ylimielinen tämän asian suhteen. Näihin on lainsäädännön osalta vasta herätty, joten et voi tietää miten rajatuksi homma lopulta voi mennä. Sinun näkemyksesi asiasta on vain yksi, joka vieläpä pohjautuu omiin toiveisiisi asiasta enemmän kuin realismiin.ja noihin tekijänoikeuksiin vetoaminen on aina hyvä meemi.
Voit taas 1) "replikoida" eli kopioida muiden matskua ja 2) vaikka Tekkenistä eli muiden matskusta ja 3) tuoda sen haluamillesi hahmoille, jotka mitä todennäköisimmin ovat tai ainakin pohjautuvat muiden matskuihin. Oliko mitään uutta?kyseessä on tosiaan Veo 3 verrattava softa ja monella osa alueella jopa parempi, ja mikä parasta tää on tosiaan open source softa mikä kehittyy ja kehittyy tästä kokoajan enemmän ja enemmän. eli varmaan about kuukauden sisään voin tuoda suoraan taistelukohtauksen vaikka tekkenistä ja replikoida sen haluamalleni hahmoille, tämän tason laadulla.
Tässä vaikuttaa ettei AI ole ymmärtänyt ettei se pohjana luultavasti käytetty Titanicin kohtauskuva (tai jopa video) ole maalaus tai piirros mutta on silti tehnyt hyvin piirrosmaista/maalausmaista lopputulosta. Sanoisin myös että Leonardon hiukset on kuin vanhemmissa peleissä: isoista polygoneista koostuva yhtenäinen massa oikeiden hiusten sijaan. Tämäkö on nyt parhautta?tässä vaikka yksi kongreettinen esimerkki
voit tehdä vaikka näin, YUP this think is Mindblowing
ja tossa on kokoinainen harry potterin traileri pistetty uuteen uskoon ja täysin uuteen kontextiin
Tämäpä juuri, en ymmärrä mistä tommonen mielikuva on tullut että ollaan ikään kuin jossain lain ulkopuolella koska AI.Ei kannata olla liian ylimielinen tämän asian suhteen. Näihin on lainsäädännön osalta vasta herätty, joten et voi tietää miten rajatuksi homma lopulta voi mennä. Sinun näkemyksesi asiasta on vain yksi, joka vieläpä pohjautuu omiin toiveisiisi asiasta enemmän kuin realismiin.
Sinänsä hassua tämäkin poseeraus, kun vasta hetki sitten asia esitettiin ensin yhtenä parhaimmista, mitä maasta löytyy, sitten käytiin solvaamassa muita, sitten vedottiin terveyteen.mun sijoitukset ja sijoitussalkun arvo ja muutenkin taloudellinen tilanne on sellaisella tasolla että mä voin pitää tän täysin harrastepohjalla joten en usko että mulla on mitää hätää, ja teen tosiaan kaikkea muutakin, AI:n avulla. niinku sanoin tää on hauska ja kallis harrastus, todennäköisesti ostan itselleni tässä 10 000 euron näytönohjaimen sitten jos se sitä vaatii tulevissa modeleissa. eli pirun kallis harrastus en suosittele, esim tuo Wan 2.2 vaatii 5090:n ja edes parhaimpaan laatuun se ei riitä vaan se vaatii tuon 10 000 euron näytönohjaimen. eli jos wan 3.0 vaatii 10 000 euron näytönohjaimen niin sitten se ostetaan. muuten oonkin ollut sitten suhteellisen säästeliäs, koska ei tuu hirveesti nykyään edes pelailtua yms.
Sinänsä hassua tämäkin poseeraus, kun vasta hetki sitten asia esitettiin ensin yhtenä parhaimmista, mitä maasta löytyy, sitten käytiin solvaamassa muita, sitten vedottiin terveyteen.
Kuten monetkin sanovat, hyvä vaan on harrastaa, mutta ei sitä kannata ihmetellä minkälaista kaikua metsästä tulee takaisin.
Nyt on sen verta henkselit paukkuneet et olis tosiaan kiva nähdä sitä itse iisisti tehtyä matskua ihan aikuisten oikeasti...häh, eikai se taloudellinen siihen vaikuta, että kyllä haluan olla edelleen suomen parhaita tässä hommassa, mähän sanoin et teen AI:lla kaiken näköstä. siihen se vaikuttaa että mä voin keskittyy tähän täysin eikä mun tarvitse stressata omaa taloudellinen tilannetta ja terveysmenoja yms muita turhia juttuja, esim lupauduin kaverille, joka on todella suuri kuntosali yrittäjä niin tekemään hänelle digitaalista markkinointia ilmaiseksi yms.
Wau... kannattaa ehkä hiukan lukea tekijänoikeuksista. Sinä voit laittaa vaikka Luke Skywalkerin runkkaamaan Pikachua omaksi huviksesi, kukaan ei sitä kiellä, mutta sitten kun sen julkaiset, sitten rikot lakia, vaikka kuinka olisi harrastus.ja noihin tekijänoikeuksiin vetoaminen on aina hyvä meemi.
Kun nyt alkuun tekisi edes jotain omaa, huikeeta tai ei. Puhetta riittää mutta näyttöä ei.Melkeen toivoisin että Destiz tekisi jotain huikeeta ja sitten joku sen tuotoksen pöllisi omaan käyttöön, veikkaan että silloin saattaisi olla vähän erilainen äänikellossa..