hymähdin tuolle Shamaniacin postaukselle, lähinnä sille että rupesit haukkumaan kyseistä modelia koska kyseinen modeli on tämän hetken parhaita monellakin osa alueella, toisekseen sanoin että ne on vain testi pätkiä, ihan tosiaan meemi tarkoituksella loin asioita tyhjistä koska testasin että onko se mahdollista ja hyvinhän se on, että kyllä se barbi olisi voinut sen puhelimen halutessaan myöskin taskustaan ottaa yms mä tosiaan tiedän mun taitoni ja mä tiedän että tämä on gamechanger softa. jolla toi tehdä mitä vaan, siihen yhdistettynä se että mulla on myös huippu luokan kuvankäsittely AI softa jolla voin vaikka tuoda eri hahmoja toisista elokuvista toiseen tai muuttaa vaikka koko elokuvan animeksi, muuttaa hahmoja zombeiksi yms, niin mahdollisuuksia on rajattomasti
En itse ajatellut viestiäni niinkään haukkumisena mutta toki keskityin huomaamiini epäkohtiin ja outouksiin. Edelleen näissä on se usein toistettu juttu että kehut näitä asioita hirveästi mutta sitten tulee hirveä kontrasti kun ne linkitetyt videot on ihan muuta. Tuossa nimenomaan ihmetytti noiden AI-pöljyyksien määrä ja se oli se syy miksi niitä aloin huvikseni listaamaan.
Koen myös että AI-tekijän tärkeimpiä hommia on nimenomaan suitsia tekoälyn hulluutta, joten sen kautta on vähän erikoista että se tärkein ja melkein ainoa isompi homma on jätetty tekemättä. Sinä olet kuitenkin AI-kehoittajana lähinnä tilaajan roolissa ja nyt olet hyväksynyt sekundaa.
Myönnän kyllä että minulta meni ohi se että kyse oli testeistä mutta vielä vähemmän sitten ymmärrän mitä videokoosteella oli tarkoitus sanoa. Ei ne minun silmiin ole sen kummoisempia kuin ne kaikki aiemmatkaan hehkutukset ja koska ne on normaaliakin enemmän höystettyä AI-pöljyyksillä, tulee siitä vielä isompi ihmetys että mikä tässä nyt oli se hehkutuksen aihe. Vähän kuin kertoisit kuinka mahtavia vihanneksia sinulla on kotona ja otat mädän banaanin mukaan esiteltäväksi. Mikset tuonut niitä hyviä vihanneksia jos niitä kotonasi on?
ja noihin tekijänoikeuksiin vetoaminen on aina hyvä meemi.
Ei kannata olla liian ylimielinen tämän asian suhteen. Näihin on lainsäädännön osalta vasta herätty, joten et voi tietää miten rajatuksi homma lopulta voi mennä. Sinun näkemyksesi asiasta on vain yksi, joka vieläpä pohjautuu omiin toiveisiisi asiasta enemmän kuin realismiin.
kyseessä on tosiaan Veo 3 verrattava softa ja monella osa alueella jopa parempi, ja mikä parasta tää on tosiaan open source softa mikä kehittyy ja kehittyy tästä kokoajan enemmän ja enemmän. eli varmaan about kuukauden sisään voin tuoda suoraan taistelukohtauksen vaikka tekkenistä ja replikoida sen haluamalleni hahmoille, tämän tason laadulla.
Voit taas 1) "replikoida" eli kopioida muiden matskua ja 2) vaikka Tekkenistä eli muiden matskusta ja 3) tuoda sen haluamillesi hahmoille, jotka mitä todennäköisimmin ovat tai ainakin pohjautuvat muiden matskuihin. Oliko mitään uutta?
tässä vaikka yksi kongreettinen esimerkki
voit tehdä vaikka näin,
YUP this think is Mindblowing
Tässä vaikuttaa ettei AI ole ymmärtänyt ettei se pohjana luultavasti käytetty Titanicin kohtauskuva (tai jopa video) ole maalaus tai piirros mutta on silti tehnyt hyvin piirrosmaista/maalausmaista lopputulosta. Sanoisin myös että Leonardon hiukset on kuin vanhemmissa peleissä: isoista polygoneista koostuva yhtenäinen massa oikeiden hiusten sijaan. Tämäkö on nyt parhautta?
ja tossa on kokoinainen harry potterin traileri pistetty uuteen uskoon ja täysin uuteen kontextiin
Tässä taas huomaa AI:n sieluttomuuden ja sen ettei se taaskaan tajua mitä kohtauksessa tapahtuu, kunhan tapahtuu. Bongasin heti ainakin yhden hahmon, joka toistaa samaa turhaa liikettä. Kaikki muutenkin omaa sellaisen AI-tyylin, jossa asiat on ikään kuin kuten pitää mutta kaikessa on jotain outoa ja epärealistista huonolla tapaa. Hyvin konemaista. "Robotti" imitoimassa elämää, ymmärtämättä mitä elämä oikeasti on. Ei AI edes tajua mitä on hengittäminen mutta se ehkä tietää että rintakehä nousee ja laskee joissain tilanteissa, joten sitä se imitoi, tajuamatta oikeasti miksi se tapahtuu. Samasta syystä asioita tapahtuu AI:n videoissa mutta koska syy/seuraus ei ole ymmärretty, ei asiat useinkaan toimi oikein.